Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vandaag besteld. Hopen dat het snel binnen is :coffee:

Enig idee hoe het voor bestelling 106105 zit?
Bestellingsdatum 19-02-10, volgens bericht was de betaling op 25-02-10 binnen.

Ik heb vlak na de bestelling nog een bijkomende mail gestuurd voor de schijf indeling en 50mm optie op de lat pulldown, echter geen reply tot zover.

Alvast bedankt om het na te kijken.

Nou ik hoop toch echt dat deze week bestelling 106162 verstuurd word...

Of ga je nu net zo lang wachten tot de bankjes er weer zijn?:rolleyes:

bestelnummer 106368 ,al iets bekend wanneer deze verstuurd word?

Je kunt inderdaad een nieuwe bestelling plaatsen, de oude bestelling zal dan worden geannuleerd.

De bestelling zal dan nog deze week verzonden worden, tenzij de betaling op zich laat wachten... Ik weet niet of je moet bijbetalen of geld terugkrijgt. Stuur in dat laatste geval per e-mail je bankgegevens (IBAN nummer, naam v/d rekeninghouder) voor het terugstorten van het restbedrag.
Ik dacht dus dat bestelling 106423 vorige week verzonden zou zijn. De betaling was in orde, zoals ik aangegeven had in dit topic en in de opmerkingen bij de bestelling. Waarom kon dit vorige week niet gewoon verzonden worden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.508
Ik dacht dus dat bestelling 106423 vorige week verzonden zou zijn. De betaling was in orde, zoals ik aangegeven had in dit topic en in de opmerkingen bij de bestelling. Waarom kon dit vorige week niet gewoon verzonden worden?
Er is geen e-mail ontvangen terwijl ik dat nog nadrukkelijk heb aangegeven! Waarom plaats je je bericht dan in dit topic en niet via e-mail zoals gevraagd werd? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit topic niet door de klantenservice wordt gecontroleerd en dat het lastig is als je de helft per e-mail aan de klantenservice communiceert en de andere helft in dit topic aan mij. Ik ben helaas een aantal dagen niet actief geweest dus dat was niet zo handig.

Ik zal kijken of er wat vaart achter de verwerking gezet kan worden!

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Enig idee hoe het voor bestelling 106105 zit?
Bestellingsdatum 19-02-10, volgens bericht was de betaling op 25-02-10 binnen.

Ik heb vlak na de bestelling nog een bijkomende mail gestuurd voor de schijf indeling en 50mm optie op de lat pulldown, echter geen reply tot zover.

Alvast bedankt om het na te kijken.
Die gewichtsindeling staat gewoon genoteerd :) Het Barbarian Power Cage System en de Barbarian Multi Bench zijn nog altijd niet leverbaar dus daar wordt nog op gewacht (wordt deze of volgende week verwacht)

Nou ik hoop toch echt dat deze week bestelling 106162 verstuurd word...

Of ga je nu net zo lang wachten tot de bankjes er weer zijn?:rolleyes:
Edit: is vanmiddag verzonden zie ik!

bestelnummer 106368 ,al iets bekend wanneer deze verstuurd word?
Die bestelling wordt pas sinds vorige week besteld maar je hebt overigens ook een product (450 mm korthalters) besteld dat momenteel helaas niet leverbaar is.

Laatst bewerkt:
Er is geen e-mail ontvangen terwijl ik dat nog nadrukkelijk heb aangegeven! Waarom plaats je je bericht dan in dit topic en niet via e-mail zoals gevraagd werd? Ik heb al meerdere keren aangegeven dat dit topic niet door de klantenservice wordt gecontroleerd en dat het lastig is als je de helft per e-mail aan de klantenservice communiceert en de andere helft in dit topic aan mij. Ik ben helaas een aantal dagen niet actief geweest dus dat was niet zo handig.
Ik heb de klantenservice op diezelfde dag alle informatie gegeven die ik hier heb neergezet. Ik zie dat ook terug bij de bevestiging van de bestelling die naar mijn mailadres gestuurd werd.
Ik zal kijken of er wat vaart achter de verwerking gezet kan worden.
Thx!

Die bestelling wordt pas sinds vorige week besteld maar je hebt overigens ook een product (450 mm korthalters) besteld dat momenteel helaas niet leverbaar is.

Ja en...... ???

Als je betaald hebt moet het toch geleverd worden?

En errug mooi dat ze nu ineens niet leverbaar zijn, bij de bestelling waren ze gewoon op voorraad anders had ik ze niet eens besteld, heb geen zin om 8 weken om me spul te wachten.

Ja en...... ??? Als je betaald hebt moet het toch geleverd worden? En errug mooi dat ze nu ineens niet leverbaar zijn, bij de bestelling waren ze gewoon op voorraad anders had ik ze niet eens besteld, heb geen zin om 8 weken om me spul te wachten.

Zoals zo vaak gezegd hier:
- het wordt geleverd wanneer de halterstangen weer beschikbaar zijn (je krijgt een mail)
- te lang wachten? annuleer je bestelling
- mail hierover naar de klantenservice, niet op dit forum

Zoals zo vaak gezegd hier:
- het wordt geleverd wanneer de halterstangen weer beschikbaar zijn (je krijgt een mail)
- te lang wachten? annuleer je bestelling
- mail hierover naar de klantenservice, niet op dit forum

WTF! Wie ben jij?

Jij niet kunnen lezen??

Pfft, ja is goed jongens..
Dan niet! :duh:

Laatst bewerkt:
edit: voldaan

Laatst bewerkt:
  • #2.517
Ja en...... ???

Als je betaald hebt moet het toch geleverd worden?

En errug mooi dat ze nu ineens niet leverbaar zijn, bij de bestelling waren ze gewoon op voorraad anders had ik ze niet eens besteld, heb geen zin om 8 weken om me spul te wachten.
De bestelling zal natuurlijk gewoon geleverd worden! :)

Ik zal je morgen in de loop van de dag even mailen mbt je bestelling en de status van de 450 mm korthalters!

Al bekend wanneer bestelling 106398 op de post gaat?
Ben ernstig beperkt door schijven te kort nu ;):windup:

De bestelling zal natuurlijk gewoon geleverd worden! :)

Ik zal je morgen in de loop van de dag even mailen mbt je bestelling en de status van de 450 mm korthalters!

Toppie!!

De 450 halters mogen uiteraard gewoon nageleverd worden, heb extra gewichten nodig hehe, word elke week wat sterker en heb nie genoeg gewicht meer :D

• #2.520
Al bekend wanneer bestelling 106398 op de post gaat?
Ben ernstig beperkt door schijven te kort nu ;):windup:
Je weet toch dat ik dat nooit precies kan aangeven :p Deze bestelling is echter gisteren verzonden, daarvan zou je normaal gesproken ook een mailtje moeten hebben ontvangen.

Terug
Naar boven