XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

@Fitness-Seller:
Gisteren zou een transporteur verkeerd geleverde schijven op komen halen. Die is echter nooit geweest en ik weet ook z'n naam niet meer. Het ging om foute halterschijven (2x20 kg) bij bestelling 107122, enig idee wat er mis is gegaan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
@Fitness-Seller:
Gisteren zou een transporteur verkeerd geleverde schijven op komen halen. Die is echter nooit geweest en ik weet ook z'n naam niet meer. Het ging om foute halterschijven (2x20 kg) bij bestelling 107122, enig idee wat er mis is gegaan?
Neem daarover even contact op met onze klantenservice, zoals je in eerste instantie ook hebt gedaan, want er zal ook een nieuwe afhaling en dergelijke moeten worden ingepland!

Ik wacht anders wel af tot ze de rest van de zending komen brengen dan kunnen ze gelijk de verkeerde schijven meenemen. Scheelt ook weer een keer voor niks rijden voor de transporteur.

woendag werd ik ook gebeld door transporteur :D voor iets te komen op halen bij mij,
I was like heck no :D
was gwn vergissing maar net toeval dat ik ook iets had besteld bij fitness seller

• #2.985
Ik wacht anders wel af tot ze de rest van de zending komen brengen dan kunnen ze gelijk de verkeerde schijven meenemen. Scheelt ook weer een keer voor niks rijden voor de transporteur.
Nee dat kan helaas niet, je kunt niet zomaar pakketjes gaan meegeven aan een willekeurige leverancier - wij hebben geen eigen bezorgservice ;)

Stuur gewoon even een e-mail naar de klantenservice waarin je uitlegt wat er verkeerd is geleverd en wat er dient te worden afgehaald/omgeruild ofzo.

Er zijn drie pakketjes verzonden, waarschijnlijk zijn deze gescheiden geraakt tijdens het sorteerproces. Ik stuur je de track & trace gegevens via PM.

Ah zo, thanks! Heel handig :).
Het 2e pakketje met het andere gewicht is gisteren binnengekomen :cool:

Is het normaal dat een stang zoveel langer duurt? Die staat nog steeds in collectie al sinds dinsdag :S Jammer, had me er op verheugd vandaag mn nieuwe powerrack te gaan gebruiken :o , nog eventjes wachten dus. Maar goed, dat probleem ligt bij de TNT en niet bij jullie als ik het goed heb. Dus nog steeds bedankt dat alles zo snel en netjes is geregeld :) :thumbs:

Hoera Hoera.
Mijn pakketje halterschijven (4x 5kg) is binnen. Eergistren besteld.
Het zijn wel van die heele dikke schijven(En dat wist ik) , dus het lijkt net alsof ik ontzettend veel gewicht til haha, maar dat maakt niet uit want het is voorlopig zwaar genoeg! Na de vakantie nog 2 (giet ijzeren) halter schijven van 10Kg bestellen ;).

---------------------------------------------------------------------
Fitness-seller = Top:D

De kabelaanslag van men barbarian power rack pulley was afgebroken. Zoals je je wel kunt inbeelden was dit erg vervelend omdat ik men pulley elke training gebruik!
Ik heb Theo van fitness seller hierover een mail gestuurd, de volgende dag heeft hij me er ineens 2 opgestuurd omdat indien dit nog eens zou voorvallen ik het zelf kon vervangen zonder te moeten wachten. 1 dag later stond de leverancier hier al met de 2 stukken. Ik dacht ik zal dit even delen met de rest hier, moest iemand dit ooit ook eens voorhebben, no stress, ze regelen het daar super snel en volledig kosteloos ;-)
Ik ben uiteraard heeeeeel tevreden over deze service!!
GRTZ

• #2.989
Ah zo, thanks! Heel handig :).
Het 2e pakketje met het andere gewicht is gisteren binnengekomen :cool:

Is het normaal dat een stang zoveel langer duurt? Die staat nog steeds in collectie al sinds dinsdag :S Jammer, had me er op verheugd vandaag mn nieuwe powerrack te gaan gebruiken :o , nog eventjes wachten dus. Maar goed, dat probleem ligt bij de TNT en niet bij jullie als ik het goed heb. Dus nog steeds bedankt dat alles zo snel en netjes is geregeld :) :thumbs:
Hmm nee, de halterstang is alleen via TNT aangemeld, de aflevering wordt door een andere transporteur verzorgd (zoals aangegeven in de e-mail die je daarover hebt ontvangen). De Track & Trace status voor dit pakket zal volgens mij dus gewoon zo blijven staan.

beste,
tot hoe laat levert tnt op zaterdag?
Ha na uitstel niet geleverd door tnt op zaterdag maar op zondag :S

Haat onderaanneming vn tnt.

