AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Even een aantal nieuwe artikelen aan de aandacht brengen, namelijk deze 3 grips:

Tevens is het grootste deel van de artikelen in de Grips & Toebehoren sectie sterk in prijs verlaagd!

<hr>
De Classic Kettlebell heeft een extra tussengewicht erbij gekregen, namelijk 28kg.

<hr>
Verder kan ik jullie vertellen dat er nog een groot aantal toevoegingen aan ons assortiment worden gedaan de volgende weken en maanden!
Zoals: Vloermatten in verschillende kleuren en soorten, door ons op maat gesneden - klanten kunnen de matten dus in alle gewenste afmetingen bestellen!
Updates volgen uiteraard weer in dit topic!

Een overzicht van alle nieuwe artikelen in de Fitness Seller shop staat hier.

Fitness seller bestellen

Heb er net een halterset gekocht van 6-30 kg. wordt nog bezorgd. Werd heel snel en erg correct behandeld via site en mail. Echt een aanrader om wat te bestellen. Zijn over het algemeen goed geprijsd en qua advies en reactietijd helemaal absoluut de beste die ik tot nu toe gevonden heb.

D

en nu is et wachten op de 36 en 40 kg kettlebells :thumb: beetje groot verschil nog tussen de 32 en 45. Ik kan wel een 40 kg gebruiken opzich, wil de beast challenge oefenen [volledige pistol ermee, optrekken ermee, mil press] :D

en nu is et wachten op de 36 en 40 kg kettlebells :thumb: beetje groot verschil nog tussen de 32 en 45. Ik kan wel een 40 kg gebruiken opzich, wil de beast challenge oefenen [volledige pistol ermee, optrekken ermee, mil press] :D
Op dit moment zijn er nog geen plannen om 36 en 40kg kettlebells aan het assortiment toe te voegen. De meeste mensen vinden kettlebells boven de 32kg in het algemeen nog niet interessant. Naar de 28kg kettlebell was echter wel veel vraag!

Succes met The Beast :thumbup:

Hey die barbell met 700kg belastbaarheid is goedkoper geworden! :eek:
Ik weet al wat ik ga kopen voor men vejaardag :p
Is die prijsverlaging een actie of blijft die zo?

Hey die barbell met 700kg belastbaarheid is goedkoper geworden! :eek:
Ik weet al wat ik ga kopen voor men vejaardag :p
Is die prijsverlaging een actie of blijft die zo?
Het is niet direct een actie, maar ik kan ook niet garanderen dat de prijs over een aantal weken niet weer zal stijgen! Voorlopig blijft de prijs nog wel even zo staan, wanneer ben je jarig? :p

Waar staat die 700 kg belastbare barbell dan? Ik zie er alleen 1 tot 200 kg.

Een vraagje tussendoor, ik heb gister een barbell besteld en de betaling is ook al binnen dus hij kan elk moment worden geleverd. Alleen de vraag, is er ook een soort track & trace waar ik kan zien waar de barbell zich op het moment vind (ivm plannen wanneer ik thuis moet zijn)?

Bestelling goed aangekomen. Tevreden als altijd. :thumbs:

Waar staat die 700 kg belastbare barbell dan? Ik zie er alleen 1 tot 200 kg.
50mm halterstangen, 2e pagina ;) 700 kg barbell

Een vraagje tussendoor, ik heb gister een barbell besteld en de betaling is ook al binnen dus hij kan elk moment worden geleverd. Alleen de vraag, is er ook een soort track & trace waar ik kan zien waar de barbell zich op het moment vind (ivm plannen wanneer ik thuis moet zijn)?
Check je PM even :)

Bestelling goed aangekomen. Tevreden als altijd. :thumbs:
Mooi, bedankt! :thumbup:

hey marvin ik heb gisteren besteld voor Belgie, hoe lang gaat dat zaakje duren?

31 januari. Kan je het nog zolang volhouden? :p
Geen probleem! ;)

hey marvin ik heb gisteren besteld voor Belgie, hoe lang gaat dat zaakje duren?
De levering zelf neemt meestal zo'n 3 werkdagen in beslag (naar België), afhankelijk van wat je besteld hebt. Indien je middels vooruitbetalen hebt besteld zal je betaling eerst binnen moeten zijn, wat ook al gauw 2 tot 3 dagen kan duren vanuit België. Tevens dient je bestelling eventueel gemonteerd te worden etc.

Wat heb je precies besteld? Stuur anders even je bestelnummer of naam via PM! :)

Laatst bewerkt:
je levert goed werk af :thumb: daar zal ik aan denken wanneer ik nog eens bestel :D

Zojuist een set halterschijven 100kg gietijzer 50mm besteld en betaald :D

Top dat je zelf de gewichten kan samenstellen! Heb gekozen voor 4x 25kg omdat ik nu alleen 20kg schijven heb en deze iets groter zijn en het makkelijker is met deadliften :wl:

Kan niet wachten tot ik eindelijk de spullen voor me homegym kan bestellen :grinny:

:p Moet het toch ff melden, de spullen kwamen zelfs sneller dan verwacht. Staan nu nog ff bij de buren maar morgen gaan we knallen. Marvin ondanks alles super bedankt man.

D

Geen probleem, veel plezier met trainen ;)

marvin, heb je tip toegepast, schoongewreven en geventileerd. Na twee dagen lijkt het al te werken. Ik hou je op de hoogte, wij willen graag deze superset houden (Dumbbells, rubber tot 30kg) en waarderen je tips.

D en A

marvin, heb je tip toegepast, schoongewreven en geventileerd. Na twee dagen lijkt het al te werken. Ik hou je op de hoogte, wij willen graag deze superset houden (dumbbells, rubber tot 30kg) en waarderen je tips.

D en A
Goed om te horen, vergeet niet wat foto's te maken en op DBB te plaatsen! :p

******* LET OP *******
Verder nog een aankondiging, vanaf heden is het helaas niet meer mogelijk onder rembours te bestellen - zowel in Nederland als België. Dit in verband met problemen met onze leverancier, waardoor wij gedwongen zijn geweest over te stappen op een nieuwe leverancier.

Aangezien sowieso maar een klein deel van alle bestellingen onder rembours geplaatst wordt, hoop ik dat het ongemak minimaal is! Of het in de toekomst weer mogelijk wordt onder rembours te bestellen is op dit moment nog niet duidelijk!

Terug
Naar boven