XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is de bestelling per pakketdienst verzonden? Dan kan het zijn dat deze bij de pakketdienst gescheiden is geraakt. Dit staat ook op de website aangegeven en je zou ook eerst contact kunnen opnemen met ons alvorens je de verkeerde conclusies trekt.

Heb gebelt.. werd niet opgenomen.
en heb gemailt.. (nog) geen reactie

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.342
Heb gebelt.. werd niet opgenomen.
en heb gemailt.. (nog) geen reactie
Ik zie je e-mail (als ik de goede voor me heb). Je bestelling is na twee weken al verzonden en de volgende werkdag reeds geleverd, waar maakte je zo'n drukte om?

Wat betreft de niet afgeleverde halterstang (inderdaad de helft van je bestelling ja, zo kun je het ook formuleren :o):
Bestelling onvolledig ontvangen
Tenzij u daarvan nadrukkelijk bericht heeft gekregen worden bestellingen altijd compleet door ons verzonden. Als uw bestelling onvolledig wordt geleverd zijn de pakketten waarschijnlijk gescheiden geraakt bij de pakketdienst, dit komt voornamelijk voor bij halterstangen. U kunt dit zelf controleren door op de pakketsticker van een ontvangen pakket na te kijken uit hoeveel pakketten de levering bestaat.

Laatst bewerkt:
Daarnaast worden de meeste bestellingen ruim binnen de verwerkingstijd van drie weken verzonden, dat er hier een aantal mensen in dit topic langer wachten is natuurlijk geen indicatie van de gemiddelde verwerkingstijd (bovendien betreft dat vrijwel altijd producten die niet voorradig zijn).

Maar wat nu als de producten op moment van bestelling in voorraad zijn? En eigelijk de hele verwerkingsperiode ook, maar na 3 weken is het plots niet meer in voorraad? Wat dan? Nog eens 3 weken extra wachten? Of hebben jullie zogezegd een artikel gereserveerd voor de lopende verwerkingen?

Ik zal hier niet verder op ingaan en heel simpel reageren; er is nu eenmaal ontzettend veel vraag naar onze producten (vanuit heel Europa, niet enkel de Nederlandse shop) en in combinatie met de drukte op dit moment duurt het nu eenmaal lang voordat je deze producten thuis ontvangt.
Op voorraad wil zeggen dat je ongeächt het aantal bestellingen toch tijdig kan leveren. Je gaat me niet wijsmaken dat je tijdens die 3 weken verwerkingstijd met niets anders bezig bent dan met het verpakken van andere bestellingen zodat je simpelweg niet toekomt aan het verwerken van de lopende bestellingen. Elke weldenkende ondernemer neemt dan extra personeel aan, zodat de klanten en de ondernemign er wel bij varen. Het probleem zou overigens bij de verhuis liggen.

Als klanten daar geen trek in hebben ben ik daar heel simpel in, dan annuleer je de bestelling en haal je de spullen ergens anders vandaan..
Eigenaardig punt, dit. Waarom probeer je niet gewoon uit te leggen hoe het komt dat de bestellingen zoveel vertraging oplopen. Of probeer mss eens uit te leggen waarom de verhuis zolang duurt. Waar moet ik btw een andere squatbar kopen? Als ik nergens anders heenkan ben ik maw genoodzaakt om steeds dezelfde smoesjes te pikken. Geen probleem wat mij betreft, ik zal het gewoon ventileren via dit topic.

Daarnaast worden de meeste bestellingen ruim binnen de verwerkingstijd van drie weken verzonden, dat er hier een aantal mensen in dit topic langer wachten is natuurlijk geen indicatie van de gemiddelde verwerkingstijd (bovendien betreft dat vrijwel altijd producten die niet voorradig zijn).
Dan zal ik wel 1 van de enigen zijn die dit voorheeft zeker.

• #2.345
Je gaat me niet wijsmaken dat je tijdens die 3 weken verwerkingstijd met niets anders bezig bent dan met het verpakken van andere bestellingen zodat je simpelweg niet toekomt aan het verwerken van de lopende bestellingen.
Jawel dus... zoals gezegd is het momenteel enorm druk vanwege de verhuizing. Daarnaast is het magazijn in Duitsland ook helemaal opnieuw ingedeeld waardoor verzending vertraging heeft opgelopen. Met de nieuwe indeling en enkele nieuwe pak-machines worden er sinds afgelopen week echter meer bestellingen verzonden dan voorheen!

Waarom probeer je niet gewoon uit te leggen hoe het komt dat de bestellingen zoveel vertraging oplopen. Of probeer mss eens uit te leggen waarom de verhuis zolang duurt.
Dat heb ik hier al vaker uitgelegd meen ik, door de verhuizing dus. Klanten die mailen of bellen krijgen dezelfde uitleg en bovendien krijgen alle klanten dit al te horen voordat ze überhaupt bestellen. Als verwerkingstijden echter uitlopen zit er niets anders op dan te wachten of te annuleren, meer kan ik er gewoon niet van maken!

De verhuizing duurt overigens zo lang omdat het pand compleet wordt verbouwd, daar zijn we nu nog steeds me bezig. Het betreft dus niet gewoon het verhuizen van artikelen van magazijn A naar magazijn B.

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Maar wat nu als de producten op moment van bestelling in voorraad zijn? En eigelijk de hele verwerkingsperiode ook, maar na 3 weken is het plots niet meer in voorraad? Wat dan? Nog eens 3 weken extra wachten? Of hebben jullie zogezegd een artikel gereserveerd voor de lopende verwerkingen?
In de meeste gevallen is er dan nog gewoon een artikel gereserveerd, het ligt eraan wanneer het artikel uitverkocht is geraakt.

