- Waardering
- 2.701
Maar die wordt weer afgehaaldIk heb er nog ééntje liggen die te veel was geleverd.![]()
Tenzij je deze korthalter en/of de tricepsstang nog wilt houden, geef dat dan even snel door!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar die wordt weer afgehaaldIk heb er nog ééntje liggen die te veel was geleverd.![]()
Tenzij je deze korthalter en/of de tricepsstang nog wilt houden, geef dat dan even snel door!Nee hoor, als je ze nou had "gegeven"...Maar die wordt weer afgehaaldTenzij je deze korthalter en/of de tricepsstang nog wilt houden, geef dat dan even snel door!

.Dat rack heb ik ook. Je moet wel aardig wat ruimte hebben, ik schat zo'n drie meter breed om toch gewichten op de stang te krijgen (bij mij is het 4 meter). Als diepte heb ik zelf 2.20m en dat kun je normaal bankdrukken maar korter moet het niet worden.beste fitness seller,
is het mogelijk om eens een foto te krijgen van
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p357_Barbarian-Multi-Squat-Rack.html
maar dan volledig van opzei niet hoeks? eventueel met iets meer afmetingen
ik wil weten of het hier makkelijk onder ons schuin dak kan en hoeveel plaats ik dan nog over zou hebben.
ik weet dat er een beetje afmetingen al staan, maar niet voldoende,
indien ik een fototje van opzei zou kunnen krijgen dan rekening ik wel uit hoe groot de hoek en afstand etc is![]()
maar tekening zou nog beter zijn![]()
Die mail is nog in behandeling, zodra er informatie is over de status van de ontbrekende pakketten zul je hierover worden ingelicht.Hallo Fitness-Seller,
Ik heb een tijdje geleden 14/04/2010 een bestelling geplaatst maar tot nu toe alleen nog maar 2 schijven van 20 kg ontvangen. Ik had al een mailtje gestuurd naar jullie maar nog geen antwoord gekregen, het gaat op bestelnr 106694.
Graag zou ik willen weten wanneer ik de rest thuis kan verwachten.
Alvast bedankt voor je reactie.

De 5 kg, 10 kg en 15 kg gewichten zijn bijna uitverkocht, ik denk dat deze na dit weekend op zijn. Van de zwaardere gewichten zijn er nog wel wat beschikbaar, waarschijnlijk zijn deze over twee weken nog verkrijgbaar!Deze schijven: Halterschijven Gietijzer-Gripper - 30 mm
Zijn in de uitverkoop zolang de voorraad strekt. Hoe staat die voorraad ervoor? Is er nog genoeg om 2 weken te kunnen leveren (20kg+ schijven)?
hoi zou k willen 4 schijven van 5kg voor "dumbbells">dumbbells 30mm orderen, hoeveel voor verzending? het is toch zwaar, samen s het 20kg naar zuid holland

Ben van plan binnenkort een lange halterstang met extra schijven te bestellen.
Maar ik zit nog te twijfelen tussen 30 mm en 50 mm.
Mijn verstelbare dumbbells zijn 30 mm, zou ik dan het beste voor 30 mm gaan?
Maar de meeste hier op 't forum zeggen weer dat 50 mm beter is
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
voor een stang om te squatte deadliften of benchen ga je voor 50mm. Voor rows korte 50 mmik heb hier alle 2 liggenvoor een stang om te squatte deadliften of benchen ga je voor 50mm. Voor rows korte 50 mm
maar voor fancypantsy curlls kan je 30mm gebruiken (30mm = goedkoper) dus oefeningen of toestellen die weinig gewichtt vragen kan je dan beste 30 nemen (in mijn mening)

Hey Fitness-Seller, ik had nog wat vragen:
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p334_Hex-Bar-50-mm-Professional-Chroom.html
De belastbaarheid is 300kg. Wat voor schijven moet je hiervoor hebben om een beetje in de buurt te komen van deze belastbaarheid? Want met een schijfopname van 230mm lijkt het me lastig om dat te halen.