- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat je waarschijnlijk in 2017 blokjes kunt zien. Wat weeg je nu dan?

Daarom dat ik 2017 zeg, je blijft namelijk al weken op 105kg staan. Ik denk dat je ook het Robke syndroom hebt die viel ook nooit wat af tijdens zijn cuts.
Ik denk dat je wat meer moet eten om af te kunnen vallen. Er moet toch makkelijk 0,5kg per week vanaf kunnen gaan.

Meer eten om af te vallen, maakt je alleen vetter. Je hebt idd het Robke syndroom. Of je eet minder, doet meer cardio,
of je gaat aan de gear. Meer opties zijn er niet. Ik heb lang meer gegeten. En hoppa, ik zat op 35% Dus meer eten om
af te vallen? I don't think so
Dat zit ik straks onder de 2000kcal....dan krijg ik helemaal niks meer gedaan in de gym...
Clen only is dat wat?
Ik heb al getraind op dagen waarop ik maar 800kcals at en nog een zooi cardio deed 

Niet aanstellenIk heb al getraind op dagen waarop ik maar 800kcals at en nog een zooi cardio deed
Yups. Imo beter dan een eca. Maarja, daar zijn weer anderen het niet mee eens![]()
En dat ging ook lekker zeker? Imo gaat jij pas goed sinds je on bent bro. Daarvoor was het ook een struggle..
Eca bevalt qua energie en onderdrukking honger gevoel wel goed.
Wat is de meerwaarde van clen eigenlijk?
Helemaal van ergens in de 90 naar lage 80 gegaan. Maar goed,
En ging ik ieder weekend los op allerhande drugs en at ik niets 
Dat ging ook lekker ja. En toen was ik niet onHelemaal van ergens in de 90 naar lage 80 gegaan. Maar goed,
toen was ik 21 ofzoEn ging ik ieder weekend los op allerhande drugs en at ik niets
Clen werkt gewoon beter op gebied van vetverlies. Wel geen extra energie ofzo zoals eca dat doet. Noch
onderdrukking van hongergevoel.

Weinig stootkracht meer?! Noeesss!!

Je kunt het, ik doe het ook..Lui ben ik idd maar zal eens een serieuze poging gaan wagen![]()

Weinig stootkracht meer?! Noeesss!!
Je kunt het, ik doe het ook..
.. Heb het "al" 2 keer gedaan

worked for me anyway!

130 ~ 175 kcalNog steeds die 14%
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar pics. 105 kg op 14% is best groot
Forever small