XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Review is geschreven.
Stevig verpakt pakje zou ik willen veranderen in HEFTIG verpakt pakje;)
Het leek of iemand een woede-aanval gekregen had en de halve rol tape eromheen gedraaid had haha, super!
Een geluk, of de transporteur kreeg hier bij mij anders een kettlebell op z'n tenen :)

mijn volgende bestelling zal er ook wel aankomen (mss pas binnen enkele maanden :/ ) , ben ook aan het sparen voor een powerrack met gewichtenset, en op het appartement heb ik dan nog het 'plaats' probleem (er is nog geen steen gelegd van m'n nieuwe huis)

Marvin,

Bedankt voor de goeie transactie. Producten zijn super !!

Greetz J.

Haha! kheb mijn bar en sluitingen gekregen vandaag! :D

Good stuff, good stuff...

Vooral de sluitingen dan, die passen in tegenstelling tot andere sluitingen, gewoon op men dumbbells :D

De bar ben ik ook wel enthousiast over, maar heb ze nog niet deftig kunnen testen jammer genoeg.

De bar is wel maar 218cm ipv 220cm :p (om toch maar wat commentaar te kunnen geven ;))

• Topic Starter Topic Starter
Haha! kheb mijn bar en sluitingen gekregen vandaag! :D

Good stuff, good stuff...

Vooral de sluitingen dan, die passen in tegenstelling tot andere sluitingen, gewoon op men dumbbells :D

De bar ben ik ook wel enthousiast over, maar heb ze nog niet deftig kunnen testen jammer genoeg.

De bar is wel maar 218cm ipv 220cm :p (om toch maar wat commentaar te kunnen geven ;))
:thumbup:

Kleine afwijkingen komen helaas wel eens voor.. ik neem aan dat je wel goed hebt gemeten? :p

*** UPDATE ***

Een groot aantal nieuwe haltersets is toegevoegd aan de shop! Tientallen haltercombinaties zijn nu kant-en-klaar te kopen voor een voordelige prijs!

Tevens zijn alle haltersets die reeds in de shop stonden nu in prijs verlaagd!

<hr>
De Barbarian Heavyweight Super Bench is nu direct verkrijgbaar en tijdelijk afgeprijsd (tot 15 maart)!

Klik hier voor een overzicht van alle lopende aanbiedingen.

<hr>
Coming soon
Binnenkort wordt ons assortiment met een groot aantal nieuwe artikelen en compleet nieuwe productlijnen uitgebreid!

<hr>
Reviews
Heb jij één of meerdere van onze artikelen gekocht en hier inmiddels uitgebreid mee getraind? Vergeet dan niet een review te schrijven en zo anderen te helpen met hun aankopen!
(product pagina > review schrijven)<br>

Even een vraagje Marvin (mag wel hier he?);)
Ik heb interesse in twee verstelbare dumbbells, het liefst uitbreidbaar tot zo'n 70kg per stuk.
Als ik nu bv de Rubberen Dumbbell Set 2 xXXkg neem, daar kan je dan extra losse 30mm gewichten opzetten, lichte gewichten eraf en zwaardere erbij, op die manier kan ik regelmatig gewicht bijzetten en heb ik geen vaste dummbells nodig.
Maarrrrr, wat zou nou voor mij de goedkoopste optie zijn, de 2x30kg variant nemen of lager...?
Dat ze gewichten anders van vorm of materiaal zijn maakt mij niet uit, gewicht is gewicht.

Even een vraagje Marvin (mag wel hier he?);)
Ik heb interesse in twee verstelbare dumbbells, het liefst uitbreidbaar tot zo'n 70kg per stuk.
Als ik nu bv de Rubberen Dumbbell Set 2 xXXkg neem, daar kan je dan extra losse 30mm gewichten opzetten, lichte gewichten eraf en zwaardere erbij, op die manier kan ik regelmatig gewicht bijzetten en heb ik geen vaste dummbells nodig.
Maarrrrr, wat zou nou voor mij de goedkoopste optie zijn, de 2x30kg variant nemen of lager...?
Dat ze gewichten anders van vorm of materiaal zijn maakt mij niet uit, gewicht is gewicht.
Je zou inderdaad zo'n setje kunnen kopen en dan een losse gewichtenset erbij kopen. Je kunt echter ook voor de langere 450mm stangen gaan.

Welke tussengewichten wil je graag hebben (stappen)?

Wordt er ook in de avond afgeleverd? (Amsterdam)
Ik ben bang van niet, hoe laat in de avond bedoel je precies?

Hm, even denken, die 350mm sets hebben ongeveer 14cm ruimte tussen de gewichten, ik heb zelf allemaal grotere dumbbells en die zijn allemaal 450mm.
Heb je die dummbellsets van 2x30kg 350mm lengte ook in 450mm dummbellsets variant??
Dus dan ook met schroefsluitingen?
Als die ongeveer hetzelfde kosten heb ik idd liever die, dan kan ik met losse gewichten nog een heel stuk uitbouwen én heb dan net wat meer ruimte voor mijn handen tussen de gewichten.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord ;)
Ik heb ondertussen wat dingen voor een maatje in de winkelwagen gezet, die blijven wel een dagje bewaard denk ik he?:D

Hm, even denken, die 350mm sets hebben ongeveer 14cm ruimte tussen de gewichten, ik heb zelf allemaal grotere dumbbells en die zijn allemaal 450mm.
Heb je die dummbellsets van 2x30kg 350mm lengte ook in 450mm dummbellsets variant??
Dus dan ook met schroefsluitingen?
Als die ongeveer hetzelfde kosten heb ik idd liever die, dan kan ik met losse gewichten nog een heel stuk uitbouwen én heb dan net wat meer ruimte voor mijn handen tussen de gewichten.
Graag zo spoedig mogelijk antwoord ;)
De sets zijn enkel 350mm bars!