Ik zit erover te denken om een Barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench en 145kg Halterset aan te schaffen. Het lampje staat op groen, dus in voorraad.
Alleen zie ik dat de Multi Bench, wanneer je die los koopt, niet voorradig is.

Kan ik dan aannemen, dat de multi squat rack inclusief de rest dus niet volledig op voorraad is? Of zie ik het verkeerd..

Edit: Is het mogelijk om een T-bar row adapter aan het rek te bevestigen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #2.347
Ik zit erover te denken om een Barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench en 145kg Halterset aan te schaffen. Het lampje staat op groen, dus in voorraad.
Alleen zie ik dat de Multi Bench, wanneer je die los koopt, niet voorradig is.

Kan ik dan aannemen, dat de multi squat rack inclusief de rest dus niet volledig op voorraad is? Of zie ik het verkeerd..

Edit: Is het mogelijk om een T-bar row adapter aan het rek te bevestigen ?
Er zijn nog exemplaren beschikbaar, juist voor de voordeelpakketten, ik denk echter dat deze snel uitverkocht zullen zijn.

De T-bar row adapter kan bevestigd worden

Ik kan enkele reacties wel begrijpen. Als je hoort wat de meeste hier bestellen... Die willen gewoon thuis kunnen rammen op hun nieuw speelgoed. En is de frustratie wel begrijpelijk denk ik.
Al bij al als die nieuwe inpakmachines hun best doen zal 't probleem stilletjes aan wel opgelost geraken zeker?
Ik ben nog maar een weekje aan 't wachten dus ik ga nog ni stressen.

Ik kan enkele reacties wel begrijpen. Als je hoort wat de meeste hier bestellen... Die willen gewoon thuis kunnen rammen op hun nieuw speelgoed. En is de frustratie wel begrijpelijk denk ik.
Al bij al als die nieuwe inpakmachines hun best doen zal 't probleem stilletjes aan wel opgelost geraken zeker?
Ik ben nog maar een weekje aan 't wachten dus ik ga nog ni stressen.

Same here, Barbarian + bank + 145kg set besteld (+2 extra dingen) om lekker thuis te kunnen trainen.
Ook nog een week aan het wachten dus ben benieuwd hoe het verloopt.

Gelukkig kan ik nog wel even vooruit, maargoed.. liefst wil ik wel zo snel mogelijk met mijn nieuw speelgoed gaan spelen :D

Wat moet ik doen nu dan voor de niet geleverde halterstang?

• #2.353
Wat moet ik doen nu dan voor de niet geleverde halterstang?
Gewoon even afwachten maar je hebt sowieso al gemailed dus de pakketstatus zal ook door ons worden nagekeken!

Normaal gesproken zal de halterstang binnen enkele werkdagen alsnog worden aangeboden op het afleveradres.

Kunnen jullie nu nog eens kijken naar bestelling 105922. Is het nu op voorraad of niet? Ik heb de klantenservice hier ook al over gemaild.

• #2.355
Kunnen jullie nu nog eens kijken naar bestelling 105922. Is het nu op voorraad of niet? De verwerkingstijd van 3 weken is inmiddels al met 4 werkdagen overschreden.
De verwerkingstijd van circa drie weken is inderdaad voorbij. Ik zag dat je ook al had gemaild, de klantenservice heeft je mail gewoon in behandeling genomen en zal deze spoedig beantwoorden

Mijn bestelling met nummer 105872 is nog altijd niet op status verzonden gegaan, terwijl aan de telefoon mij 2 keer nadrukkelijk is gezegd dat hij die dag werd verzonden. Ik heb ook nog niks gehoord van de transporteur...

Enige duidelijkheid alstublieft?

Oh, nu is hij ineens geannuleerd... Geweldige service zeg! Eerst tot 2 maal toe beloven dat het al bijna in de vrachtwagen staat, en daarna de bestelling annuleren..

• #2.359
Mijn bestelling met nummer 105872 is nog altijd niet op status verzonden gegaan, terwijl aan de telefoon mij 2 keer nadrukkelijk is gezegd dat hij die dag werd verzonden. Ik heb ook nog niks gehoord van de transporteur...

Enige duidelijkheid alstublieft?

Oh, nu is hij ineens geannuleerd... Geweldige service zeg! Eerst tot 2 maal toe beloven dat het al bijna in de vrachtwagen staat, en daarna de bestelling annuleren..
Ik heb met mijn collega gesproken en hij heeft inderdaad toegezegd dat je bestelling verzonden zou worden, er was namelijk een zending van de Barbarian Power Cage retour gekomen waardoor er nog een exemplaar beschikbaar was.

Echter heb jij diezelfde middag naar de klantenservice een e-mail gestuurd met de mededeling dat de bestelling geannuleerd moest worden ??? Deze e-mail is in behandeling genomen en zo is de annulering bij het magazijn terechtgekomen waardoor de zending niet meer verzonden is, deze was door mijn collega namelijk al klaargemaakt en hoefde enkel nog te worden opgehaald. Helaas is is de betreffende cage gisteren naar een andere klant in Duitsland verstuurd.

Erg spijtig dus maar je telefoontje en je e-mailbericht hebben elkaar dus overlapt!

<hr>
MEDEDELING:
Wat betreft de levertijden van bestellingen heb ik goed nieuws, deze week is er erg veel verzonden (mede dankzij de nieuwe inpakmachines) waardoor we weer bijna op schema liggen! Alle bestellingen die voorradig zijn, zijn of worden spoedig verzonden waardoor de verwerkingstijd hopelijk snel weer zal zakken naar enkele werkdagen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven