AndroidHealthClinic

First Blood Rambo's logje

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.901
Is de zak snoep al open?

Als je geopereerd bent verdien je het lekkers gewoon, het telt niet mee ;)

update ecto?

• #4.911
Update

Gaat naar omstandigheden eigenlijk best goed. Nog wel pijn maar is te doen. Vrijdag teruggeweest naar de fysio in de kliniek. Hij was verbaasd hoe goed het ging, zwelling is bijna weg en kon alle bewegingen doen die hij wilde zien. Over 4 weken terug naar de arts, in de tussentijd ff bij mn eigen fysio langs om te kijken wat we gaan doen.
Autorijden en achter bureau zitten is nog wel pijnlijk, werk nog ff halve dagen. Ze stonden al raar te kijken dat ik er nu alweer was dus morgen ben ik alweer vrij :roflol:

Training van vandaag :D

Rustig aan gedaan uiteraard :o

Leg extensions
Veel x 30
15 x 50
15 x 75
3x10x90

Liggend leg curl
20 x 17.5
15 x 30
15 x 45
10 x 55
10 x 55

Sldl met db's
3x15x20 zwaarder niet handig met schouder

Seated calf
20 x 40
15 x 60
3x10x75

Leg press horizontaal
10 x 35 (single leg, reps per kant)
10 x 75
10 x 110 alles single leg
15 x 150 2 benen
15 x 150 2 benen
Toepress op dezelfde leg press
15 x 100
3x10x150

(Straf:D)cardio (eten was niet zo clean de laatste tijd ;))
25 min fietsen @ :heart: 150 ~ 310 kcals

Damn! Snel aan de bak alweer man..beetje strafcardio erbij:thumb:

Meteen flinke training qua oefeningen, nice :)

Thnx, nu de gewichten nog wat omhoog brengen de komende tijd en dan lijkt het weer wat ;)

Moet vast en zeker goedkomen als je het op een niet al te hoog pitje doet. Vind ik zelf altijd lastig, rustig aan doen als je sneller wilt. Hopelijk gaat het je goed af :)

• #4.917
Moet vast en zeker goedkomen als je het op een niet al te hoog pitje doet. Vind ik zelf altijd lastig, rustig aan doen als je sneller wilt. Hopelijk gaat het je goed af :)

Aangezien ik voorlopig alleen benen kan trainen zal het wel snel weer zwaarder gaan. Wil nu ff rustig opbouwen, zo'n operatie hakt er best in.

Aangezien ik voorlopig alleen benen kan trainen zal het wel snel weer zwaarder gaan. Wil nu ff rustig opbouwen, zo'n operatie hakt er best in.

Dat is ook weer zo denk ik. En kan ik me voorstellen, operaties zijn hoe dan ook niet niks. Of de operatie zelf relatief nou ingrijpend was of niet.

Lekker, benen en cardio is alvast het begin. UB echt heel langzaam opbouwen lijkt me ....

euh een beentraining nice! Mooi dat je tenminste iets kan doen. Big monster legs incoming!

Terug
Naar boven