- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verbluffend goed geacteerd. Spanning is voelbaar terwijl er verder niet veel gek gebeurd. Precies goed.In Jusqu'à la garde (Tot het uiterste) worden de emoties van een vechtscheiding bijna ondraaglijk echt in beeld gebracht. Vooral de door verdriet verteerde vader wordt fenomenaal gespeeld. De kijker zit in een voortdurende wurggreep in deze film met louter verliezers.
De film ging in wereldpremière tijdens Venetië Film Festival en won daar zowel de prijs voor Beste Regie als de 'Luigi De Laurentiis' Award' voor Beste Debuut. Op het filmfestival van San Sebastian werd de film bekroond met de Publieksprijs.
De vrouwenversie van Predator. Ik vond het niet zo geweldig.
Goede omschrijving wel!De vrouwenversie van Predator. Ik vond het niet zo geweldig.

Dan moet je wel echt weinig te doen hebben. Tom Hardy is fantastisch, maar verder gebeurt er niets in de film. Echt een teleurstellende film vond ik het.Leuke film als je even niets te doen hebt.
Legend | Netflix
Tom moest, inderdaad, de boel redden:Dr. Humphries: Your brother is arbitrary, violent and psychopathic. Probably paranoid schizophrenic.
Reggie: ...
Dr. Humphries: What I'm trying to tell you is, he's off his fucking rocker!
YepIs de Shawshank Redemption nou echt zo goed dat die bovenaan staat in de IMDB best rated movies?![]()
NeeIs de Shawshank Redemption nou echt zo goed dat die bovenaan staat in de IMDB best rated movies?![]()
Is de Shawshank Redemption nou echt zo goed dat die bovenaan staat in de IMDB best rated movies?![]()