Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Netjes

spijtig dat ik ze nu net gekocht heb aan 189

Gister mijn bestelling binnen gekregen en vandaag mee getraind. Goede service Marvin! Beter dan Helisports :D Ga vaker bij jullie bestellen.

Bedankt.

Gravity Boots "Deluxe"... Kun je dan op de kop hangen of hoe moet ik het zien?

Ik ben in afwachting van het Narrow Bench voordeelpakket;)
Is vandaag verzonden, ben benieuwd of ik het voor de aanvang van de nachtdienst (maandag) nog binnenkrijg ???
De nieuwe fitnesskamer is er in ieder geval helemaal klaar voor!:D

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben in afwachting van het Narrow Bench voordeelpakket;)
Is vandaag verzonden, ben benieuwd of ik het voor de aanvang van de nachtdienst (maandag) nog binnenkrijg ???
De nieuwe fitnesskamer is er in ieder geval helemaal klaar voor!:D
Met enig geluk ontvang je je bestelling morgen nog thuis, maar waarschijnlijk zal het pas na het weekend zijn!

In ieder geval alvast veel plezier met trainen gewenst ;)

Hoeveel kan je eigenlijk hangen aan zo'n gravity boots?
Bij normaal gebruik kunnen die boots veel hebben!

Ik zou er een max. gewicht op kunnen plakken, maar dat doe ik bij dit artikel liever niet. Er zijn bijvoorbeeld altijd mensen die gaan schommelen, of hun vrouw op de schoot pakken en dan aan een stang gaan hangen ;)

Vandaar dat we het er op houden dat je je bij normaal gebruik helemaal geen zorgen hoeft te maken!

vraagje: zijn die veersluitingen (50mm) goed? Want de veersluitingen die ik heb van Musclepower trekken op NIETS en die sluitingen van 2,5kg zijn vaak iets te groot om men dumbbells optimaal te kunnen gebruiken.

vraagje: zijn die veersluitingen (50mm) goed? Want de veersluitingen die ik heb van Musclepower trekken op NIETS en die sluitingen van 2,5kg zijn vaak iets te groot om men dumbbells optimaal te kunnen gebruiken.
Wij verkopen geen slechte artikelen :p

Je kunt altijd een paartje bestellen en even proberen. Als je het echt niets vind kun je ze terugsturen en krijg je je geld gewoon terug (de verzendkosten helaas echter niet)

Mocht je ze bestellen, schrijf dan meteen even een review met je bevindingen - of post het hier! :)

Laatst bewerkt:
igunick

Het zijn goede! veersluitingen. Ik heb er zelf van fitness-seller en ben er heel tevreden over.

okay, heb zonet een 1 pood (16kg) kettlebell besteld, ben benieuwd :) het ziet er alleszins wel leuk uit op de filmpjes die ik heb gezien. 't Is ook eens iets anders om de sleur te doorbreken. Zeker nu ik waarschijnlijk een thuis gym zal installeren en mijn gym abo opzeggen (ga bouwen, en met het uitgespaarde geld van één jaar kan ik al heel wat stuff kopen)

Nu nog een vraagje:

stel ik koop een halterset (halter + gewichten) bij jullie, hebben jullie ook aparte dumbbell bars voor die gewichten ? Ik heb momenteel niet het budget en de plaats om een hele reeks dumbbells te kopen en te plaatsen.

okay, heb zonet een 1 pood (16kg) kettlebell besteld, ben benieuwd :) het ziet er alleszins wel leuk uit op de filmpjes die ik heb gezien. 't Is ook eens iets anders om de sleur te doorbreken. Zeker nu ik waarschijnlijk een thuis gym zal installeren en mijn gym abo opzeggen (ga bouwen, en met het uitgespaarde geld van één jaar kan ik al heel wat stuff kopen)
Succes!

Nu nog een vraagje:

stel ik koop een halterset (halter + gewichten) bij jullie, hebben jullie ook aparte dumbbell bars voor die gewichten ? Ik heb momenteel niet het budget en de plaats om een hele reeks dumbbells te kopen en te plaatsen.
30 of 50mm?

Vandaag of morgen zullen we nog een groot aantal haltersets toevoegen, daar zullen ook sets bijzitten met zowel een lange halterstang, als 2 korte halterstangen!

Dumbbell bars kun je ook los kopen, zie de korte halterstangen in deze categorie.

<hr />
Nog een algemene mededeling: bestellen onder rembours is weer mogelijk! Op dit moment echter alleen nog bij een bestelwaarde van 400 tot 2500 EUR (zonder extra remboursementkosten).

Terug
Naar boven