Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Tuurlijk is die jongen gefrusteerd...:rolleyes:
hij wacht al een lage tijd.. lees zn post eens... en hij is niet de enige..

feit is dat het gewoon jammer is dat het sinds de druke bij fs vaak misgaat of lang duurt.. had niet gehoeven met bv (tijdenlijk)extra personeel.
verkoop is een, maar service en goede afhandeling zijn net zo belangrijk.
als mensen al een naar gevoel hebben/klachten hebben voordat ze het product al thuis hebben is dit geen goede zaak natuurlijk.

feit is ook dat ze wel goed spul hebben.. dat is het punt niet,
maar bepaalde punten hadden gewoon beter gemoeten.
dit is ook voor hun een goede indicatie wat mensen van ze verwachten.

Maar goed, blijkbaar is het einde in zicht voor de drukte/verhuizing
dus het moet nu de goede kant dan weer opgaan.

Hoe kan je nou als je aan het verhuizen ben "tijdelijk" personeel inhuren? Dat is echt onmogelijk en onbegrijpelijk dat je dat niet snap. Alsof er reserve personeel bestaat met verstand van zaken.

Maar waar het mij eigenlijk om ging is jou reactie tegen fitness seller, wat ongepast is!

Hoe kan je nou als je aan het verhuizen ben "tijdelijk" personeel inhuren? Dat is echt onmogelijk en onbegrijpelijk dat je dat niet snap. Alsof er reserve personeel bestaat met verstand van zaken.

Maar waar het mij eigenlijk om ging is jou reactie tegen fitness seller, wat ongepast is!

Tuurlijk kan dat:rolleyes: wij hebben het ook gedaan...
voor verhuizen hoef je geen verstand van producten te hebben...

blijkbaar heb jij ook geen id hoe je met klanten om moet gaan...
mensen met een eigen bedrijf of die in de retail zitten weten waar ik over praat..

Tuurlijk kan dat:rolleyes: wij hebben het ook gedaan...
voor verhuizen hoef je geen verstand van producten te hebben...

blijkbaar heb jij ook geen id hoe je met klanten om moet gaan...
mensen met een eigen bedrijf of die in de retail zitten weten waar ik over praat..
:sukkeltje:

Marvin, ik zoek me al een tijdje een breuk naar een (rechte) halterstang van 120cm met schroefsluiting!
Mag 30 of 50mm zijn maar moet wel met schroefsluiting zijn, geen EZ stang.
Ik kom het op de site niet tegen maar wellicht weet jij nog iets te liggen?:windup:

@ Fitnessseller

Ik heb laatst besteld (bestelnr. 106162)

Maar ik ben vergeten er nog magnesium bij te bestellen, zo'n setje van 8 stuks.
Nu kan ik dat natuurlijk in een nieuwe bestelling doen, maar dan zou ik ook weer nieuwe verzendkosten moeten betalen. Dus het zou fijn zijn als ik dat nog met mijn eerdere bestelling zou kunnen laten mee verzenden. Kan dat?

Als ik een Powertec Power Rack bij jullie koop en ik kom hem afhalen hoe gaat dat dan met die verwerkingsvertraging? Moet ik alsnog 2-3 weken wachten of kan ik hem bijvoorbeeld aankomende week al ophalen?

hoe komt het dat men nooit de produten in 1 keer komt afleveren?

Barbarian Lat Tower – Stackweight

Professionele lat tower met steekgewichten

Nieuw model 2009 – Verbeterde uitvoering

Studiotoestel, geschikt voor zware en professionele training!

