Fitness Seller

Aankondiging Finale 6de editie "De Sterkste Man Van Belgie 2013"

Bezoekers in dit topic

In Nederland/bij Wada is het wel zo dat wanneer je wedstrijden blijft doen die niks te maken hebben met je sanctie dat je straf gewoon verlengd wordt.
Bijvoorbeeld Ivan Freydun een powerlifter uit de IPF was gepakt en 2 jaar geschorst. Jaar later deed die de Super Cup of Titans mee die buiten de IPF valt en dus ook niet te maken heeft met dopingcontroles. Daarop kreeg die volgens mij 10 jaar extra schorsing.
 
Vanwaar haal je deze uitspraak ?
Van het topic van Demoustier.
Die Erko die gepakt was had tijdens zijn schorsing een wedstrijd in het buitenland gedaan (Balkan). Hij mocht van de doping autoriteit 2 jaar geen wedstrijden meer doen, ook niet in het buitenland en kreeg daardoor nog eens 2 jaar extra straf erbij.

Lees hier het artikel.

29mlqtg.jpg
 
Verhuizem naar nl
 
Denk dat velen op dit forum de naam van zijn ziekenhuis willen hebben, gratis deca bij je operatie!
 
Waarom altijd maar vitten en zagen over het zelfde. ipv hier zn leven te voorspelen en vooroordelen te geven neem gewoon contact op met hem en vraag het op de man af ofwel hou je uw wafel en wacht tot de uitspraak gevallen is !!!
 
Waarom altijd maar vitten en zagen over het zelfde. ipv hier zn leven te voorspelen en vooroordelen te geven neem gewoon contact op met hem en vraag het op de man af ofwel hou je uw wafel en wacht tot de uitspraak gevallen is !!!

Het op de man af vragen aan zo iemand heeft nut!!
Dan ontkent hij het toch?
Ik blijf erbij Simon den Vogel nogwat schakelt de concurrentie zo uit!
 
Denk dat velen op dit forum de naam van zijn ziekenhuis willen hebben, gratis deca bij je operatie!

Toepassing van deca bij operaties is heel normaal hoor. Doseringen zijn wat anders dan bij een kuur en de frequentie van toediening natuurlijk ook, maar het is een volstrekt normaal verschijnsel.
 
(gegoogeld) je hebt gelijk(wat niet wil zeggen dat ik het in dit geval geloof).

En stretch, hoge bomen vangen veel wind.
 
Het is natuurlijk wel een beetje geleuter in de marge. De strongman-scene staat stijf van de kuurders en wie wat doet, is zo'n beetje publiek geheim. Who gives a shit. Geen steroide op deze planeet maakt je ineens onoverwinnelijk.

Daarbij is de enige die de waarheid weet, de beste man zelf. Zolang er nog steeds naturals zijn die geared collega's verslaan in een wedstrijd, lijkt het mij alles behalve boeiend. Het geeft alleen maar aan hoe insignificant het is.
Daarbij is deca ook niet bepaald een drug of choice voor krachtgains, tenminste niet alleen. Dus waar gaat het nou helemaal over?
 
Het is natuurlijk wel een beetje geleuter in de marge. De strongman-scene staat stijf van de kuurders en wie wat doet, is zo'n beetje publiek geheim. Who gives a shit. Geen steroide op deze planeet maakt je ineens onoverwinnelijk.

Daarbij is de enige die de waarheid weet, de beste man zelf. Zolang er nog steeds naturals zijn die geared collega's verslaan in een wedstrijd, lijkt het mij alles behalve boeiend. Het geeft alleen maar aan hoe insignificant het is.
Daarbij is deca ook niet bepaald een drug of choice voor krachtgains, tenminste niet alleen. Dus waar gaat het nou helemaal over?

icm met test wel en die is maar kort traceerbaar.
Tuurlijk heeft iedereen voordeel van de twijfel.
Maar als het lijkt op poep en ruikt naar poep dan is het toch gewoon poep?
 
icm met test wel en die is maar kort traceerbaar.
Tuurlijk heeft iedereen voordeel van de twijfel.
Maar als het lijkt op poep en ruikt naar poep dan is het toch gewoon poep?

Tja...persoonlijk vind ik het altijd opmerkelijk hoe iemand wordt afgefikt als er publiciteit over is, maar niemand zijn muil open trekt als het niet in de spotlights staat. Alsof de strongman divisie zo puur is :o

Een scapegoat is gauw gevonden, dat blijkt maar weer. Vind ik zelf niet zo fraai en oneerlijk zelfs.
Je kunt jezelf hooguit wat verbeteren, maar je zult genetics en extreme trainings-toewijding met geen kuur op deze planeet verslaan. Het is wat het is en vooralsnog is er niks, want het is speculatie.

