XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hmmkay, goeie communicatie binnen het bedrijf.. Ik heb namelijk nadrukkelijk in het telefoongesprek gezegd dat die mail als niet-verzonden beschouwd mocht worden als die spullen al bijna in de vrachtwagen stonden. Anyway, ik krijg ondertussen al spullen uit de UK toegestuurd, die minimaal 500x zo snel zijn dus dat scheelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Hmmkay, goeie communicatie binnen het bedrijf.. Ik heb namelijk nadrukkelijk in het telefoongesprek gezegd dat die mail als niet-verzonden beschouwd mocht worden als die spullen al bijna in de vrachtwagen stonden.
Een telefoon naar de ene en een e-mail naar de andere afdeling met twee tegenovergestelde berichten... Mijn collega zegt overigens dat over een e-mail niets gezegd is geworden maar daar ga ik hier niet over ruziën.

Anyway, ik krijg ondertussen al spullen uit de UK toegestuurd, die minimaal 500x zo snel zijn dus dat scheelt.
Nou dan, gelukkig hoef je niet nog veel langer te wachten. Dat scheelt inderdaad zeg, dan haal je voortaan al je spullen uit de UK! :)

Laatst bewerkt:
Zouden jullie mijn email ivm bestelling 105994 kunnen beantwoorden? Ik krijg de indruk dat jullie nog sneller reageren op het forum dan op emails.

• #2.364
Zouden jullie mijn email ivm bestelling 105994 kunnen beantwoorden? Ik krijg de indruk dat jullie nog sneller reageren op het forum dan op emails.
Er wordt nog even gekeken of er nog een greep beschikbaar is voor jouw bestelling, zijn er namelijk nog enkele gereserveerd voor bestellingen.

De klantenservice zal je nog inlichten of de bestelling met de origineel bestelde greep of de nieuwe greep verzonden zal worden!

Oke prima, danku

• #2.367
Epic klantenbinding...:hamer::duh:
de meeste mensen bestellen voor honderden zoniet duizenden eurotjes bij jullie(inc me) zo ga je toch niet met klanten om...:o
Je zoekt gewoon iets om over te kunnen rellen hè? :)

Ten eerste weet je niet wat er allemaal gezegd is; er is vervolgens veel moeite gedaan om zijn bestelling te verzenden maar door een mailtje is al dat helaas voor niets geweest. Daarna geeft hij aan dat hij vervangend spul via de UK 500x sneller krijgt, dan mag ik toch wel blij voor hem zijn of niet? ;) Maar om je dan toch je pleziertje te gunnen: sommige klanten ben ik inderdaad liever kwijt dan rijk, daar kan ik heel gemakkelijk in zijn.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je door deze EPIC BULLSHIT echt veel klanten gaat verliezen. Mijn mailbox puilt ondertussen uit met mensen die het echt hebben gehad met jullie winkel. En dan te bedenken dat jullie een internationaal bedrijf zijn.. Zulke slechte klantenbinding ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Je zoekt gewoon iets om over te kunnen rellen hè? :)

Ten eerste weet je niet wat er allemaal gezegd is; er is vervolgens veel moeite gedaan om zijn bestelling te verzenden maar door een mailtje is al dat helaas voor niets geweest. Daarna geeft hij aan dat hij vervangend spul via de UK 500x sneller krijgt, dan mag ik toch wel blij voor hem zijn of niet? ;) Maar om je dan toch je pleziertje te gunnen: sommige klanten ben ik inderdaad liever kwijt dan rijk, daar kan ik heel gemakkelijk in zijn.

tuurlijk doe ik dat om te rellen.. daarom zit ik ook hier:rolleyes:
heb zelf met USSR gesproken.. dus ik weet wel het een en het ander... bij mij is het ook niet altijd vlekkenloos gelopen, en er zijn zat mensen die het niet eens zijn met de manier hoe jullie klanten behandelen! je kan wel van die leuke smily's erbij zetten maar het is niet om te lachten!

heel leuk verkoop van spullen,en geld innen. maar uitleveren en service hoort er ook bij!.. als je mensen tevreden houd kopen ze weer bij je... blijkbaar snap je dit niet of wilt het niet snappen...

het is gewoon jammer dat het zo moet, want de producten van jullie zijn best goed..
maar goed is rest my case...

Laatst bewerkt:
  • #2.370
En een mail sturen waarin je aangeeft dat de bestelling geannuleerd dient te worden en telefonisch af te spreken dat de bestelling wel nog verzonden moet worden is niet onhandig? En dan achteraf verbaasd zijn als daardoor iets fout loopt... Er is veel moeite gedaan om je bestelling woensdag te kunnen verzenden, helaas is een en ander inderdaad langs elkaar heengelopen waardoor de bestelling uiteindelijk alsnog is geannuleerd.

Ik wil hier verder niet veel dieper op ingaan Flash1982, maar zoals eerder gezegd wordt 99% van de bestellingen gewoon goed afgehandeld. Daarnaast is de opgelopen achterstand rondom de verhuizing al bijna verwerkt. Ik begrijp heel goed dat die mensen die niet tevreden zouden zijn misschien niet meer bestellen, dat is natuurlijk jammer maar helaas is het de afgelopen weken niet eenvoudig geweest iedereen tevreden te houden. Als we de shop enkele weken hadden gesloten waren mensen ook niet vrolijk geweest... Het grootste gedeelte van de mensen heeft begrip voor de lange levertijden maar er zullen altijd mensen zijn die daarover zeuren. Daarnaast zijn er spijtig genoeg ook bestellingen waarbij het één en ander is misgelopen, natuurlijk zouden wij dat ook liever anders zien.