• Extra groot gewichtsmagazijn: 140 kg
  • Optimale krachtsoverbrenging, geen katrol-effect!
  • Hoogflexibele staaldraad - kunststof mantel, geen weerstandsverlies!
  • Soepele en rukvrije bewegingen door dubbel gelagerde rollen en dubbele zijde geleiden
  • Extra hoge strekmaat (afstand zitting/stang) voor compleet strekken/uithangen van de armen, ook voor grote personen geschikt
  • High en low pulley (kabel boven en beneden): zo is een veelvoud van oefeningen mogelijk zonder ombouw van het apparaat!
  • Met grote voetplaat, ideaal voor zittend roeien
  • De rollen zijn op elke willekeurige lichaamslengte instelbaar
  • Vrijstaand - extreem standvast en zonder vibraties!
  • Inclusief lattrekstang ca. 105 cm en curlstang ca. 50 cm

Specificaties:
  • Kleur apparaat: zilver
  • Bekleding: zwart
  • Instelelementen: chroom / edelstaal
  • Afmetingen (BxDxH): ca. 80 x 155 x 217 cm
  • Totaalgewicht: 205 kg
  • Levering exclusief grepen/stangen!

Wut ???

Op hoeveel vertraging mag ik ongeveer rekenen door de verhuis op een barbarian-rack + multibench + 145 kg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.390
Effe een positieve noot:
1 week na betaling status al op verzonden gezet. Dus 't gaat de goede kant uit.:)
Nu vraag ik me af of er ook op zaterdag word geleverd? En of ik zoals bij bvb. XXL telefonisch wordt gecontacteerd als ze voor een gesloten deur staan?
Enkel op werkdagen, als er niemand aanwezig is wordt er bij de buren geleverd of proberen ze het later nog eens. Telefonisch contact volgt normaal gesproken pas als de aflevering enkele keren niet lukt.

Marvin, ik zoek me al een tijdje een breuk naar een (rechte) halterstang van 120cm met schroefsluiting!
Mag 30 of 50mm zijn maar moet wel met schroefsluiting zijn, geen EZ stang.
Ik kom het op de site niet tegen maar wellicht weet jij nog iets te liggen?:windup:
Helaas, 150 cm is het kortste dat ik je kan aanbieden.

@ Fitnessseller

Ik heb laatst besteld (bestelnr. 106162)

Maar ik ben vergeten er nog magnesium bij te bestellen, zo'n setje van 8 stuks.
Nu kan ik dat natuurlijk in een nieuwe bestelling doen, maar dan zou ik ook weer nieuwe verzendkosten moeten betalen. Dus het zou fijn zijn als ik dat nog met mijn eerdere bestelling zou kunnen laten mee verzenden. Kan dat?
Voor zoiets zul je de klantenservice moeten mailen! Het kan zijn dat deze bestelling echter vanochtend al is klaargemaakt.

Als ik een Powertec Power Rack bij jullie koop en ik kom hem afhalen hoe gaat dat dan met die verwerkingsvertraging? Moet ik alsnog 2-3 weken wachten of kan ik hem bijvoorbeeld aankomende week al ophalen?
Als je nu zou bestellen kun je waarschijnlijk aanstaande zaterdag al afhalen in Sittard.

hoe komt het dat men nooit de produten in 1 keer komt afleveren?
Nooit? Met name halterstangen raken wel eens gescheiden van andere pakketten maar in het algemeen worden bestellingen gewoon in één keer afgeleverd ;)

Barbarian Lat Tower – Stackweight
Wut ???
Aha foutje! Zal het direct aanpassen :) Die accessoires waren eerst wel nog inbegrepen, vandaar dat dit nog in de productbeschrijving stond aangegeven.

Op hoeveel vertraging mag ik ongeveer rekenen door de verhuis op een barbarian-rack + multibench + 145 kg
Barbarian Power Cage of Multi Squat Rack? De aanlevering Power Cages wordt deze week verwacht, de fabrikant is de Multi Bench echter "vergeten" mee te sturen... We zullen in de loop van de week dus even kijken hoe we dat het beste kunnen aanpakken.

Even reactie op jou post over de Powertec Rack. Die komt dus ergens in de loop van deze week weer in voorraad? Ik sta op het punt er 1 te bestellen dus misschien is afhalen wel een goeie optie aangezien ik in de buurt woon. Moet ik alleen even kijken wanneer jullie open zijn en of dat schikt met mijn werktijden ( onregelmatig enzo pff.. ).

