AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Beste Fitness-Seller,
Het klopt helemaal, enkele minuten nadat ik hierop mijn bericht heb geplaatst werd ik keurig teruggebeld. Net na uw bericht hier ben ik inderdaad teruggemaild door de klantenservice, waarna ik geen verdere vragen heb. Volgende week komen mijn producten binnen verwachtte hij, dus ben benieuwd! Nu maar hopen dat die chromen dumbbells weer snel leverbaar zijn.

Thanks. :thumbup:

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de opmerking over de verhuizing weg gehaald is van de site. Betekend dit dat alles weer een beetje loopt en voorradige artikelen dezelfde week bezorgt worden?

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen dumbbells met een schroefdraad 30mmx450 halterstang of toch te gaan voor de kogellager met gladde 50 mm halterstang.

Het zou voornamelijk gebruikt worden voor dumbbell roeien en bankdrukken. Wat adviseren jullie fitness-seller, of iemand anders?

Ik zit nog steeds te twijfelen tussen dumbbells met een schroefdraad 30mmx450 halterstang of toch te gaan voor de kogellager met gladde 50 mm halterstang.

Het zou voornamelijk gebruikt worden voor dumbbell roeien en bankdrukken. Wat adviseren jullie fitness-seller, of iemand anders?

Zonder twijfel de 50mm.
Het voelt gewoon veel beter en steviger aan met trainen...
Steviger (en dus hoger belastbaar) is het eindelijk ook.:D

Ik ben zelf ook begonnen met 30mm dumbbells en schijven, maar heb inmiddels alles vervangen door 50mm.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.485
Ik zie dat de opmerking over de verhuizing weg gehaald is van de site. Betekend dit dat alles weer een beetje loopt en voorradige artikelen dezelfde week bezorgt worden?
De grootste drukte is inderdaad achter de rug, de verwerkingstijd van kleine bestellingen (geen toestellen of CHD dumbbells en dergelijke) zal inderdaad niet snel oplopen tot meer dan een week.

De verhuizing is echter nog niet voorbij waardoor er op sommige dagen eventueel nog wat kleine vertragingen zouden kunnen ontstaan.

Dat is echt heel persoonlijk, de 50 mm dumbbells zijn namelijk erg lang (51 cm) en dat vinden sommigen ongemakkelijk met trainen.

Er is overigens ook een 30 mm dumbbell met roterende greep.

Mooi dat jullie weer op schema beginnen te lopen.
Aan te telefoon kreeg ik begin van de week van jullie te horen dat mijn Chromen Dumbbells ongeveer volgende week zullen worden verzonden (order 106100).
Klopt dit, of was dit iets te voorbarig van deze meneer, als ik je post van vanmiddag lees?
:)

Laatst bewerkt:
Euhm... wtf???

Mijn bestelling is vandaag aangekomen, het is te zeggen, een deel ervan toch.
Ik had 2 schijven van 20kg en 6 schijven van 5kg besteld. Wat er is aangekomen: 1 schijf van 20kg.
Wat is er aan de hand aub?

Ps: het gaat om bestelling nummer 106299 .

Euhm... wtf???

Ik had 2 schijven van 20kg en 6 schijven van 5kg besteld. Wat er is aangekomen: 1 schijf van 20kg.

Had ik ook bij een vorige bestelling.
Er staat ook gewoon op de site aangegeven dat het dan een aantal dagen later alsnog aankomt (volgens mij staat er zelfs uitdrukkelijk dat dit vooral bij schijven zo is, maar dit weet ik niet zeker). Dit komt omdat het bij die pakketdienst gescheiden raakt. Kan je ook als het goed is ergens zien op je pakketje, hoeveel dozen/pakketen het in totaal zouden moeten zijn.

DUS: nog ff een dag of 1-2-3 wachten en dan is de rest waarschijnlijk ook binnen.:D

Had ik ook bij een vorige bestelling.
Er staat ook gewoon op de site aangegeven dat het dan een aantal dagen later alsnog aankomt (volgens mij staat er zelfs uitdrukkelijk dat dit vooral bij schijven zo is, maar dit weet ik niet zeker). Dit komt omdat het bij die pakketdienst gescheiden raakt. Kan je ook als het goed is ergens zien op je pakketje, hoeveel dozen/pakketen het in totaal zouden moeten zijn.

DUS: nog ff een dag of 1-2-3 wachten en dan is de rest waarschijnlijk ook binnen.:D

Ok thanks. Lijkt me beetje een onhandig systeem maar goed, als ik mijn schijven binnen een paar dagen krijg is het goed :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.490
Mooi dat jullie weer op schema beginnen te lopen.
Aan te telefoon kreeg ik begin van de week van jullie te horen dat mijn Chromen Dumbbells ongeveer volgende week zullen worden verzonden (order 106100).
Klopt dit, of was dit iets te voorbarig van deze meneer, als ik je post van vanmiddag lees?
:)
Die bestelling, en ik geloof ook je andere bestelling, zal normaal gesproken vandaag worden klaargemaakt en waarschijnlijk begin volgende week worden verzonden.

Euhm... wtf???

Relax, dat komt helemaal goed :) Zoals elmo aangeeft kan het inderdaad voorkomen dat pakketten gescheiden raken tijdens het sorteerproces van de pakketdienst.

Volgens de pakketgegevens zijn twee van de drie ontbrekende pakketten vandaag afgeleverd (eventueel bij de buren), het laatste pakket is nog onderweg en zal dan waarschijnlijk maandag of dinsdag op het afleveradres worden aangeboden.

Laatst bewerkt:
Chill. Vandaag mijn tweede schijf gekregen :D
Volgende week dus de andere schijven, uitstekend.

Zonder twijfel de 50mm.
Het voelt gewoon veel beter en steviger aan met trainen...
Steviger (en dus hoger belastbaar) is het eindelijk ook.:D

Ik ben zelf ook begonnen met 30mm dumbbells en schijven, maar heb inmiddels alles vervangen door 50mm.:cool:
Mooi, bedankt! Hoeveel 5 kg schijven krijg je trouwens per kant erop, 4 of 5? Gewoon de gietijzeren shijven.

ik hoop dat vandaag 106162 nog verzonden word:(

wordt 106182 nog verzonden ? ik wacht er al sinds 26 february al op, staat nog steeds op verwerkt...

Ok, thx! Ik heb de nieuwe bestelling geplaatst en het verschil tussen deze en de vorige is zo'n 6 euro, die ik de vorige keer meer betaald heb. Wat mij betreft mag dit open blijven staan tot de halterschijven weer voorradig zijn. Zolang deze bestelling deze week nog verzonden kan worden klaag ik niet.

En deze?

Gaan jullie ooit nog langere dumbbellstangen verkopen?

Dat zou idd erg gaaf zijn, 50 of 55 cm lijkt me ideaal, het gaat zo onhandig met 10kg schijven erop;)
Een combipakket dumbbells van 20 tm 40 of 50kg lijkt me ook wel leuk, als de prijs ok is.

langere DB's lijken je niet onhandig dan?

Heb hier maandag een bericht neer gezet hoe het zat met bestelling 106010..maar heb hier nog steeds geen bericht over gehad via de email?? Het is nu bijna 7 weken geleden, en en werd hier gezegd dat de producten gewoon op voorraad waren. Wat gaat er mis dan? Vind het erg slecht geregeld, vooral omdat ik er melding van maak en er nog niks aan gedaan word. Terwijl dat wel word gezegd!

Terug
Naar boven