MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Op men vraag:
Origineel gepost door DikkePoppe [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey FS,

hoe lang nog wachten ongeveer op 106115

Kreeg ik volgend antwoord
Zal waarschijnlijk deze week verzonden worden.

Ik heb deze middag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er verzonden zal worden, want de status staat nog steeds op "wordt verwerkt", maar ik heb er spijtig genoeg nog geen reactie op gekregen.

Is er materiaal niet in voorraad, zijn er nog wachtenden voor mij?

Men fitness-abonnement is verlopen en ik kan momenteel niet meer trainen(en ik word er knetter van). Ik vind het ook te gek nog een nieuw abo te nemen als men bestelling dadelijk arriveert ziet u?
Kan ik gewoon de echte datum wanneer het leverbaar is even te weten komen aub?

PM, mail, hier, etc

Marvin, ik heb weer wat 50mm schijven besteld.
Hebben jullie inmiddels weer wat meer adem na het verhuizen en alle andere drukte?

Hoi, weten jullie wanneer de Professionele halterstang chroom 50 mm x 185 cm weer leverbaar is?

Op men vraag:
Hey FS,

Ik heb deze middag een mailtje gestuurd met de vraag wanneer er verzonden zal worden, want de status staat nog steeds op "wordt verwerkt", maar ik heb er spijtig genoeg nog geen reactie op gekregen.

Men fitness-abonnement is verlopen en ik kan momenteel niet meer trainen(en ik word er knetter van). Ik vind het ook te gek nog een nieuw abo te nemen als men bestelling dadelijk arriveert ziet u?

PM, mail, hier, etc
Lol! Ik zit ook met een deadline:eek: ik heb nog tien dagen voor mijn abbo afloopt...ik hoop toch echt dat ik het voor die tijd binnen heb. Het is inmiddels ook 3 en een halve week geleden voor ik mijn bestelling heb geplaatst.

Lol! Ik zit ook met een deadline:eek: ik heb nog tien dagen voor mijn abbo afloopt...ik hoop toch echt dat ik het voor die tijd binnen heb. Het is inmiddels ook 3 en een halve week geleden voor ik mijn bestelling heb geplaatst.
Haha, ik wil ook al weken beginnen te trainen met de squatbar. 7 weken geleden besteld en betaald, 5 weken in verwerking inmiddels. Alles zou op voorraad zijn. Ik had naast de squatbar nog wat vloermatten en 20kg schijven besteld die toch niet voorradig bleken te zijn. Nu moet ik langer wachten op de hele bestelling. Ze zou te klein zijn om in delen op te sturen (571euro), terwijl ik de laatste maanden tesamen al voor ongeveer 1500euro besteld heb en eigenlijk ook nog van plan ben om chains te kopen. Inmiddels zouden de 20kg schijven ongeveer gearriveerd moeten zijn. Benieuwd wanneer ik alles binnenheb.

Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om de barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench en 145kg Halterset te bestellen. Alleen nu zag ik dat de Multi Bench momenteel niet leverbaar is, terwijl de set die ik wil bestellen wel leverbaar is.

Word de set dan wel compleet geleverd of word de Multi Bench dan later geleverd?

Als ik mijn bestelling wil laten verzenden hoe gaat die dan precies met de levering? Kun je een dag afspreken wanneer het gelevert word? aangezien ik de hele week werk en mijn moeder alleen woensdag of donderdag thuis is en ik denk niet dat ze het bij het postkantoor neerzetten als ik er niet ben :p hoe gaat dit precies?

Moet ik nog steeds rekenen op een levertijd van circa 3 weken ivm met de verhuizing?

Haha, ik wil ook al weken beginnen te trainen met de squatbar. 7 weken geleden besteld en betaald, 5 weken in verwerking inmiddels. Alles zou op voorraad zijn. Ik had naast de squatbar nog wat vloermatten en 20kg schijven besteld die toch niet voorradig bleken te zijn. Nu moet ik langer wachten op de hele bestelling. Ze zou te klein zijn om in delen op te sturen (571euro), terwijl ik de laatste maanden tesamen al voor ongeveer 1500euro besteld heb en eigenlijk ook nog van plan ben om chains te kopen. Inmiddels zouden de 20kg schijven ongeveer gearriveerd moeten zijn. Benieuwd wanneer ik alles binnenheb.
Heb voor 1100 euri's besteld. Bankje van Babarian is vertraagd, maar het was geen probleem om de rest van de bestelling alvast te verzenden...

