XXL Nutrition

Fitness coach zeikt over deadlift

met je reps licht het eraan waarop je wilt trainen wil je op je hypertrofie trainng kan je ook 10x 8x 6x 6x doen als je die 12 teveel vind en ja met trainen moet je tog zorgen dat er spanning op je spieren blijven bij het trainen dus zou ik zeggen NIET neerleggen,

Doe het dan wat lichter, die fitness coach zal het niet zeggen als het niet klopt,
HetIsZijnVak.!

ik heb ook zon "leuk diploma" en ik zal je zeggen dat is ook exact het enige dat je eraan hebt. je bent gediplomeerd, je mag/kan werken als trainert.

echt waardevolle info leer je niet tijdens zon cursus, wat je wel leert is dat je weet dat bankdrukken voor de borst is en dat je een hernia krijgt van deadliften en dat squaten je knieen verkloot.

trek je conclusie

Als je met deze vraag afkomt is het duidelijk dat je beginner bent en weinig ervaring hebt met de deadlift, dus doe je hem standaard, met deadstop dus.

Gewoon zeggen dat ie beter weg kan gaan en zich beter kan focussen op het in- en uitchecken van klanten de hele dag. Als zo'n ventje aankwam nam ik hem de rest van z'n leven niet meer serieus, op welk gebied dan ook.

natuurlijk.... als je aan de shakes zit is het ook natuurlijk,
shake is een vervangend iets voor voedsel en voldoet gewoon aan voedingsstoffen wat je lichaam nodig heb,,

ik WAS sochtends geen persoon die kon eten ( inmiddels allemaal verandert )
maar dan nam ik een shake met wat vette koolydraten eiwitten etc...!!

wat is daar niet natuurlijk aan,,,!

Terug
Naar boven