MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Succes!

30 of 50mm?

Vandaag of morgen zullen we nog een groot aantal haltersets toevoegen, daar zullen ook sets bijzitten met zowel een lange halterstang, als 2 korte halterstangen!

Dumbbell bars kun je ook los kopen, zie de korte halterstangen in deze categorie.

<hr />
Nog een algemene mededeling: bestellen onder rembours is weer mogelijk! Op dit moment echter alleen nog bij een bestelwaarde van 400 tot 2500 EUR (zonder extra remboursementkosten).

Komen eindelijk die olympic bars in de verkoop?

Succes!
30 of 50mm?
Vandaag of morgen zullen we nog een groot aantal haltersets toevoegen, daar zullen ook sets bijzitten met zowel een lange halterstang, als 2 korte halterstangen!

Dumbbell bars kun je ook los kopen, zie de korte halterstangen in deze categorie.

Hmm, daar had ik niet gekeken. Bedankt :)

Mijn doel is niet om 200kg te drukken, dus ik denk een 30mm halter en 30mm dumbbells met een gewichtpacket van rond 150kg zal wel meer dan voldoende zijn. Ben eigenlijk nog niet zo lang bezig met krachttraining. En ik kom van heel laag... Aangezien ik het nu ook wat meer zal combineren met cardio (zoals 'economisch' lopen), hoef ik niet hoog in kg te gaan om wat aan m'n figuur en conditie te werken.

Hmm, daar had ik niet gekeken. Bedankt :)

Mijn doel is niet om 200kg te drukken, dus ik denk een 30mm halter en 30mm dumbbells met een gewichtpacket van rond 150kg zal wel meer dan voldoende zijn.

Je kan ook squatten en deadliften hoor ;)

@fitnesseller: komt die 700kg-bar ook nog terug in het zwart?

Hebben jullie trouwens al gedacht om jumpstretch bands te verkopen? Daar is toch wel enige vraag naar merk ik zo op het forum.
Mijn excuses als deze vraag al gesteld is.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag twee reviews toegevoegd, voor de Powertec Olympic/Narrow Bench en voor dezelfde combinatie maar dan geleverd met halter en gewichten.

Afgelopen vrijdag ben ik een 50mm halterstang wezen halen inclusief gewichten, erg aardige mensen, wel jammer dat Marvin net naar het carnaval vertrokken was;-)

Ik ben momenteel nog in afwachting van veersluitingen voor bovenstaande halter, die worden nagezonden.

Vandaag twee reviews toegevoegd, voor de Powertec Olympic/Narrow Bench en voor dezelfde combinatie maar dan geleverd met halter en gewichten.

Afgelopen vrijdag ben ik een 50mm halterstang wezen halen inclusief gewichten, erg aardige mensen, wel jammer dat Marvin net naar het carnaval vertrokken was;-)

Ik ben momenteel nog in afwachting van veersluitingen voor bovenstaande halter, die worden nagezonden.
Bedankt voor je reviews Gert Jan! Ik heb wel wat opmerkingen;

Gert Jan op Fitness-Seller.nl zei:
De bijgeleverde halter past alleen op de drukbank als deze in de smalle opstelling gemonteerd is!
Omdat er bij de advertentie (en ook boven deze review) staat dat het gaat om de Powertec Olympic/Narrow Bench incl. 77,5kg Halterset gaat was de teleurstelling toch wel aanwezig toen bleek dat de halter niet past als men voor de Olympic (dus brede) opstelling kiest bij de montage.
Dit kan simpelweg verholpen worden door de advertentieteks-t aan te passen!
Dit heeft altijd al vermeld gestaan in de productbeschrijving! Meteen bovenaan, bij de eerste 2 aandachtspunten staat aangegeven dat de smalle opstelling geschikt is voor 160-180cm halterstangen, terwijl de brede uitvoering voor de langere stangen tot 220cm bedoeld is.

Ik zal hier wel wat meer nadruk op leggen, en de tekst wat duidelijker maken!

Edit: Er staat nu vermeld dat de meegeleverde halterstang enkel geschikt is voor de smalle opstelling, dat zal toch wel duidelijk genoeg zijn :p

Verder nog een heel klein puntje van kritiek: de halterbank is inklapbaar zodat men meer ruimte hebt als je niet traint, dit kan achter alleen als de halterstang verwijderd is uit de houders.
Dat is logisch, het zou niet erg plaatsbesparend zijn wanneer er een 220cm halterstang uitsteekt ;)

De veersluitingen zijn overigens al opgestuurd, ik ga ervan uit dat je die morgen nog wel zult ontvangen. Indien je aan het einde van de week niets ontvangen hebt even contact opnemen!

Laatst bewerkt:
Ik kwam net beneden en daar lag een stevig verpakt pakje te wachten met twee flinke veersluitingen.
Die veersluitingen zijn geen kinderspeelgoed zeg, als ze op de halter zitten gaan ze echt niet zomaar los!
Bedankt voor de snelle nalevering:D

P.s., met adverteren kan je soms niet duidelijk genoeg zijn Marvin!;)

igunick, lees je mee? :)

vraagje: zijn die veersluitingen (50mm) goed? Want de veersluitingen die ik heb van Musclepower trekken op NIETS en die sluitingen van 2,5kg zijn vaak iets te groot om men dumbbells optimaal te kunnen gebruiken.
Het zijn goede! veersluitingen. Ik heb er zelf van fitness-seller en ben er heel tevreden over.
Ik kwam net beneden en daar lag een stevig verpakt pakje te wachten met twee flinke veersluitingen.
Die veersluitingen zijn geen kinderspeelgoed zeg, als ze op de halter zitten gaan ze echt niet zomaar los!
Bedankt voor de snelle nalevering:D
Goed om te horen Gert Jan, en geen probleem! Schrijf er gerust ook een korte review over ;)

Review is geschreven.
Stevig verpakt pakje zou ik willen veranderen in HEFTIG verpakt pakje;)
Het leek of iemand een woede-aanval gekregen had en de halve rol tape eromheen gedraaid had haha, super!

Jaja, ik lees mee ;) Niet dat het zou uitmaken want mijn bar+sluitingen zijn ondertussen al onderweg :D

Als de sluitingen idd zo goed zijn, zal ik er wssl snel enkele bijkopen.
Ok, ik ben benieuwd naar je kritische beoordeling! :p

Review is geschreven.
Stevig verpakt pakje zou ik willen veranderen in HEFTIG verpakt pakje;)
Het leek of iemand een woede-aanval gekregen had en de halve rol tape eromheen gedraaid had haha, super!
Bedankt!

Goede verpakking is een vereiste! Kleine items willen nog wel eens snel beschadigd raken tijdens het transport tussen die vele kilo's gewichten en apparatuur - en we willen natuurlijk ook niet dat iemand zomaar de verpakking kan openen en iets eruit kan pakken! ;)

vanochtend me schijvenpakket van 100 kilo binnen gekregen:rocknana:netjes op tijd afgeleverd.
grote klasse:thumbup:
nou nog ff doorspare voor powerrack:cool:
dus volgende bestelling komt er aan.

en idd zeer goed verpakt haha niet normaal meer.

:roflol:

Terug
Naar boven