Die btw. nog steeds niet verzonden is:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.469
Op men vraag:
Hey FS,

PM, mail, hier, etc
Dit heeft niets te maken met wachtenden, de bestelling is nog altijd niet leverbaar. De verwachte levertijd is circa twee tot drie weken.

Vraagje, hoe werkt dit, wat voor oefeningen kan je ermee?

Staat er wel bij, maar kan me er weinig bij voorstellen.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p703_Onderarmtrainer.html
Curls

Marvin, ik heb weer wat 50mm schijven besteld.
Hebben jullie inmiddels weer wat meer adem na het verhuizen en alle andere drukte?
Yes, het schiet weer lekker op :)

Hoi, weten jullie wanneer de Professionele halterstang chroom 50 mm x 185 cm weer leverbaar is?
De verwachte levertijd is niet bekend, zodra deze bekend is zal dat worden aangegeven in de actuele productstatus op onze website.

De 20 kg halterschijven laten helaas nog twee weken op zich wachten, de aanlevering die vorige week is binnengekomen was niet compleet en daarvan zijn alle halterschijven alweer verzonden (aan langer wachtenden).

Ik ben van plan om de barbarian Multi Squat Rack incl. Multi Bench en 145kg Halterset te bestellen. Alleen nu zag ik dat de Multi Bench momenteel niet leverbaar is, terwijl de set die ik wil bestellen wel leverbaar is.

Word de set dan wel compleet geleverd of word de Multi Bench dan later geleverd?

Als ik mijn bestelling wil laten verzenden hoe gaat die dan precies met de levering? Kun je een dag afspreken wanneer het gelevert word? aangezien ik de hele week werk en mijn moeder alleen woensdag of donderdag thuis is en ik denk niet dat ze het bij het postkantoor neerzetten als ik er niet ben :p hoe gaat dit precies?

Moet ik nog steeds rekenen op een levertijd van circa 3 weken ivm met de verhuizing?
De set wordt dan compleet geleverd, dus zodra de Multi Bench weer beschikbaar is over circa twee tot drie weken.

De leverancier neemt normaal gesproken contact op om de aflevering te bespreken.

Heb voor 1100 euri's besteld. Bankje van Babarian is vertraagd, maar het was geen probleem om de rest van de bestelling alvast te verzenden...

Die btw. nog steeds niet verzonden is:P
Waarschijnlijk deze week nog, echter zonder bankje.

wordt altijd heel droevig van dit topic lezen
wanneer weer eens echte positieve berichten

• #2.472
Voorlopig even niet maar het is wel de bedoeling dat deze, of een nieuwe powerliftriem, weer met alle maten terugkeert in het assortiment!

wordt altijd heel droevig van dit topic lezen
wanneer weer eens echte positieve berichten
Haha, er is genoeg positief te melden hoor maar helaas hoor je hier in dit topic van de 100 klanten vrijwel enkel die ene klant die langer moet wachten omdat een artikel niet leverbaar is :p Als een handjevol van deze klanten hier dan post geeft dat helaas al snel een verkeerde indruk ;)

Verder blijft het natuurlijk wel jammer dat bepaalde artikelen lange tijd niet leverbaar zijn, dat zouden we zelf het liefste uiteraard ook anders zien maar we kunnen helaas niet altijd overal in voorzien.

heb zelf ook al 2 mailtjes gestuurd met de verwachte leveringsdatum..maar 2x niks terug gehad...bestelnummer 106010 staat al 6 weken op de status word verwerkt nou komt dat wel door de verhuizing, maar inmiddels mag ik toch wel verwachten dat het word verzonden? Alles was tenminste op voorraad.‏

De 20 kg halterschijven laten helaas nog twee weken op zich wachten, de aanlevering die vorige week is binnengekomen was niet compleet en daarvan zijn alle halterschijven alweer verzonden (aan langer wachtenden).

