MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.402
Heb vandaag mijn Powertec power rack system ontvangen, in perfecte staat, had mijn bestelling nog geen drie weken geleden geplaatst. Alles normaal verlopen dus, snap de commotie hier dus niet zo goed.
Bedankt Fitness Seller, zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie bestel!
Thanks ;) Zoals ik al eerder had aangegeven zijn het inderdaad maar een aantal bestellingen waarbij de levertijden echt zijn uitgelopen en dat komt omdat bepaalde artikelen niet voorradig zijn.

EZ bar vandaag bezorgd! bedankt!:D

enig idee of er zoiets van barbarian komt?
(deze verkopen jullie niet meer helaas)
Grote kans :) Maar zal nog wel enkele maanden duren..

Ok, my bad. Het was net verstuurd tussen het plaatsen van mijn post en het checken van de email zie ik net. Is het mogelijk om de 20kg plates achteraf op te sturen en de squatbar en de matten vroeger?
Dat is misschien wel mogelijk, ligt eraan hoe lang het duurt voordat de 20 kg halterschijven weer binnen zijn want het is niet zo'n hele grote bestelling. Maar reageer daarover eventjes op de mail van de klantenservice :)

Ontvangen en goedgekeurd.
Thanks voor de snelle afhandeling.:cool:

Geachte Fitness-Seller

Deze voormiddag is mijn bestelling geleverd, terwijl er niemand thuis was. Nu ben ik tot de vaststelling gekomen dat er een barbell ontbreekt ('k had de professionele halterset van 145kg besteld).
Wat moet ik nu doen? En hoe kan ik bewijzen dat die barbell ontbreekt? Want ik of mijn ouders waren niet aanwezig bij de levering.

mvg

• #2.405
Geachte Fitness-Seller

Deze voormiddag is mijn bestelling geleverd, terwijl er niemand thuis was. Nu ben ik tot de vaststelling gekomen dat er een barbell ontbreekt ('k had de professionele halterset van 145kg besteld).
Wat moet ik nu doen? En hoe kan ik bewijzen dat die barbell ontbreekt? Want ik of mijn ouders waren niet aanwezig bij de levering.

mvg
Stuur even een mailtje naar de klantenservice. Waarschijnlijk zijn de pakketten gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst en wordt de halterstang nog gewoon nageleverd! (zie ook op de volgende pagina onder het kopje Bestelling onvolledig ontvangen)

Stuur even een mailtje naar de klantenservice. Waarschijnlijk zijn de pakketten gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces van de pakketdienst en wordt de halterstang nog gewoon nageleverd! (zie ook op de volgende pagina onder het kopje Bestelling onvolledig ontvangen)

Ok bedankt! Nog een vraagje, is het normaal dat het bankje met artikel nr pe-bm-519 ongeveer 21kg weegt, terwijl er op de site 32kg vermeld staat? Er staat ook een tekening van Powersports op, terwijl ik dit niet zie op de foto op de site. (Op de doos van mijn bankje staat er als code bm-519, en niet pe-bm-519)
Ongeveer 11kg verschil dus, ik veronderstel dat dit een grote invloed zal hebben op de belastbaarheid, en dat ik dus niet het juiste bankje gekregen heb?

Er wordt nog even gekeken of er nog een greep beschikbaar is voor jouw bestelling, zijn er namelijk nog enkele gereserveerd voor bestellingen.

De klantenservice zal je nog inlichten of de bestelling met de origineel bestelde greep of de nieuwe greep verzonden zal worden!
Ondertussen 3 werkdagen later, nog steeds niks verzonden. Vind 4 weken verwerkingstijd wel lang voor zo'n kleine bestelling..wanneer krijg ik nu een mailtje?