Je poep-metafoor is ook wat respectloos. Ik ken de beste man niet, maar deze degradatie lijkt me een brug te ver.
 
Denk dat je je kop wat uit die wolken moet halen Sjors. Ook in nederland zijn er in de top maar weinigen naturel. Natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
En we weten allemaal ook wel waar het significant lagere niveau vandaan komt waarop de Belgische strongmanwereld zich over het algemeen bevindt - in vergelijking met NL en andere landen waar bij strongman niet op doping gecontroleerd wordt.

Vindt overigens eigenlijk dat er best eens wat meer discussie over mag komen, maar als het iemand is die we allemaal kennen en die hier ook lid is moeten we natuurlijk met z'n allen onze muil houden, uit respect enzo.
 
Nergens om hoor maar ik heb mensen 50kg op hun bench zien gainen in 4 maand.
Ik weet nog goed dat er in mijn laatste strongman wedstrijd een gast was die een 100 boom failde om het jaar erop reps op 140 te drukken.
Dus genen zijn zeker belangrijk maar geloof mij met roids is ontzettend veel mogelijk!
Daarnaast als je in de zogeheten innercircle zit dan merk je wel hoe weinig naturals er zijn bij strongmen.
 
Laatst bewerkt:
@ Tymboo : Zo bedoelde ik het zeker niet! maar ik vind het altijd wat glad ijs, we weten niet zoveel natuurlijk en theoretisch kan de verklaring kloppen. Viel me gewoon op hoe snel de veroordeling er was. Wat Ziyed zegt, terugrekenen is de enige methode en dan weet men ook genoeg. Kan je zeggen dat het jammer is, maar laten we nu niet ineens doen alsof de combo roids en strongman zo verrassend is.

Geloof mij dat ik het best een discussie waard vind. Ik zie mijn eigen vent bloeden en vechten voor zijn plek, wetende dat er medestrijders zijn die de geared as **** zijn, maar wat win je ermee?
Voor mij is het al een morele overwinning als ik jongens waarvan ik 100% zeker weet dat ze nog nooit 'hulp' hebben gehad anderen zie verslaan. Dat maakt het zoveel zoeter.

Maar goed, ik denk dat je nooit helemaal zult weten hoe het voelt als je er zelf staat. Dat sowieso.
 
maar laten we nu niet ineens doen alsof de combo roids en strongman zo verrassend is.

Vind het helemaal niet verrassend, ook helemaal niet erg!
Er worden belachelijke gewichten getild en de fysieken en lichaamsgewichten zijn ook belachelijk.
Ik kijk persoonlijk liever naar een roided gast met een 180log dan een natural met 140kg.
Mensen willen toch altijd meer en beter. Roids zijn dan een logisch iets.
 
Vind het helemaal niet verrassend, ook helemaal niet erg!
Er worden belachelijke gewichten getild en de fysieken en lichaamsgewichten zijn ook belachelijk.
Ik kijk persoonlijk liever naar een roided gast met een 180log dan een natural met 140kg.
Mensen willen toch altijd meer en beter. Roids zijn dan een logisch iets.

Ik niet :)
De persoonlijke strijd vind ik 100000x maal interessanter. Roids zijn niet logisch, ze zijn een keuze.
 
Denk dat je je kop wat uit die wolken moet halen Sjors. Ook in nederland zijn er in de top maar weinigen naturel. Natuurlijk, uitzonderingen daargelaten.
En we weten allemaal ook wel waar het significant lagere niveau vandaan komt waarop de Belgische strongmanwereld zich over het algemeen bevindt - in vergelijking met NL en andere landen waar bij strongman niet op doping gecontroleerd wordt.

Vindt overigens eigenlijk dat er best eens wat meer discussie over mag komen, maar als het iemand is die we allemaal kennen en die hier ook lid is moeten we natuurlijk met z'n allen onze muil houden, uit respect enzo.

weer een droom aan duigen
 
@ Sjors (sorry, quote functie werkt k*t op telefoon).
Er zijn er meerderen zoals jouw vent, sommigen knokken al jarenlang voor wat extra kilootjes op welke lift dan ook. Denk alleen dat je idee dat hard werken en genetische aanleg roids altijd verslaan behoorlijk naïef is. Je wordt toch over t algemeen gewoon aan alle kanten overklast als natural trainee door die kuurder die overigens vaak net zo hard traint als jij. Tenzij je t alleen over t mentale aspect hebt, de strijd tegen jezelf enzo.
Maar ook in deze sectie wordt er bij haast onmenselijke progressie en resultaten vrijwel louter geapplaudisseerd en gekwijlebald, terwijl iedereen vaak wel weet wat er gaande is natuurlijk en ook heel veel mensen vrij nauwkeurig weten wie wel en wie niet pakken. Het blijft toch een taboe, logisch.
 
Back
Naar boven