Ok, dus als ik nu een nieuwe bestelling plaats met exact hetzelfde, maar enkel de 20kg schijven vervang door chains, dan zou die meteen leverbaar zijn? Ik zou het erg op prijs stellen als dit morgen of overmorgen verzonden zou kunnen worden. Die plates koop ik er dan later wel weer bij.

• #2.475
heb zelf ook al 2 mailtjes gestuurd met de verwachte leveringsdatum..maar 2x niks terug gehad...bestelnummer 106010 staat al 6 weken op de status word verwerkt nou komt dat wel door de verhuizing, maar inmiddels mag ik toch wel verwachten dat het word verzonden? Alles was tenminste op voorraad.‏
Je mailtje is vanochtend ontvangen en is inmiddels in behandeling genomen. Ik heb al gekeken maar begrijp ook niet waarom deze bestelling nog niet is verzonden want voor zover ik kan zien is alles inderdaad gewoon leverbaar.

Je ontvangt vandaag of morgen nog een reactie van de klantenservice!

Ok, dus als ik nu een nieuwe bestelling plaats met exact hetzelfde, maar enkel de 20kg schijven vervang door chains, dan zou die meteen leverbaar zijn? Ik zou het erg op prijs stellen als dit morgen of overmorgen verzonden zou kunnen worden. Die plates koop ik er dan later wel weer bij.
Je kunt inderdaad een nieuwe bestelling plaatsen, de oude bestelling zal dan worden geannuleerd.

De bestelling zal dan nog deze week verzonden worden, tenzij de betaling op zich laat wachten... Ik weet niet of je moet bijbetalen of geld terugkrijgt. Stuur in dat laatste geval per e-mail je bankgegevens (IBAN nummer, naam v/d rekeninghouder) voor het terugstorten van het restbedrag.

Laatst bewerkt:
De bestelling zal dan nog deze week verzonden worden, tenzij de betaling op zich laat wachten... Ik weet niet of je moet bijbetalen of geld terugkrijgt. Stuur in dat laatste geval per e-mail je bankgegevens (IBAN nummer, naam v/d rekeninghouder) voor het terugstorten van het restbedrag.
Ok, thx! Ik heb de nieuwe bestelling geplaatst en het verschil tussen deze en de vorige is zo'n 6 euro, die ik de vorige keer meer betaald heb. Wat mij betreft mag dit open blijven staan tot de halterschijven weer voorradig zijn. Zolang deze bestelling deze week nog verzonden kan worden klaag ik niet.

Vraag niet meer van toepassing.

Mvg, Vars1ty

Laatst bewerkt:
  • #2.479
Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden, om zo vragen te kunnen stellen aan Fitness Seller mbt mijn bestellingen.
Er lopen nu twee aparte bestellingen van mij (106100 en 106200) die beide enige tijd geleden geplaatst zijn.

Vooral over bestelling 106200 heb ik enige zorgen, aangezien de status hiervan op 1 maart 2010 is verandert in 'wordt verwerkt' en alle onderdelen van de bestelling op voorraad zouden moeten liggen. De verwerkingstijd zou twee weken extra moeten duren en daar heb ik alle begrip voor, maar deze duurt nu al meer dan 3 weken en het is nogsteeds niet verzonden. Bestelling 106100 bezit twee items waarvan de levertijd 2 weken zouden zijn, maar deze staat nu ook al meer dan een maand op 'wordt verwerkt'..

Kan je wat meer informatie over beide bestellingen (106100 en 106200) geven, Fitness Seller?
Ik heb jullie er een week geleden al over gemaild en nog geen antwoord gehad, en verschillende pogingen vandaag om jullie te bellen leverde ook telkens een antwoordapparaat op.

Mvg,
Vars1ty
Je mail is gewoon beantwoord, die van vanmiddag ook. Ook heeft mijn collega volgens mij inmiddels al met jou gebeld naar aanleiding van je bericht op het antwoordapparaat :) (het kantoor was vandaag inderdaad de hele dag gesloten ivm de verhuizing)

Wat betreft de bestellingen zijn er voor beide bestelling niet voorradige artikelen, mijn collega heeft als het goed is aangegeven hoe dit opgelost gaat worden. Het is ook goed mogelijk dat de bestellingen nog tegen het einde van deze week verzonden zullen worden.

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer ik me bestelling kan verwachten IVM de verhuizing? :D

bestelnummer 106368

Terug
Naar boven