AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Ah er is intern toch besloten om de bestelling te annuleren wegen financiele redenen, zeer spijtig, de annuleringsmail is al gestuurd dus ik verwacht in de komende dagen een reactie hierop. Erg spijtig voor u, maar het feit dat er een kleine op komst is weegt toch net iets zwaarder ( jaja Nieles word papa ). Ik wil je in ieder geval bedanken voor de service en zodra het weer mogelijk is bestel ik het opnieuw.
Ik zag het al ja, geen probleem hoor. Gefeliciteerd ;)

Vraagje, ik heb vandaag het Basic Line squat rack (bs-252) van jullie binnen gehad.
Allereerst klopt het gewicht niet, er staat ca. 60 vermeld, maar in werkelijkheid is het ies meer dan 40, zoals bij helisports staat aangegeven (terwijl ik juist deze koos voor het extra gewicht-> extra stabiliteit). Maar dat vind ik nog niet zo'n probleem. Foutje kan gebeuren WEL OP de site veranderen svp.

Verder prima ding. Nu al spijt dat ik niet 4x20kg heb besteld

Laatst bewerkt:
  • #2.444
Vraagje, ik heb vandaag het Basic Line squat rack (bs-252) van jullie binnen gehad.
Allereerst klopt het gewicht niet, er staat ca. 60 vermeld, maar in werkelijkheid is het ies meer dan 40, zoals bij helisports staat aangegeven (terwijl ik juist deze koos voor het extra gewicht-> extra stabiliteit). Maar dat vind ik nog niet zo'n probleem. Foutje kan gebeuren WEL OP de site veranderen svp.

Verder prima ding. Nu al spijt dat ik niet 4x20kg heb besteld
Zal het laten nakijken :)

bestelling 106203

Goeiemiddag,

Enig idee wanneer bestelling 106203 verzonden wordt?

Hoop dat alles voorradig is.

Groeten.

heb een week geleden al een mail gestuurd over bestelling 106162, maar word/is niet beantwoord. Gister nog 1 verstuurd, maar ook nog geen antwoord. Zo druk in de mail?

• #2.448
Goeiemiddag,

Enig idee wanneer bestelling 106203 verzonden wordt?

Hoop dat alles voorradig is.

Groeten.
Waarschijnlijk deze week nog maar daar kan ik op voorhand niet veel over zeggen, de Powertec Power Racks zijn gewoon voorradig ja!

Een kort vraagje: De 50mm veersluitingen van jullie(http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p135_Veersluitingen-50-mm.html) zou het mogelijk zijn om die op een home-made stang van 48mm diameter te doen?

Of gewoon deze voor de zekerheid deze:(http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p136_Stelringen-50-mm-Chroom.html).
Die andere genieten de voorkeur omdat ze minder (schijf)ruimte in beslag nemen en makkelijk in gebruik zijn maar als het niet kan dan kan het niet:)
Bvd
De veersluitingen gaan niet passen, dan zijn de stelringen beter geschikt (hoewel natuurlijk ook niet optimaal).

heb een week geleden al een mail gestuurd over bestelling 106162, maar word/is niet beantwoord. Gister nog 1 verstuurd, maar ook nog geen antwoord. Zo druk in de mail?
Ik zie geen mails meer open staan van gisteren ??? PM eens je naam of e-mailadres!

Laatst bewerkt:
PM verstuurd!

Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, na 3 weken wacht tijd.
Kortom netjes :thumbs:

Alleen jammr dat het bankje nog niet geleverd kan worden, hopelijk zijn die weer snel binnen? (Barbarian multibench)

Of word die bench zo langzamer hand uit de handel genomen en vervangen met de barbarian warrior bench ?

Bedankt Fitness Seller !

• #2.452
Vandaag mijn bestelling binnen gekregen, na 3 weken wacht tijd.
Kortom netjes :thumbs:

Alleen jammr dat het bankje nog niet geleverd kan worden, hopelijk zijn die weer snel binnen? (Barbarian multibench)

Of word die bench zo langzamer hand uit de handel genomen en vervangen met de barbarian warrior bench ?

Bedankt Fitness Seller !
Nee, er was helaas een probleem met de aanlevering van de Multi Bench. Ik geloof dat deze over twee weken weer zal binnenkomen maar daar ontvang je tegen die tijd nog bericht van.

Spijtig genoeg heeft niemand mij gebeld ..

