MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Nog een nieuwe training of hoe zit dat? :D (herkenbaar)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.766
Training dinsdagmiddag : UB

PWO
Cannibal Riot

Ondanks een kop vol snot was het een erg lekkere training. Weer wat 'oude' oefeningen opgepakt :)

Incline bench press
Veel x stang
15 x 40
10 x 60
3x8x80 pittig :o
Voor het eerst weer sinds wat een jaar? Voelde goed :)

Incline csr (knieën op de zitting dus helemaal los vd grond)
15 x 40 (deze keer met oly stang)
10 x 50
3x8x70 rug loopt mooi vol

OHP
Heel veel x bar
15 x 40
3x8x50
Ook zeker jaar geleden, lekker :)

Cable flys
8 x 25
8 x 35
8 x 35
8 x 35

Face pulls
8 x 35
8 x 45
8 x 45
8 x 45

Straight arm pulldowns
8 x 45
8 x 60
8 x 60
8 x 60

Staand db curls om en om
8 x 14
8 x 18
8 x 22
8 x 22

Liggend db trekken (2 db's zakken naast hoofd)
8 x 12
8 x 14
8 x 16
8 x 16 pittig t*ring, dat er mensen zijn die deze niet voelen...

Machine crunches
15 x 25
15 x 35
15 x 45
15 x 55
15 x 65

wat is dit net? Incline csr :o

Ziet er weer goed uit hoor Rambo! Lekker wat pomp-werk ook..

en je weet het..zeker met een kop vol snot: The pump is the cure:fire:

• #5.772
Thnx! 8tjes is dat ook pompen? :o
Op dergelijke volumes vind ik het gewoon pompen..zeker als je nagenoeg de set-gewichten gelijk houdt. Dat betekend namelijk dat de eerste sets vrij eenvoudig gaan..

Maar dan kun je goed focussen op MMC..:marvin:

• #5.775
  • #5.776
Op dergelijke volumes vind ik het gewoon pompen..zeker als je nagenoeg de set-gewichten gelijk houdt. Dat betekend namelijk dat de eerste sets vrij eenvoudig gaan..

Maar dan kun je goed focussen op MMC..:marvin:

Sommige 8 tjes zijn nog best pittig, ik maak het niet te makkelijk.

:roflol: sorry bro daar geloof ik niet in. Gewoon correcte vorm en een degelijk gewicht.

Sommige 8 tjes zijn nog best pittig, ik maak het niet te makkelijk.

:roflol: sorry bro daar geloof ik niet in. Gewoon correcte vorm en een degelijk gewicht.
Feitelijk is MMC dat grotendeels voor mij ook hoor..een combinatie van tempo, TUT en correcte uitvoering...

Goed, goed, broeder Rambosius :)
Feitelijk is MMC dat grotendeels voor mij ook hoor..een combinatie van tempo, TUT en correcte uitvoering...
Dat is een voorwaarde voor een oefening ja. Maar uiteindelijk groei je pas als je er iedere week/maand een paar kg op doet, niet omdat je 'focus' verbetert bij hetzelfde gewicht. Is mijn mening hoor....

Super training man! Voelde die oefeningen niet wat onwennig na zo een lage tijd? Zelf heb ik al een beetje moeite met een correcte uitvoering van de OHPna het 2 week niet te hebben gedaan namelijk :P

Dat is een voorwaarde voor een oefening ja. Maar uiteindelijk groei je pas als je er iedere week/maand een paar kg op doet, niet omdat je 'focus' verbetert bij hetzelfde gewicht. Is een feit voor natty's hoor....[/QUOTE]

:thumb:

Goed, goed, broeder Rambosius :)

Dat is een voorwaarde voor een oefening ja. Maar uiteindelijk groei je pas als je er iedere week/maand een paar kg op doet, niet omdat je 'focus' verbetert bij hetzelfde gewicht. Is mijn mening hoor....
Je kunt alleen heel veel spelen met TUT en tempo, waardoor in mijn optiek de trainingsprikkel net zo hoog dan niet hoger is zonder te verzwaren..

Terug
Naar boven