Btw nieuw matteriaal is top!
Zitten er bij al jullie halter stangen standaard sluiters?

Laatst bewerkt:
Hmm nee, de halterstang is alleen via TNT aangemeld, de aflevering wordt door een andere transporteur verzorgd (zoals aangegeven in de e-mail die je daarover hebt ontvangen). De Track & Trace status voor dit pakket zal volgens mij dus gewoon zo blijven staan.

Oki, ik had het verkeerd begrepen :o snap em nu. Ik had ook nog eventjes met jullie gebeld en daarna met de transporteur. Die had blijkbaar paar dagen geleden al gebeld, maar daarna niet meer... Maar goed, morgen komen ze het brengen :)

Laatst bewerkt:
Ik overweeg Kettlebells te kopen.

Wat is zo de "standaard" die je moet aankopen om te beginnen? Eentje van 16 en 2 lichtere of 2 van 16kg?.....

Vraagje:

Heb lang geleden een bestelling geplaats (106739) en het meeste is geleverd.
Wacht nog steeds op de giet ijzeren dumbbells + rek en een grip voor de pulley.

Wanneer kan ik dit verwachten aangezien er al een aantal keer gezegd is "volgende week,...volgende week etc".

PS: Barbarian power cage is helemaal top!

Men weet toch bij die koerierdienst dat men +32 voor mijn gsm nummer moet zetten he als men vanuit NL belt?

Stang is net binnengekomen :) Dat betekent dus dat alles in een week na bestelling/betaling is geleverd. De dipbelt was jammergenoeg beschadigd, maar die wordt gelukkig opgehaald en ik krijg een nieuwe.

Allemaal erg netjes dus, volgende keer bestel ik weer hier :D

Tranporteur net langs geweest om het bankje om te ruilen. Ik zal hem straks eventjes in elkaar zetten:D

• #2.998
Ik overweeg Kettlebells te kopen.

Wat is zo de "standaard" die je moet aankopen om te beginnen? Eentje van 16 en 2 lichtere of 2 van 16kg?.....
Mannen raden we normaal gesproken inderdaad een 16 kg kettlebell aan om mee te starten, ik denk dat je met twee kettlebells van 16 kg ook wel goed uit de voeten komt.

Vraagje:

Heb lang geleden een bestelling geplaats (106739) en het meeste is geleverd.
Wacht nog steeds op de giet ijzeren dumbbells + rek en een grip voor de pulley.

Wanneer kan ik dit verwachten aangezien er al een aantal keer gezegd is "volgende week,...volgende week etc".

PS: Barbarian power cage is helemaal top!
Volgende week ;) Nee we gaan proberen dat deze week nog uit te leveren, het rek bij het CHD voordeelpakket is namelijk weer leverbaar. Als het deze week niet meer zou lukken wordt het toch echt volgende week!

Men weet toch bij die koerierdienst dat men +32 voor mijn gsm nummer moet zetten he als men vanuit NL belt?
Ik neem aan van wel ja :rolleyes:

Damn...
Ik had mijn Barbarian dipsteunen binnen gekregen, en zag dat er 13mm gaten inzaten om hem aan de muur te bevestigen.
Prachtig spul trouwens! :thumb:
Ik ben nogal voor "DIY" wat zulke dingen btreft, maar ben blij dat ik heb besloten gewoon te bestellen voor dat geld.
Goed, ik dus om 6 stuks m12 keilbouten (15,-) en aan de slag! :D
Niet dus, heb ik een 20mm boor nodig...
En ik heb maar steenboren tot 18mm... :rolleyes:
Ik dus nog om een boor van 20mm naar de Gamma.
Die zijn er dus alleen in een lengte van 400mm! (10,-)
Hmmm...
Wel mooi spul! :thumb:
Nu nog zien of ik sterk genoeg ben voor dips. :o

Terug
Naar boven