• #2.408
Ok bedankt! Nog een vraagje, is het normaal dat het bankje met artikel nr pe-bm-519 ongeveer 21kg weegt, terwijl er op de site 32kg vermeld staat? Er staat ook een tekening van Powersports op, terwijl ik dit niet zie op de foto op de site. (Op de doos van mijn bankje staat er als code bm-519, en niet pe-bm-519)
Ongeveer 11kg verschil dus, ik veronderstel dat dit een grote invloed zal hebben op de belastbaarheid, en dat ik dus niet het juiste bankje gekregen heb?
Je hebt gewoon het goede bankje ontvangen hoor, het gewicht zal dan niet correct staan aangegeven op de website... Het artikelnummer op de doos (van de fabrikant dus) staat los van het interne artikelnummer op onze website.

Ondertussen 3 werkdagen later, nog steeds niks verzonden. Vind 4 weken verwerkingstijd wel lang voor zo'n kleine bestelling..wanneer krijg ik nu een mailtje?
Dan zal het artikel niet leverbaar zijn, misschien kun je de bestelling in dat geval beter annuleren.

Dan zal het artikel niet leverbaar zijn, misschien kun je de bestelling in dat geval beter annuleren.

Ik had toch gevraagd om het artikel(roeigreep) dan te veranderen? Dat gingen ze toch even checken? Die andere roeigreep is wel op voorraad volgens de website.. Op moment van bestelling was alles ook mooi in voorraad..maar net wanneer mijn bestelling min of meer verwerkt zou moeten zijn is er één artikel niet meer op voorraad..ik wacht ondertussen al 4 weken. Ik kan deze bestelling niet annuleren aangezien ik samen met meerdere personen heb besteld, zij wachten dus ook vol ongeduld op hun producten.

edit: ik denk dat ik best de klantendienst eens email, miss is het mogelijk een roeigreep achteraf op te sturen?

Laatst bewerkt:
  • #2.410
Ik had toch gevraagd om het artikel(roeigreep) dan te veranderen? Dat gingen ze toch even checken? Die andere roeigreep is wel op voorraad volgens de website.. Op moment van bestelling was alles ook mooi in voorraad..maar net wanneer mijn bestelling min of meer verwerkt zou moeten zijn is er één artikel niet meer op voorraad..ik wacht ondertussen al 4 weken. Ik kan deze bestelling niet annuleren aangezien ik samen met meerdere personen heb besteld, zij wachten dus ook vol ongeduld op hun producten.

edit: ik denk dat ik best de klantendienst eens email, miss is het mogelijk een roeigreep achteraf op te sturen?
Ja je doet alles ook een beetje door elkaar, hier via het forum en per e-mail met de klantenservice :p Voor zover ik kan zien is er vanmiddag op die e-mail waarin je verzocht om de roeigreep te veranderen gereageerd, dus dat komt in orde!

Ja je doet alles ook een beetje door elkaar, hier via het forum en per e-mail met de klantenservice :p Voor zover ik kan zien is er vanmiddag op die e-mail waarin je verzocht om de roeigreep te veranderen gereageerd, dus dat komt in orde!
Had de email nog niet gelezen! Excuses, bedankt.

@Fitness Seller

Ben benieuwd naar mijn bestelling die ik heb geplaatst op 23-02-10 (nr. 106151)
- Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset
- Nekbeschermer
- Tricep touw

Status staat nog steeds op "Wordt verwerkt", waarschijnlijk omdat dit een groot pakket is, en die cages pas weer op voorraad zijn?

Ben benieuwd naar wat extra informatie :)

Met vriendelijke groet,
Sander.

• #2.413
@Fitness Seller

Ben benieuwd naar mijn bestelling die ik heb geplaatst op 23-02-10 (nr. 106151)
- Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset
- Nekbeschermer
- Tricep touw

Status staat nog steeds op "Wordt verwerkt", waarschijnlijk omdat dit een groot pakket is, en die cages pas weer op voorraad zijn?

Ben benieuwd naar wat extra informatie :)

Met vriendelijke groet,
Sander.
De verwerkingstijd kan, zoals aangegeven tijdens de bestelprocedure, oplopen tot circa drie weken. De Barbarian Power Cage is inderdaad gisteren weer binnengekomen. Je ontvangt automatisch per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden.