Laatst bewerkt:
Als ik vandaag iets zou bestellen wat voorradig is. Wanneer kan ik het dan thuis verwachten?

Zijn jullie al gestationeerd in Sittard?

de meeste mensen bestellen voor honderden zoniet duizenden eurotjes bij jullie(inc me) zo ga je toch niet met klanten om...:o
Heb eens een beetje begrip voor de situatie. FS is aan het uitbreiden, dat wil zeggen dat het goed gaat. Dat wil zeggen dat ze in het verleden juist goed werk hebben geleverd. Op dit moment gaat het door die uitbreidingen allemaal veel moeilijker dan het eigenlijk zou moeten gaan. De intenties zijn echter goed en men probeert in moeilijke omstandigheden er het beste van te maken. Men is daar ook eerlijk en open over.

Natuurlijk is het vervelend als je dan één van die klanten bent die op zo'n moment bestelt heeft. Maar indien je het geduld niet hebt (en dat kan best hoor) mag je je geld terugvragen heb ik begrepen. Dat zal je bij een bedrijf dat aan het knoeien is niet moeten proberen. FS kennende weet ik dat ze erg veel belang hechten aan tevredenheid, maar niemand is opgewassen tegen klanten die graag moeilijk blijven doen, ook al krijgen ze verschillende opties aangeboden om uit te kiezen.

Gelieve dus serieus met elkaar om te gaan en dit topic niet verder te laten ontsporen. Situaties moeten zoveel mogelijk via telefoon of e-mail tussen FS en de klant worden besproken. Dit topic is niet bedoeld om al je frustraties af te reageren. Je stelt een vraag en je krijgt een antwoord, je hoeft dan niet blijven te herhalen wat je al eerder zei. FS werkt ongetwijfeld hard aan de situatie en dit gebash gaat niemand verder helpen. Ook wens ik het simpelweg niet op het forum, we willen hier een goede verstandhouding en respect voor zowel de klant als het bedrijf.

Als er specifieke klachten zijn over één van de sponsors dan mag er altijd een pm gestuurd worden naar de forumleiding. Maar niet gaan rellen want daar schiet niemand iets mee op.

• #2.375
Zijn jullie al gestationeerd in Sittard?
Nog niet officieel geopend maar als je wilt langskomen om te kijken kan dat morgen tussen 10:00 en 14:00 uur :)

PM even voor het adres en om te laten weten welke toestellen je wilt bekijken, deze staan namelijk nog niet allemaal opgebouwd!

Bestellingen afhalen is overigens ook al mogelijk in Sittard, momenteel wel enkel nog op afspraak omdat nog niet alles aanwezig is in het magazijn!

Laatst bewerkt:
Ik heb een aantal keren besteld bij FS en nooit problemen gehad.
Ook vond ik de klantenservice gewoon goed :)

Effe een positieve noot:
1 week na betaling status al op verzonden gezet. Dus 't gaat de goede kant uit.:)
Nu vraag ik me af of er ook op zaterdag word geleverd? En of ik zoals bij bvb. XXL telefonisch wordt gecontacteerd als ze voor een gesloten deur staan?

Wat mijn ervaring is met de bezorgingsdienst (staat los van FS want is een ander bedrijf als ik het goed voorheb):
Ze komen eerst een keer zonder afspraak, op goede hoop dat er iemand thuis is. Als dat niet zo is, bellen ze je en zeggen ze verbaasd dat ze gemerkt hebben dat er niemand thuis is zo midden op de dag tijdens de werkuren. Dan zijn er verschillende opties. Of je zegt die man dat hij het kan achterlaten achter de 2de struik rechts in de tuin die hij kan bereiken als hij het poortje opendoet en over de vuilbakken springt, of je vraagt om het bij de buren achter te laten, of ze bellen je later nog terug voor een afspraak te maken.
Waarom ze niet van de eerste keer bellen voor een afspraak is mij nog een raadsel, maar hey, het pakketje geraakt er wel :p

Wat ben jij kansloos zeg! Ben je nou echt zo stom dat je dit niet snap?
Die gozer verzuipt in zijn eigen frustratie waardoor hij Fitness seller voor boeman uitmaakt en zijn spullen ergens anders vandaan haalt.
Geef ze groot gelijk dat ze zo reageren. Ze kunnen hem moelijk gaan verplichten om bij hun wat te kopen.

Wat ben jij kansloos zeg! Ben je nou echt zo stom dat je dit niet snap?
Die gozer verzuipt in zijn eigen frustratie waardoor hij Fitness seller voor boeman uitmaakt en zijn spullen ergens anders vandaan haalt.
Geef ze groot gelijk dat ze zo reageren. Ze kunnen hem moelijk gaan verplichten om bij hun wat te kopen.

Tuurlijk is die jongen gefrusteerd...:rolleyes:
hij wacht al een lage tijd.. lees zn post eens... en hij is niet de enige..

feit is dat het gewoon jammer is dat het sinds de druke bij fs vaak misgaat of lang duurt.. had niet gehoeven met bv (tijdenlijk)extra personeel.
verkoop is een, maar service en goede afhandeling zijn net zo belangrijk.
als mensen al een naar gevoel hebben/klachten hebben voordat ze het product al thuis hebben is dit geen goede zaak natuurlijk.

feit is ook dat ze wel goed spul hebben.. dat is het punt niet,
maar bepaalde punten hadden gewoon beter gemoeten.
dit is ook voor hun een goede indicatie wat mensen van ze verwachten.

Maar goed, blijkbaar is het einde in zicht voor de drukte/verhuizing
dus het moet nu de goede kant dan weer opgaan.

Terug
Naar boven