SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijdag alweer je operatie.. Tijd vliegt voorbij. Je kunt het maar zo snel mogelijk achter de rug hebben.

Hahaha, er kwam bij mij direct een 'fap-grapje' opborrelen, maar ben blij dat jij nu eens degene bent die er over begint

dat word 3 maanden niet fappen dan..
wat heb je precies aan je schouder?

Hahaha, er kwam bij mij direct een 'fap-grapje' opborrelen, maar ben blij dat jij nu eens degene bent die er over begint![]()

Damn wat een pwo cocktail
Beetje herstellen gewoon man. En lang leve muscle memory, je hebt alles wel snel genoeg terug![]()

Yep die cocktail voelde ik eindelijk weer een beetje
Ja dat verwacht ik ook, hoop rap weer wat te kunnen maar is afwachten

Ik ga ook eens op zoek voor wat energie eens is off ben. Maar zo'n cocktails zijn me net wat te gortig![]()

Fucked up dat je komende tijd niet kan trainen, heel veel sterkte met operatie en herstel!

Nette laatste training. Sterkte met operatie (kan ik de chirurg beter wensen, trouwens) en de herstel fase!

Wow! Flinke training man!!
Toch wel de rode 1M.R. trouwens? Want anders geldt: flut PWO + flut PWO = flut PWO..![]()

Die is goed!! Wel eens meerdere scoops genomen...3 ofzo?Thnx Marv! Zo voelde het ook
Ja heb alleen maar rode, bestel sample zakjes bij b&f...![]()

Die is goed!! Wel eens meerdere scoops genomen...3 ofzo?
Dan wordt het pure ellende..van rode vlekken, loopneus tot traanogen en hartkloppingen..
Maar nee hoor..het label is volledig identiek aan de wit met blauwe..![]()