Hoelang zijn de sleeves van de Barbarian hack squat / leg press ongeveer?

Levering

Ondanks de vaak negatieve reacties over Fitness seller hier op het forum mag ook eens een positief geluid gehoord worden.
2 weken geleden besteld en alles vrijdag en maandag geleverd. Weliswaar na elkaar maar keurig op tijd.
Hoop wel dat als de verhuizing straks achter de rug is er binnen een week geleverd kan gaan worden.
Materiaal keurig ontvangen.
Fitnesseller succes.:)

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 4~5 weken van te voren een bestelling te maken en dat het dan zo geregeld wordt dat ik het op een specifieke datum wil ontvangen?

In principe zou er tijd genoeg moeten zijn vanuit jullie om het de deur uit te gooien en voor de koerier om het in het ditributie proces in te plannen. Het enige probleem is, denk ik, dat het dan waarschijnlijk dan wel een week bij de koerier in de stalling staat, denk niet dat ze dat nou zo leuk vinden? Dus is het mogelijk of grote kans van niet?

Barbarian Power Cage of Multi Squat Rack? De aanlevering Power Cages wordt deze week verwacht, de fabrikant is de Multi Bench echter "vergeten" mee te sturen... We zullen in de loop van de week dus even kijken hoe we dat het beste kunnen aanpakken.

Power cage dus, ( bestelling van 21/02 ) als de multi bench vertraging heeft mag die van mij best achteraf opgestuurd worden. Ik heb nl nog een bankje staan. Ik hoor het wel eens de power cages arriveren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.397
Even reactie op jou post over de Powertec Rack. Die komt dus ergens in de loop van deze week weer in voorraad? Ik sta op het punt er 1 te bestellen dus misschien is afhalen wel een goeie optie aangezien ik in de buurt woon. Moet ik alleen even kijken wanneer jullie open zijn en of dat schikt met mijn werktijden ( onregelmatig enzo pff.. ).
Het Powertec Power Rack is gewoon op voorraad, ik had het over de Barbarian Power Cage... Afhalen is voorlopig alleen op zaterdag mogelijk, we zijn nog bezig met de verhuizing dus de nieuwe winkel is nog niet geopend.

Hoelang zijn de sleeves van de Barbarian hack squat / leg press ongeveer?
315 mm (per sleeve)

Ondanks de vaak negatieve reacties over Fitness seller hier op het forum mag ook eens een positief geluid gehoord worden.
2 weken geleden besteld en alles vrijdag en maandag geleverd. Weliswaar na elkaar maar keurig op tijd.
Hoop wel dat als de verhuizing straks achter de rug is er binnen een week geleverd kan gaan worden.
Materiaal keurig ontvangen.
Fitnesseller succes.:)

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een 4~5 weken van te voren een bestelling te maken en dat het dan zo geregeld wordt dat ik het op een specifieke datum wil ontvangen?

In principe zou er tijd genoeg moeten zijn vanuit jullie om het de deur uit te gooien en voor de koerier om het in het ditributie proces in te plannen. Het enige probleem is, denk ik, dat het dan waarschijnlijk dan wel een week bij de koerier in de stalling staat, denk niet dat ze dat nou zo leuk vinden? Dus is het mogelijk of grote kans van niet?
Dat is niet mogelijk. Nadat de bestelling is verzonden zal de leverancier wel contact met je opnemen om de afleverdatum te bespreken. De bestelling zal echter niet worden vastgehouden.

Voor zover ik kan zien is er inmiddels al contact met je opgenomen.

Heb vandaag mijn Powertec power rack system ontvangen, in perfecte staat, had mijn bestelling nog geen drie weken geleden geplaatst. Alles normaal verlopen dus, snap de commotie hier dus niet zo goed.
Bedankt Fitness Seller, zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel!

EZ bar vandaag bezorgd! bedankt!:D

enig idee of er zoiets van barbarian komt?
(deze verkopen jullie niet meer helaas)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven