Fitness Seller

First Blood Rambo's logje

Ik vermoed dat je waarschijnlijk in 2017 blokjes kunt zien. Wat weeg je nu dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Daarom dat ik 2017 zeg, je blijft namelijk al weken op 105kg staan. Ik denk dat je ook het Robke syndroom hebt die viel ook nooit wat af tijdens zijn cuts.

Ik denk dat je wat meer moet eten om af te kunnen vallen. Er moet toch makkelijk 0,5kg per week vanaf kunnen gaan.

• #2.764
Daarom dat ik 2017 zeg, je blijft namelijk al weken op 105kg staan. Ik denk dat je ook het Robke syndroom hebt die viel ook nooit wat af tijdens zijn cuts.

Ik denk dat je wat meer moet eten om af te kunnen vallen. Er moet toch makkelijk 0,5kg per week vanaf kunnen gaan.

Dus ik moet ook aan de test/tren/clen/t3? :D

Meer eten om af te vallen dat klinkt goed ;)

En misschien ook wat cardio?

Meer eten om af te vallen, maakt je alleen vetter. Je hebt idd het Robke syndroom. Of je eet minder, doet meer cardio,
of je gaat aan de gear. Meer opties zijn er niet. Ik heb lang meer gegeten. En hoppa, ik zat op 35% Dus meer eten om
af te vallen? I don't think so

• #2.767
En misschien ook wat cardio?

Dat zou kunnen, kan me er vaak niet toe zetten...

Meer eten om af te vallen, maakt je alleen vetter. Je hebt idd het Robke syndroom. Of je eet minder, doet meer cardio,
of je gaat aan de gear. Meer opties zijn er niet. Ik heb lang meer gegeten. En hoppa, ik zat op 35% Dus meer eten om
af te vallen? I don't think so

Dat zit ik straks onder de 2000kcal....dan krijg ik helemaal niks meer gedaan in de gym...
Clen only is dat wat?

Dat zit ik straks onder de 2000kcal....dan krijg ik helemaal niks meer gedaan in de gym...
Clen only is dat wat?

Niet aanstellen ;) Ik heb al getraind op dagen waarop ik maar 800kcals at en nog een zooi cardio deed :p

Yups. Imo beter dan een eca. Maarja, daar zijn weer anderen het niet mee eens :)

• #2.769
Niet aanstellen ;) Ik heb al getraind op dagen waarop ik maar 800kcals at en nog een zooi cardio deed :p

Yups. Imo beter dan een eca. Maarja, daar zijn weer anderen het niet mee eens :)

En dat ging ook lekker zeker? Imo gaat jij pas goed sinds je on bent bro. Daarvoor was het ook een struggle..

Eca bevalt qua energie en onderdrukking honger gevoel wel goed.
Wat is de meerwaarde van clen eigenlijk?

En dat ging ook lekker zeker? Imo gaat jij pas goed sinds je on bent bro. Daarvoor was het ook een struggle..

Eca bevalt qua energie en onderdrukking honger gevoel wel goed.
Wat is de meerwaarde van clen eigenlijk?

Dat ging ook lekker ja. En toen was ik niet on ;) Helemaal van ergens in de 90 naar lage 80 gegaan. Maar goed,
toen was ik 21 ofzo :o En ging ik ieder weekend los op allerhande drugs en at ik niets :roflol:

Clen werkt gewoon beter op gebied van vetverlies. Wel geen extra energie ofzo zoals eca dat doet. Noch
onderdrukking van hongergevoel.

• #2.771
Dat ging ook lekker ja. En toen was ik niet on ;) Helemaal van ergens in de 90 naar lage 80 gegaan. Maar goed,
toen was ik 21 ofzo :o En ging ik ieder weekend los op allerhande drugs en at ik niets :roflol:

Clen werkt gewoon beter op gebied van vetverlies. Wel geen extra energie ofzo zoals eca dat doet. Noch
onderdrukking van hongergevoel.

21 jaar ja dat was wel ff wat anders he :roflol:

Zal er eens naar kijken :)

ga gewoon cardio luie hond :P

• #2.775
Nog steeds die 14%
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar pics. 105 kg op 14% is best groot

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Nog steeds die 14%
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar pics. 105 kg op 14% is best groot

Prima te doen met eetpatroon en cardio only. Kwam van 120 kg bij 33% door naar 88 bij 13%. Klinkt saai, maar daar heb je geen extra clen bij nodig, gewoon tijd om te cardio'en en blijf af van de cookies! [emoji41] en accepteren dat je chagrijnig wordt op low carb dagen, dus op die dagen geen max efforts doen. :) worked for me anyway!

• #2.778
Training donderdag 16:45

PWO 2sc C4 + 2,5 Beta
INTRA EAS 10gr

Squat
20 x bar
15 x 60
10 x 80
5 x 100
5 x 120
3x3x120 (atg + paused) zo fkng zwaar :wl: