- Waardering
- 2.701
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom is de smith schuin? lijkt me niet echt prettig bij bepaalde oefeningen

De meeste moderne smith machines lopen schuin hoor, in verband met de bewegingsafloop.waarom is de smith schuin? lijkt me niet echt prettig bij bepaalde oefeningen![]()
We zijn constant bezig nieuwe machines te ontwerpen en verbeteringen op bestaande machines toe te passen! De komende maanden zullen er nog wel wat nieuwe toestellen geïntroduceerd worden.
Met TNT Pakketdienst voor kleinere pakketten en Ronex voor de transportzendingen. Transportzendingen worden altijd op afspraak geleverd. Als je vragen hebt over de status van je bestelling kun je het beste even een e-mail naar de klantenservice sturen met daarin je gegevens (bestelnummer).Met welke vervoerder werken jullie en kun je afspraken op en bepaald tijdstip van aflevering maken? Ik heb vorige week donderdag alles besteld en betaald en alleen voorraad artikelen gekozen in de verwachting dat het deze week geleverd zou worden.
Dan staan ze volgende week natuurlijk voor de deur als je weer moet werken.
De eigenschappen staan gewoon aangegeven op de pagina's die je linkt; het verschil zit in de belastbaarheid (ca. 1000 kg max) en de greepdiameter.2 vraagjesBen van plan een nieuwe, sterk stang te kopen. Wat is de meerwaarde van deze stang: http://www.fitness-seller.nl/produc...ang-50-mm-x-220-cm---Wedstrijduitvoering.html
ten opzichte van deze: http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-50-mm-x-220-cm---tot-700-kg.html
Nog geen idee helaas

Daarom zette ik het erbij in mn postEr staat niets van 1000kg, er staat: " Voor de hoogste belastbaarheid! " dus wist niet wat ik er van moest denken

Je bestelling bestaat sowieso uit twee pakketten, zoals duidelijk staat aangegeven op de pakketsticker. Wacht het tweede pakket even af, dit zal waarschijnlijk maandag worden aangeboden. Als de bestelling dan niet klopt graag even een e-mail naar de klantenservice sturen (in plaats van hier).hoi fitness seller,
ik heb vanochtend zojuist mijn bestelling binnen gehad. bestelnummer 107907
maar die klopt niet ik had 2x20kg schijven besteld en 2x0,5. en ik krijg 1x20 en1x5
zouden jullie hier naar kunnen kijken?
alvast bedankt
Verzending en levertijdVanaf hoeveel euro aankoop was de verzending gratis ?
Vanaf hoeveel euro aankoop was de verzending gratis ?
mooi geprobeerdDe bovenste rubber rond de metale cilinder van de pulldown van het lat station van de barbarian powercage is volledig afgescheurd.
Kan dit leiden tot schade?
Het is geleidelijk aan gaan scheuren door het gebruik van de pully vanonder.
De onderste is volledig intact maar de bovenste was al snel kapot.
Zijn er oplossingen hiervoor of kan het geen kwaad dat de metale cilinder zich zonder rubber begeeft?
Zal niet echt kwaad kunnen maar je kunt altijd even een e-mail naar de klantenservice sturen (foto toevoegen).