Enig idee van de resterende wachttijd voor bestelling 105969 ?

bedankt!
Het bestelde toestel is momenteel nog altijd niet leverbaar, hierover heb je vóór het plaatsen van de bestelling een e-mail gestuurd en toen is duidelijk gemaakt dat de levertijd van het toestel niet bekend was. De exemplaren die waren binnengekomen zijn alweer uitverkocht, onze fabrikant had helaas slechts een handvol van de bestelde exemplaren toegestuurd :rolleyes:

Er is ook niet gebeld, controleer wel even je e-mail!

Laatst bewerkt:
Enig zicht op hoe het zit met bestelnummer 105746 ?
Heb 2maanden geleden besteld en nog steeds niets ontvangen.

Besef wel dat jullie het druk hebben en omdat het een CHD set is dat het wat langer duurt. Maar 2maanden vind ik nu toch wel al mooi geweest.
Heb hiervoor 2weken geleden nog gemaild gehad en toen zeiden ze dat hat wss die week nog verzonden ging worden.
Heb vorige week nog eens gemaild maar geen reply gehad.:scratch:

• #2.454
Enig zicht op hoe het zit met bestelnummer 105746 ?
Heb 2maanden geleden besteld en nog steeds niets ontvangen.

Besef wel dat jullie het druk hebben en omdat het een CHD set is dat het wat langer duurt. Maar 2maanden vind ik nu toch wel al mooi geweest.
Heb hiervoor 2weken geleden nog gemaild gehad en toen zeiden ze dat hat wss die week nog verzonden ging worden.
Heb vorige week nog eens gemaild maar geen reply gehad.:scratch:
Ben je per e-mail niet ingelicht dat het dumbbellrek is uitverkocht dan?

Deze CHD dumbbells met dumbbellrek voordeelpakketten waren destijds zeer gewild en zijn al enkele weken niet meer leverbaar, ik snap niet waarom jou dan vorige week per e-mail is verteld dat de bestelling die week nog verzonden zou worden! Ik zal je zo even een mail sturen over wat we kunnen doen met deze bestelling.

Ben je per e-mail niet ingelicht dat het dumbbellrek is uitverkocht dan?

Deze CHD dumbbells met dumbbellrek voordeelpakketten waren destijds zeer gewild en zijn al enkele weken niet meer leverbaar, ik snap niet waarom jou dan vorige week per e-mail is verteld dat de bestelling die week nog verzonden zou worden! Ik zal je zo even een mail sturen over wat we kunnen doen met deze bestelling.

Ai klinkt niet erg goed.
Hmmm nee snap ik ook niet waarom ze dat gezegd hebben dan.
Ok, ik zal wachten op je mailtje :thumbup:

Hallo Fitness Seller,

Thuis heb ik 2 olympische dumbbells. Ik gebruik nu m'n rubbere schijven van 5kg (10kg wordt onhandig) van Helisports maar die zijn erg dik waardoor de dumbbells snel vol zitten. Daarom wil ik graag dunnere schijven kopen van 5kg. Welke 50mm schijven zijn het dunste die jullie hebben? De Halterschijven Rubber-Gripper - 50 mm ? Ik wil er namelijk zo veel mogelijk kunnen laden op de dumbbell.

• #2.457
Hallo Fitness Seller,

Thuis heb ik 2 olympische dumbbells. Ik gebruik nu m'n rubbere schijven van 5kg (10kg wordt onhandig) van Helisports maar die zijn erg dik waardoor de dumbbells snel vol zitten. Daarom wil ik graag dunnere schijven kopen van 5kg. Welke 50mm schijven zijn het dunste die jullie hebben? De Halterschijven Rubber-Gripper - 50 mm ? Ik wil er namelijk zo veel mogelijk kunnen laden op de dumbbell.
Afmetingen 50 mm halterschijven

Jullie hebben toevallig geen 30mm schijven van 7.5kg? Zie ze niet op de site, maar wie weet hé :p
Die zijn eigenlijk ideaal voor op een halterstang. Heb ze ooit eens gekocht van Nordic fitness maar
vind ze nu nergens meer...

• #2.459
Jullie hebben toevallig geen 30mm schijven van 7.5kg? Zie ze niet op de site, maar wie weet hé :p
Die zijn eigenlijk ideaal voor op een halterstang. Heb ze ooit eens gekocht van Nordic fitness maar
vind ze nu nergens meer...
Die hebben we helaas niet nee.

Is er nog nieuws over bestelling 105922? Zijn die 20kg halterschijven inmiddels aangekomen?

Terug
Naar boven