AndroidHealthClinic

Aankondiging Finale 6de editie "De Sterkste Man Van Belgie 2013"

Bezoekers in dit topic

Die had ie niet in huis helaas.
 
Het was een mooie wedstrijd. Ik vond de onderdelen wel leuk, en er zat een goed tempo in zonder dat het TE snel ging voor de atleten. Helaas voor mij allemaal nogal aan de zware kant, maar dat mag natuurlijk wel voor een finale :)
Geweldig publiek ook trouwens. Ik heb ze nog nooit zo enthousiast geweten. Jammer dat het niet meer in St Niklaas doorgaat nu, want de mensen beginnen het evenement wel te kennen blijkbaar.
 
Het was een mooie wedstrijd. Ik vond de onderdelen wel leuk, en er zat een goed tempo in zonder dat het TE snel ging voor de atleten. Helaas voor mij allemaal nogal aan de zware kant, maar dat mag natuurlijk wel voor een finale :)
Geweldig publiek ook trouwens. Ik heb ze nog nooit zo enthousiast geweten. Jammer dat het niet meer in St Niklaas doorgaat nu, want de mensen beginnen het evenement wel te kennen blijkbaar.
Goed dat je dit zegt. Er was veel publiek dit jaar (blijkbaar +1000 mensen) en de sfeer zat helemaal goed. Hopelijk weten ze volgend jaar de weg te vinden naar Lokeren.
En blijkbaar beginnen er toch wat strongman fans te zijn in België. Verschillende mensen spraken mij aan en zeiden 'dat ze me vorig jaar niet gezien hadden'. Fijn dat de sport dan toch een beetje leeft in ons land. :)

En het tempo was ook prima voor mij.
 
Hoorde dit gisteren al ja, zal nog wel een flinke shitstorm op gaan leveren.
 
K vrees er voor ja. Zal de sport weer geen goed doen.
Zijn uitleg is ook nogal magertjes maar ja, wat moet ge zeggen natuurlijk. Weten natuurlijk ook nog niet welke stof er gevonden is. Afwachten maar t zou zonde zijn na zo een carrière.
 
in b4 Oprah Winfrey
 
Gewoon de controles niet meer doen. geldverspilling zowiezo :)
 
Er werd nandrolone in zijn urine aangetroffen. Volgens zijn interview op tv oost zou dit hem toegediend zijn zonder zijn weten tijdens een schouder operatie.
 
De vraag is natuurlijk wanneer die operatie was en dan kan er gerekend worden...
 
Dat spul blijft ongeveer een maand detecteerbaar in urine, dat zou betekenen dat hij een maand tevoren nog geopereerd zou zijn. Knappe vent als je een maand na een schouder-operatie aan zo'n wedstrijd meedoet.
Maar goed, het kan.
 
Haha jahoor! Tijdens een operatie! Yep!!
 
Wat sjors zegt....uiteindelijk gewoon gepakt waarschijnlijk.
 
Dat spul blijft ongeveer een maand detecteerbaar in urine, dat zou betekenen dat hij een maand tevoren nog geopereerd zou zijn. Knappe vent als je een maand na een schouder-operatie aan zo'n wedstrijd meedoet.
Maar goed, het kan.

Toch niet, dit kan maanden later nog gevonden worden.
Het zet zich vast in je lichaamsvet en zelfs in je huid, heb ik gelezen.
Wanneer je maanden later gaat vermageren, komt deze stof vrij uit het lichaamsvet en kan je alsnog positief testen.
Ben ook geen kenner natuurlijk maar omdat het hier om een goeie kammeraad gaat, ben ik ook wat op 't net gaan zoeken.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Deca-Durabolin
Hier spreekt men zelfs tot 18 maanden.
 
Laatst bewerkt:
waarom zou een dokter eenmalig nandrolone/deca toedienen?
 
Laatst bewerkt:
In dat geval mag Jimmy voor een paar jaar geen wedstrijden meer in buitenland doen.
 
In dat geval mag Jimmy voor een paar jaar geen wedstrijden meer in buitenland doen.
waarom niet? omdat ze daar ook zo strict zijn met de dopingregels?
 
Back
Naar boven