- Waardering
- 3.522
En dan kom je niet eens trainen bij powerhouse dordrecht?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whut?!! Daten in de kelder van Rob?Doelde eigenlijk op Sanne maar vooruit dan maar jongensKeertje bij Rob in de kelder afspreken?

.. Volgens mij zijn daar heel grote en enge mannen!En dan kom je niet eens trainen bij powerhouse dordrecht?![]()

Whut?!! Daten in de kelder van Rob?
.. Volgens mij zijn daar heel grote en enge mannen!![]()

.. Volgens mij zijn daar heel grote en enge mannen!![]()

Ik eng? Ik ben juist een hele mooie lange aantrekkelijk man. Vraag maar aan Rambo... Volgens mij zijn daar heel grote en enge mannen!![]()
*Heeft nu de kamer uit 50 Shades of Grey in haar hoofd*
.. Is er een stairmaster?Ja is best gezellig hoorEn leuke vrouwen dus ik zie het probleem niet
![]()

Mooi.. Lang.. Aantrekkelijk.. Het equivalent van Channing Tatum?Ik eng? Ik ben juist een hele mooie lange aantrekkelijk man. Vraag maar aan Rambo. Waar train je nu dan? Bij een van de grote fitness-keten?

*Heeft nu de kamer uit 50 Shades of Grey in haar hoofd*

In voor klittenband muur, lijkt me eigenlijk wel grappigZozo, wil je ook van de riem? Mijn belt is wel nog wat stugger![]()
.Prrft, onmogelijkChanning Tatum komt niet eens in de buurt van mij.Dat ligt in Papendrecht?
.
.Niet steppen, dat is kut..
.Ik eng? Ik ben juist een hele mooie lange aantrekkelijk man. Vraag maar aan Rambo.

Zozo, wil je ook van de riem? Mijn belt is wel nog wat stugger![]()

Niet steppen, dat is kut..
Traplopen, dat is wel nice. Als ik dan toch cardio moét doen.. Dan iets waar die poten van mij gelijk mee kunnen groeien.

) next time b*ch 
denk je niet dat die bench je OHP zwakker maakt?
Waarom niet omdraaien als je max gaat op ohp?
Bijna de 100 kilo te pakken.
Als je een PR op je OHP wilt, eerst OHP natuurlijk 
denk je niet dat die bench je OHP zwakker maakt?
Waarom niet omdraaien als je max gaat op ohp?
Bijna de 100 kilo te pakken.

Dit iddAls je een PR op je OHP wilt, eerst OHP natuurlijk
![]()

Squatten in het rack? Jij bent niet de enige wat SQ in jouw gym dan?![]()

Die OHP komt de volgende keer gewoon.. 1 PR at the time!![]()