- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk kijk... die shoulder press machine is dus goed doenbaar voor je. Mooi zo !

En je hebt toch wel +10 reps gedaan op je crunches mag ik hopen![]()

Yep en eerder deze week voelden db shoulder presses ook goed aan dus dat gaat prima
5 x 4 was toch de ideale opzet?![]()

Nog even man en je bent gewoon terug 100%
Gewoon zoals curls idd![]()
Verwacht wel dat het een zwakkere plek blijft maar zoals het nu gaat ben ik zeker tevreden. Ook best tevreden met fysiek 

Lekker dat het allemaal zo goed gaat, eigenlijk alleen met rust toch? Want uiteindelijk heeft de chirurg niets gedaan volgens mij.Would be niceVerwacht wel dat het een zwakkere plek blijft maar zoals het nu gaat ben ik zeker tevreden. Ook best tevreden met fysiek
![]()

Lekker dat het allemaal zo goed gaat, eigenlijk alleen met rust toch? Want uiteindelijk heeft de chirurg niets gedaan volgens mij.
Fap pic?![]()
Er zat een ontsteking en die heeft ie weggehaald en alles schoongemaakt.
Hmm.. als ik geen pijntjes heb met dumbbell drukken moet ik ook maar weer de 40ers pakken. Je bent sterk man!

Hmm.. als ik geen pijntjes heb met dumbbell drukken moet ik ook maar weer de 40ers pakken. Je bent sterk man!

Perfect toch juist, wijffie weg en zelf ongelimiteerd kunnen sporten.Vandaag helaas geen training, lieftallige wederhelft had een avonddienst overgenomen van collega.
Perfect toch juist, wijffie weg en zelf ongelimiteerd kunnen sporten.