MuscleMeat

First Blood Rambo's logje

Bezoekers in dit topic

Lekkere ochtendtraining, ook al is het alleen op ontbijt :).
Vind het zelf juist heerlijk om 's ochtends na ontbijt te trainen.. Hoe later op de dag, hoe gaarder ik word :o.

Thnx :) ja daar zit ook weer wat in maar heb toch graag een paar meals achter mn kiezen voor ik ga trainen :o

Misschien wat Waxy Maize ofzo inslaan? Voor als je een ochtendtraining moet doen.

Thnx das wel een goeie idd
 
Prima legday met een ontbijtje erin. Fasted trainen is in ieder geval niks voor jou zo te zien! :D
 
Prima legday met een ontbijtje erin. Fasted trainen is in ieder geval niks voor jou zo te zien! :D

Thnx!
Nee idd dan val ik denk ik om :)
Snap het concept ook niet, je gaat toch ook nog niet scheuren in auto zonder benzine erin?
 
Thnx!
Nee idd dan val ik denk ik om :)
Snap het concept ook niet, je gaat toch ook nog niet scheuren in auto zonder benzine erin?

Als je fasted traint verbrand je direct vet, wist je dat niet? Xd
 
Snap het concept ook niet, je gaat toch ook nog niet scheuren in auto zonder benzine erin?

Het is niet dat je na een nachtje slapen ineens zonder benzine zit. Zit gewoon in je hoofd :p
 
Training van van vandaag geskipped
Vannacht verkeerd gelegen en nek / trap zit muurvast
Dagje ibu en tijgerbalsem
 
Ja! Slaap al 4 dagen kut...snachts naar de plee, wakker met koppijn:rolleyes:

4e dag clen vandaag? :rolleyes:
Nek voelt iets beter, kijken of we wat kunnen doen in de gym vandaag. Zal wel beetje eromheen trainen worden
 
4e dag clen vandaag? :rolleyes:
Nek voelt iets beter, kijken of we wat kunnen doen in de gym vandaag. Zal wel beetje eromheen trainen worden
Nee 6e ;)

Nog steeds last van je nek? Moet je niet zo zwaar deadliften..:trollface:
 
Nee 6e ;)

Nog steeds last van je nek? Moet je niet zo zwaar deadliften..:trollface:

Toe maar, zit je al op 100mcg?

Komt door verkeerde houding in bed..als je last krijgt van je nek door deadliften dan doe je iets aardig verkeerd.. :p
 
Toe maar, zit je al op 100mcg?

Komt door verkeerde houding in bed..als je last krijgt van je nek door deadliften dan doe je iets aardig verkeerd.. :p
Nope..rustig aan op 50mcg..

En maandag start ik weer op 25mcg..rustigaandag
 
Rustig aan met het nekje! :D
 
Back
Naar boven