Je kunt het beste de twee 450mm bars en sluitingen gewoon los kopen en dan een gewichtenset erbij, dat komt op hetzelfde neer.

Ik heb ondertussen wat dingen voor een maatje in de winkelwagen gezet, die blijven wel een dagje bewaard denk ik he?:D
Zolang je je internetbestanden niet verwijderd zal je winkelwagen blijven staan ja :)

Zo.....dát is nog eens snel antwoord...:eek:
Je hoort van mij Marvin, bedankt voor je snelle reactie!

Oh ja, wat kosten 2x 450mm 30mm stangen en zit daar schroefsluitingen al bij?

Hm, ik zie nu dat de greepbreedte voor zowel de 350mm en de 450mm variant gelijk is, dáár hoef ik het dus niet voor te doen!
Ik denk dat ik gewoon de set neem van 2x30kg van 350mm lengte, daar kan ik dan makkelijk het gewicht verzwaren met wat extra 10kg schijven, dan moet ik er wel een paar standaard afhalen maar komt goed.
Deze manier is het goedkoopste voor mij denk ik:D

Hm, ik zie nu dat de greepbreedte voor zowel de 350mm en de 450mm variant gelijk is, dáár hoef ik het dus niet voor te doen!
Ik denk dat ik gewoon de set neem van 2x30kg van 350mm lengte, daar kan ik dan makkelijk het gewicht verzwaren met wat extra 10kg schijven, dan moet ik er wel een paar standaard afhalen maar komt goed.
Deze manier is het goedkoopste voor mij denk ik:D
Klopt, het verschil zit in de schijfopname.

Even bekijken welke schijven je nog erbij wilt kopen dan, en uitrekenen wat die extra schijven je gaan kosten. Als je namelijk losse schijven aan het kopen komt ben je waarschijnlijk iets goedkoper uit met bijvoorbeeld een 2x20kg setje en een 100kg schijvenset!

Ik heb zojuist een bestelling gedaan en het geld overgemaakt.
Hopelijk heb je het snel binnen (ik heb dezelfde bank dus moet binnen een dag lukken;) ).
Voor de vervoerder is nog steeds het hetzelfde 06 nummer beschikbaar;)

Laatst bewerkt:
Beste Fitness-Seller

Vanmiddag zag ik nog Rubberen halterschijven en haltersets (30mm) op jullie website staan. Nu staan ze er echter niet meer op. Kunnen jullie ze nog wel leveren?

Daarnaast ben ik benieuwd of de halter bij de "Gietijzeren Complete Set 108kg":

1 lange halterstang - schroefdraad
* Hoogglans verchroomd, gripvast gekarteld
* Max. belastbaarheid: 250kg
* incl. 2 schroef-sluitingen
* Afmetingen: ø 30mm x 167cm
* Max. greepbreedte: 1150mm
* Lengte schijvenopname: 250mm
* Gewicht ca. 10kg

Dezelfde is als de "Halterstang schroefdraad 30mm x 167cm":

* Kwaliteitschroom met grippen en markering
* Max. greepbreedte: 1070mm
* Lengte van de schijvenopname: 300mm
* Max. belastbaarheid: 200kg
* Afmetingen:ø 30mm x 1670mm
* Inclusief sluitingen
* Gewicht: ca. 8,5kg

En de EZ-Curl halterstang - schroefdraad:

* Tot 200kg belastbaar
* Kwaliteitschroom, grip gekarteld met markering
* incl. 2 schroef-sluitingen
* Afmetingen: Ø30 mm x ca. 120 cm
* Gewicht ca. 7,5kg

Het zelfde is als de losse halterstang: "EZ-Curl stang schroefdraad 30mm x 120cm":

* Kwaliteitschroom met grippen en markering
* Lengte van de schijvenopname: 170mm
* Max. belastbaarheid: 170kg
* Afmetingen:ø 30mm x 1200mm
* Inclusief sluitingen
* Gewicht ca. 6,5kg

De specificaties verschillen namelijk, en wil graag zeker weten wat de greepbreedte, gewicht en lengte van de schijvenopname is. Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Beste Fitness-Seller

Vanmiddag zag ik nog Rubberen halterschijven en haltersets (30mm) op jullie website staan. Nu staan ze er echter niet meer op. Kunnen jullie ze nog wel leveren?
Alle 30mm rubber schijven zijn naar verwachting over circa 6 weken pas weer leverbaar! :(

Daarnaast ben ik benieuwd of de halter bij de "Gietijzeren Complete Set 108kg":

Dezelfde is als de "Halterstang schroefdraad 30mm x 167cm":

En de EZ-Curl halterstang - schroefdraad:

Het zelfde is als de losse halterstang: "EZ-Curl stang schroefdraad 30mm x 120cm":

De specificaties verschillen namelijk, en wil graag zeker weten wat de greepbreedte, gewicht en lengte van de schijvenopname is. Bij voorbaat dank.
Dit zijn inderdaad verschillende stangen, de specificaties bij de productbeschrijving zijn correct voor dat artikel!

Terug
Naar boven