Fitness Seller

Fitness regio Zaventem buiten Brussel

SmokingSig

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
80kg
Hi,

Ik zou gaarne beginnen met kracht/fitness/conditie. Het algemene plaatje dus.
Momenteel heb ik een bench met halters e.d. thuis.

Hetgeen mij nu stoort klinkt voor velen waarschijnlijk bekend.
Ik werk in Evere en woon regio Halle. Om 17 uur is dat dus een uur rijden op de klote ring.

Nu zou ik graag een fitness vinden net buiten Evere (niet in Brussel). Zo kan ik na het werk daar binnenspringen, trainen en na de fille dus naar huis rijden. Win win dus.

Zijn er mensen die in die Regio fitness doen ? Zoja waar ?
Zou ik een jaar abonnement nemen en dan een voorgelegd schema beginnen volgen ?

Groetjes,

Smoking.

Toen ik daar werkte was er op de haachtsesteenweg (schaarbeek) wel een fitness. (Da Vinci Fitness center)
Zeer marginale buurt als je het mij vraagt, maar ik vind Brussel dan ook de zwarte plek op de landkaart van België...

Je hebt ook een grote fitness, als je van aan de CM (christelijke mutualiteit) hoofdgebouw, verder naar de tramspoor gaat, aan de rechterkant op de hoek, soort van health city, basic fit. (Noemt stadium Kinetix Fitness and Sports)

Crossfit Da Vinci heb je daar ook nog ergens

Ik heb 3 maanden in de Schiphollaan (dicht bij de Nato) en 3 maanden in de Haachtsesteenweg 579 (CM) gewerkt en toen had ik Brussel echt wel gehad.

Makkelijk 2u kwijt enkel, 's ochtends 6u vertrekken, 's avonds 8u thuis, dan heb je totaal geen zin meer om te trainen...
Werk nu terug in Leuven maar zoek nog altijd iets regio Tessenderlo eigenlijk...

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

Ow nog vergeten: ben je consultant of werk je daar als interne in een bedrijf?

Intern: jaarcontract, consultant zou ik per 3 maanden nemen.

Nee, je volgt geen voorgelegd schema... je zoekt zelf een 3x per week full body schema op en dat doe je dan

Als je echt 5x per week wilt trainen... dat gaat als beginner een beetje veel zijn vrees ik

• Topic Starter Topic Starter
Hi,

Bedankt voor de reactie. Ik werk recht tegenover de Nato. Sochtends vertrek ik om 7.20 zoiets, ben ik om 8 u op het werk en savonds stop ik vaak tussen 4.30 en 5.00.

Brussel is voor mij, net zoals jij, niet aantrekkelijk. Daarom wil ik dus buiten Brussel een gym vinden (zeg maar achter de buitenring). 3 keer trainen lijkt me perefect (ma , woe, vrij).

Ik werk er niet als consultant btw.

Crossfit Da Vinci ziet er wel interresant uit. Is op 10 minuten wandelafstand.
Maar is crossfit aan te raden ?

Hi,

Bedankt voor de reactie. Ik werk recht tegenover de Nato. Sochtends vertrek ik om 7.20 zoiets, ben ik om 8 u op het werk en savonds stop ik vaak tussen 4.30 en 5.00.

Brussel is voor mij, net zoals jij, niet aantrekkelijk. Daarom wil ik dus buiten Brussel een gym vinden (zeg maar achter de buitenring). 3 keer trainen lijkt me perefect (ma , woe, vrij).

Ik werk er niet als consultant btw.

Crossfit Da Vinci ziet er wel interresant uit. Is op 10 minuten wandelafstand.
Maar is crossfit aan te raden ?

Op de werf werk je dan?
Meen mij te herinneren dat er binnen de Nato ook een gym is.
Je kan je eens informeren, ik dacht dat het een gedeelte was dat voor publiek ook toegankelijk is.
Kan je gewoon na je werk de straat oversteken en nog gaan trainen.

Haha neen niet bij de Nato zelf :)
Rechttegenover de oude Nato, rechts van de nieuwe Nato.

Ik betwijfel dat het publiek daar zomaar binnen mag. Al heb ik wel een clearance voor de Nato.
Nog nooit gehoord dat daar een gym is ..

als je al een clearance hebt voor de Nato, zou ik het toch eens wagen eigenlijk.
Daar trainen zal sowieso veel goedkoper zijn dan in een gym.

Crossfit KAN goed zijn, maar is meestal heel duur (heb al abbo's van 800€/jaar gezien) en de instructeurs krijgen hun "diploma" na één weekendje initiatie... dus denk dat je meer gaat leren door hier op't forum te lezen dan zij op dat weekendje... Je kan altijd vragen of je van hun uitrusting gebruik kunt maken, maar zeggen dat crossfit je niet interesseert...

FF freewheelen, weet niet welke richting je uit moet:

Halter club (zaventem)
Body Magic (vilvoorde)

Deze twee zijn zeker goed, maar je moet er nog geraken met het geweldige verkeer in België...

Zaventem centrum zijn er ook wel een paar hoor. En dat is van de NATO heel makkelijk te bereiken.

En weet iemand info te vinden van die Gym in de Nato, of iemand die er gaat ?

Google zegt ni veel..;

Terug
Naar boven