Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem daarover even contact op met onze klantenservice, zoals je in eerste instantie ook hebt gedaan, want er zal ook een nieuwe afhaling en dergelijke moeten worden ingepland!@Fitness-Seller:
Gisteren zou een transporteur verkeerd geleverde schijven op komen halen. Die is echter nooit geweest en ik weet ook z'n naam niet meer. Het ging om foute halterschijven (2x20 kg) bij bestelling 107122, enig idee wat er mis is gegaan?
Nee dat kan helaas niet, je kunt niet zomaar pakketjes gaan meegeven aan een willekeurige leverancier - wij hebben geen eigen bezorgserviceIk wacht anders wel af tot ze de rest van de zending komen brengen dan kunnen ze gelijk de verkeerde schijven meenemen. Scheelt ook weer een keer voor niks rijden voor de transporteur.

Er zijn drie pakketjes verzonden, waarschijnlijk zijn deze gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces. Ik stuur je de track & trace gegevens via PM.
.
, nog eventjes wachten dus. Maar goed, dat probleem ligt bij de TNT en niet bij jullie als ik het goed heb. Dus nog steeds bedankt dat alles zo snel en netjes is geregeld
.
Hmm nee, de halterstang is alleen via TNT aangemeld, de aflevering wordt door een andere transporteur verzorgd (zoals aangegeven in de e-mail die je daarover hebt ontvangen). De Track & Trace status voor dit pakket zal volgens mij dus gewoon zo blijven staan.Ah zo, thanks! Heel handig.
Het 2e pakketje met het andere gewicht is gisteren binnengekomen
Is het normaal dat een stang zoveel langer duurt? Die staat nog steeds in collectie al sinds dinsdag :S Jammer, had me er op verheugd vandaag mn nieuwe powerrack te gaan gebruiken, nog eventjes wachten dus. Maar goed, dat probleem ligt bij de TNT en niet bij jullie als ik het goed heb. Dus nog steeds bedankt dat alles zo snel en netjes is geregeld
![]()
![]()
Jup!Zitten er bij al jullie halter stangen standaard sluiters?
Hmm nee, de halterstang is alleen via TNT aangemeld, de aflevering wordt door een andere transporteur verzorgd (zoals aangegeven in de e-mail die je daarover hebt ontvangen). De Track & Trace status voor dit pakket zal volgens mij dus gewoon zo blijven staan.
snap em nu. Ik had ook nog eventjes met jullie gebeld en daarna met de transporteur. Die had blijkbaar paar dagen geleden al gebeld, maar daarna niet meer... Maar goed, morgen komen ze het brengen 
Mannen raden we normaal gesproken inderdaad een 16 kg kettlebell aan om mee te starten, ik denk dat je met twee kettlebells van 16 kg ook wel goed uit de voeten komt.Ik overweeg Kettlebells te kopen.
Wat is zo de "standaard" die je moet aankopen om te beginnen? Eentje van 16 en 2 lichtere of 2 van 16kg?.....
Volgende weekVraagje:
Heb lang geleden een bestelling geplaats (106739) en het meeste is geleverd.
Wacht nog steeds op de giet ijzeren dumbbells + rek en een grip voor de pulley.
Wanneer kan ik dit verwachten aangezien er al een aantal keer gezegd is "volgende week,...volgende week etc".
PS: Barbarian power cage is helemaal top!
Nee we gaan proberen dat deze week nog uit te leveren, het rek bij het CHD voordeelpakket is namelijk weer leverbaar. Als het deze week niet meer zou lukken wordt het toch echt volgende week!Ik neem aan van wel jaMen weet toch bij die koerierdienst dat men +32 voor mijn gsm nummer moet zetten he als men vanuit NL belt?

ik vrees ervoor