MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ziet er echt oerdegelijk en stevig materiaal uit. Ik zie alleen geen belastbaarheid staan bij Barbarian Multi-Squat-Rack.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er echt oerdegelijk en stevig materiaal uit. Ik zie alleen geen belastbaarheid staan bij Barbarian Multi-Squat-Rack.
Bedankt! Je hebt gelijk, ik zal de belastbaarheid aan de productbeschrijving toevoegen.

Deze is overigens minimaal 300kg per rack-onderdeel. Dus het gun rack zelf, het dumbbell-rack en de opname-pinnen voor halterschijven zijn allen met 300kg belastbaar!

spijtig

Gaan er binnenkort nog artikelen bijkomen?
Check je PM even betreffende die Power Hooks!

Er komen zeker nog artikelen bij! Deze 3 artikelen zijn een klein voorproefje :)

Stel, ik zou een olympische halterstang van 175 euro kopen plus 3 sets van 100 kg 50mm schijven van 129 euro per set, dan kom ik op een totaalbedrag van rond de 560 euro.

Is er iets te regelen wat betreft korting..? :D

als hij daar hier op in gaat wil iedereen korting ruben :P

Precies, zoiets hoor je hier dus niet te vragen ;)

Helaas, kortingen zijn weggelegd voor grotere bestellingen (met name dus de afname van sportscholen)!

effe een domme vraag... wat is het verschil powerhooks en lifting hooks?

ik wilde het volgende bestellen
Fitness Seller - Barbarian Free-Rack BB-9020

hoe zit het met de levertijd ?
kan ik het deze week nog in huis hebben?

is het mogelijk om het op te halen ?
ik ben aankomende vrijdag ook in de buurt namelijk

net al besteld en betaald
nu hopen dat alles goed is gegaan

ik wilde het volgende bestellen
Fitness Seller - Barbarian Free-Rack BB-9020

hoe zit het met de levertijd ?
kan ik het deze week nog in huis hebben?

is het mogelijk om het op te halen ?
ik ben aankomende vrijdag ook in de buurt namelijk

net al besteld en betaald
nu hopen dat alles goed is gegaan
Excuses voor de late reactie.

Ik kan niet garanderen dat je je Free Rack deze week nog ontvangt, net name nu voor de kerst is het erg druk en we delen alle klanten mee dat bestellingen die vanaf 17 december (gisteren dus) geplaatst worden waarschijnlijk pas na de kerst ontvangen worden!

Je betaling is reeds ontvangen, dus we kunnen het pakket vandaag versturen. Echter, je kunt dit ook vrijdag komen ophalen als je dit liever wilt - check je PM even!

Laatst bewerkt:
kan ik die rubberen schijven laten stuiteren op de grond zonder schade? Fitness Seller - Professionele lange halterstang - Set 140kg Rubber
Dit is al eens eerder gevraagd (in dat geval ging het om het laten vallen vanaf lichaamshoogte):
In de meeste gevallen zal de rubber coating niet kapot gaan. Wanneer de schijven echter ongelukkig terecht komen of op de rand van een steen landen etc, kan het voorkomen dat de rubber coating scheurt of dat er een stuk uitgeslagen wordt.

Het is ook mogelijk om gewichtschijven te bestellen met een speciaal vervaardigde rubber coating die hier beter tegen bestand is. Wanneer je hier interesse in hebt kun je hier op DBB een privébericht sturen of even mailen.
Deze schijven met speciale coating zijn uiteraard wel duurder!

Laatst bewerkt:
Excuses voor de late reactie.

Ik kan niet garanderen dat je je Free Rack deze week nog ontvangt, net name nu voor de kerst is het erg druk en we delen alle klanten mee dat bestellingen die vanaf 17 december (gisteren dus) geplaatst worden waarschijnlijk pas na de kerst ontvangen worden!

Je betaling is reeds ontvangen, dus we kunnen het pakket vandaag versturen. Echter, je kunt dit ook vrijdag komen ophalen als je dit liever wilt - check je PM even!

Marvin

Ik heb em al ontvangen :)
moet halterbank nog ff uit elkaar halen en dan kan ik em neerzetten.
ik zal ook een revieuw schrijven zodra ik em uitgeprobeerd heb

:: De krachtapparatuur van extraklasse
:: Best-selling en voordelig
:: Klantengericht en nagenoeg onderhoudsvrij

De nieuwe Barbarian-Line is speciaal voor thuisgebruik ontwikkeld. Echter, de serie overtreft de eisen en verwachtingen bij verre.

Vanaf nu staat de complete collectie nieuwe artikelen van ons eigen label Barbarian Line in de Fitness Seller webshop:
van Chin-Up Bars tot Lat stations, Smith Machines en Power Racks!​

Let er wel op dat sommige nieuwe artikelen pas over 4 tot 6 weken leverbaar zijn (indien dit het geval is dan staat dat vermeld in de productbeschrijving van het artikel, wanneer er niets vermeld staat is het artikel direct leverbaar). Deze staan echter nu al in de shop! Dus als jij plannen hebt om een -nieuwe- homegym aan te schaffen dan weet je waar je moet zijn!

Dit is echter nog niet alles, er zijn wederom nieuwe producten in ontwikkeling! Updates en teasers aangaande deze aankomende artikelen zullen natuurlijk in dit topic gepost worden!

Prettige feestdagen!

Nog niet alle producten hebben productbeschrijvingen/specificaties. Deze info (zoals de belastbaarheid) zal zo spoedig mogelijk worden toegevoegd!

Krijg wel zin om een homegym aan te schaffen zo...

Tot hoeveel kg is de Barbarian Power Cage belastbaar en in welk opzicht is deze beter dan het goedkopere powertec powerrack, die jullie ook verkopen?

Dit is al eens eerder gevraagd (in dat geval ging het om het laten vallen vanaf lichaamshoogte):

Deze schijven met speciale coating zijn uiteraard wel duurder!

Marvin

:: De krachtapparatuur van extraklasse
:: Best-selling en voordelig
:: Klantengericht en nagenoeg onderhoudsvrij

De nieuwe Barbarian-Line is speciaal voor thuisgebruik ontwikkeld. Echter, de serie overtreft de eisen en verwachtingen bij verre.

Vanaf nu staat de complete collectie nieuwe artikelen van ons eigen label Barbarian Line in de Fitness Seller webshop:
van Chin-Up Bars tot Lat stations, Smith Machines en Power Racks!​

De meeste nieuwe artikelen zijn pas over 4 tot 6 weken leverbaar, maar staan vanaf nu al in de shop! Dus als jij plannen hebt om een -nieuwe- homegym aan te schaffen dan weet je waar je moet zijn!

Dit is echter nog niet alles, er zijn wederom nieuwe producten in ontwikkeling! Updates en teasers aangaande deze aankomende artikelen zullen natuurlijk in dit topic gepost worden!

Prettige feestdagen!

Nog niet alle producten hebben productbeschrijvingen/specificaties. Deze info (zoals de belastbaarheid) zal na de Kerst worden toegevoegd!

1 Zijn dat bumperplates? En zoja wat zjin daar de kosten van?

2 Mooie apparatuur die barbarianline, MAAR ik zie wel dat het free rack van BB-line ff 90euro duurder is geworden...WHY!!!?!?!?!?!

Terug
Naar boven