5 weken oude bestelling - nogaltijd geen levering te zien

Beste Fitness Seller,

Ik heb de bestelling met nummer 105969 op 4 februari 2010 via jullie website gemaakt. Hier is wat ik besteld heb:

,

Mijn betaling werd op 10 februari door jullie bevestigd.

Zoals jullie kunnen zien was de Barbarian Lat Tower met Stackweight momenteel niet leverbaar. Begin maart zag ik dat de Lat Tower weer op voorraad werd gezet maar mijn levering blijft onverzonden tot en met vandaag.

Ik begrijp dat er vertraging is door jullie verhuis maar ik zou graag wat nieuws willen hebben van mijn bestelling. Ik wordt er zeer ongeduldig van want mijn bestelling is ondertussen al 5 weken oud. Ik begrijp niet waarom deze bestelling niet vooruit kan gaan nu dat de Lat Tower weer in voorraad staat op jullie website.

Ik hoop op deze site toch nog reactie te krijgen want per e-mail wordt ik alleen maar uitgemaakt van ongeduldige man of t'een of ander onbegripvolle klant ...

Mvg,

G.

Belial69, ik had ook die roeigreep besteld:
1 x Roeigreep smal - Ergo-Rubbergreep
G-2037 19,25 EUR 19,25 EUR

Deze blijkt niet meer op voorraad. Misschien ligt het daar aan? Heb zowat hetzelfde probleem.

FreddyEddy,

Bedankt voor je reactie! Tenminste ben ik nu niet meer alleen :D

De Roeigreep smal - Ergo-Rubbergreep is eigenlijk niet zo belangrijk voor mij .. het is eigenlijk wel grappig dat ik dit moet horen van iemand anders en niet van Fitness Seller zelf.

Hoe dan ook als dit de enige reden is om mijn bestelling op te houden dan vindt ik het erg dat ze mij niet vragen of dit kleine rubbergreep niet appart mag verstuurd worden of zelfs een andere roeigreep in de plaats zetten is ook perfect ok voor mij .. ik wacht tenslotte nu al 5 weken ... dit zou zeer geapprecieerd worden ... ik wil gewoon die bestelling zien aankomen ..

en eigenlijk hadden ze die rubbergreep voor mij al moeten wegzetten van in het begin sinds het wel in voorraad was toen ik de bestelling heb gemaakt .. er klopt iets niet in hun systeem .. zo kan het wel jaren duren eigenlijk .. wie weet, tegen dat die rubbergreep weer in voorraad is zal er misschien iets anders van mijn lijst weg zijn .. en wat dan? weer 3 weken wachten???

Enige reactie van Fitness Seller zelf zou fantastisch zijn ...

Laatst bewerkt:
  • #2.417
Je hebt een artikel (lat tower) besteld dat niet op voorraad was, hierover heb je vóór het plaatsen van de bestelling zelfs nog contact met ons opgenomen en toen is duidelijk aangegeven dat de levertijd van de lat tower onbekend was! Je hebt toen besloten de bestelling toch te plaatsen en te willen afwachten. De lat tower is nu weer leverbaar en je bestelling wordt nu dus verwerkt, je bent op de hoogte van de langere verwerkingstijden, je kunt niet verwachten dat je bestelling nu binnen twee of drie dagen wordt verzonden want er was vooraf duidelijk gemaakt dat je bestelling pas zou worden verwerkt als de lat tower weer leverbaar was!

Wacht nu even de reactie van de klantenservice af want alle e-mails worden gewoon behandeld!

Laatst bewerkt:
Al iets bekend over bestelling 106162?

Gezien de levering gister van de Cages word deze bestelling spoedig geleverd?

• #2.419
Al iets bekend over bestelling 106162?

Gezien de levering gister van de Cages word deze bestelling spoedig geleverd?
Daar kan ik niet echt iets over zeggen, even afwachten dus... De bestelling wordt nog niet zo lang verwerkt maar ik ga ervan uit dat deze volgende week wordt verzonden - zou echter ook langer kunnen duren dus gewoon even het mailtje daarover afwachten :)

Oke tnx:)

Terug
Naar boven