MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Ik zal een mailtje sturen naar de klantendienst met toegevoegde foto indien nodig.
Graag ;)

Edit: hmm ik begrijp ook nu pas wat je bedoelt, namelijk de rubber bal aan het kabeluiteinde! Natuurlijk dient die er wel op te zitten en zou je de pulley zonder deze rubber bal niet moeten gebruiken!! Aan de hand van je post had ik in eerste instantie een heel ander rubber onderdeel in gedachten :o Vandaar dat ik dus ook altijd aangeef om voor beschadigingen en dergelijke contact op te nemen met onze klantenservice en hen te voorzien van foto's!

Stuur alsnog even een mailtje en er zal een nieuw kabeluiteinde worden toegestuurd :)

Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag mijn barbarian plates van 20kg nog eens gemeten, en ze blijken een diameter van ongeveer 40cm te hebben.
Als ik me niet vergis is het standaard formaat voor olympische schijven 45cm, hebben jullie er van dat formaat (behalve de bumper plates)?

• #3.123
  • #3.126
:) Vroeger was het beter.

Nu hoe duurder hoe meer verzendkosten.
Vroeger haha, dat is gewoon altijd al zo geweest hoor ;)

Als de nieuwe website gelanceerd wordt gaan we de verzendkosten wel anders aanpakken maar we moeten nog even kijken wat de beste manier is. Er komt bij onze artikelen heel wat meer bij kijken dan alleen gewicht hoor!

Laatst bewerkt:
Service is aardig verbeterd ! Woensdag besteld geloof ik en nu al in huis...

TNT is toch beter...maar ook van FS zelf gaat de order sneller lijkt het.
Jammer toch dat je vaak 1/3 uitgeeft aan het verzenden maar ja..beter snel bezorgd..

Laatst bewerkt:
Hoi, ik wil dumbbell set bestellen, 2* ongeveer 25 kg. Ik vroeg me af of de kwaliteit van PE dumbbells goed zijn, zijn er nadelen tov de ijzeren ? ik zie dat er kwa prijs veel vershil is.

• #3.129
Hoi, ik wil dumbbell set bestellen, 2* ongeveer 25 kg. Ik vroeg me af of de kwaliteit van PE dumbbells goed zijn, zijn er nadelen tov de ijzeren ? ik zie dat er kwa prijs veel vershil is.
De PE halterschijven zijn een stuk dikker dan normale ijzeren of rubberen halterschijven, daarin zit het verschil. Je kunt dus minder halterschijven kwijt op een stang.

De PE halterschijven zijn een stuk dikker dan normale ijzeren of rubberen halterschijven, daarin zit het verschil. Je kunt dus minder halterschijven kwijt op een stang.

Ik denk dat voorlopig 25kg zeker maximum is voor mij. Kan dit er wel op(denk het wel ).
Hoeveel kan er in het algemeen maximum kilos/halterschijven op bij PE en bij ijzer ?

• #3.132
Ik denk dat voorlopig 25kg zeker maximum is voor mij. Kan dit er wel op(denk het wel ).
Hoeveel kan er in het algemeen maximum kilos/halterschijven op bij PE en bij ijzer ?
Dat ligt natuurlijk aan de afmetingen van de dumbbell bar en de halterschijven. De afmetingen van de halterschijvenopname van onze dumbbell bars staan in de productbeschrijving vermeld, de afmetingen van onze halterschijven vind je hier:
- Afmetingen 30 mm halterschijven
- Afmetingen 50 mm halterschijven

Hej,

Ik heb deze dumbbells http://www.fitness-seller.nl/product...llagering.html gekocht.
Nu vroeg ik mij af ofdat ik daar schijven van 10kg met diameter van 29,5cm kan opsteken, of gaat dat te lomp zijn?
Hoeveel kg kunde deze dumbbells eigenlijk dragen?
Dat zal bij bepaalde oefeningen absoluut niet prettig trainen zijn. Verschillende mensen vinden de 50 mm dumbbells op zichzelf al lomp maar dat is erg persoonlijk. Ik zou het bij 5 kg halterschijven houden!

Belastbaarheid is bij dumbbells niet relevant :)

heb hem toch maar besteld kon het niet laten, zo'n leuk speeltje wil iedereen hebben.

safety squat bar
Bestelnummer: 108012, Mike Oerlemans

kunt u het laten weten als de betaling is ontvangen. hopelijk ontvang ik hem dan deze week/volgende week?

en kunt u zorgen dat de chauffeur dit keer echt belt van te voren.. vorige keer had ik geluk dat ik toevallig vrij was die middag want hij had niet gebeld.

• #3.134
heb hem toch maar besteld kon het niet laten, zo'n leuk speeltje wil iedereen hebben.

safety squat bar
Bestelnummer: 108012, Mike Oerlemans

kunt u het laten weten als de betaling is ontvangen. hopelijk ontvang ik hem dan deze week/volgende week?

en kunt u zorgen dat de chauffeur dit keer echt belt van te voren.. vorige keer had ik geluk dat ik toevallig vrij was die middag want hij had niet gebeld.
Zoals je weet ontvangt je per e-mail bericht als de betaling is ontvangen.

Bij transportzendingen zal er altijd op voorhand contact met je worden opgenomen! Die vorige keer was zeker een jaar geleden ofzo? Toen werkten we namelijk nog met een andere transportdienst.

Zoals je weet ontvangt je per e-mail bericht als de betaling is ontvangen.

Bij transportzendingen zal er altijd op voorhand contact met je worden opgenomen! Die vorige keer was zeker een jaar geleden ofzo? Toen werkten we namelijk nog met een andere transportdienst.

Oké mooi.
de vorige keer was rond de jaarwisseling toen ik me power rack had besteld. was al met de nieuwe website

edit: heb nu al mail gehad dat betaling is ontvangen, top, zo snel!

Laatst bewerkt:
  • #3.136
Oké mooi.
de vorige keer was rond de jaarwisseling toen ik me power rack had besteld. was al met de nieuwe website

edit: heb nu al mail gehad dat betaling is ontvangen, top, zo snel!
De huidige website hebben we al sinds het begin van de shop in 2007 hoor ;) Binnenkort lanceren we wel een nieuwe website! :cool:

Beste fitnessseller,

Zijn de chains nog op voorraad (8kg stuk/16kg per 2)? en hoeland duurt het voordat deze dan geleverd worden na betaling?

Alvast bedankt!

Mvg,

Marvin Burger

• #3.138
Beste fitnessseller,

Zijn de chains nog op voorraad (8kg stuk/16kg per 2)? en hoeland duurt het voordat deze dan geleverd worden na betaling?

Alvast bedankt!

Mvg,

Marvin Burger
De chains zijn op voorraad maar onze leverancier was de collars vergeten dus daar wachten we nog altijd op :rolleyes: Ik verwacht dat die deze week nog binnenkomen maar je weet maar nooit...

Zodra de collars binnen zijn zullen de chains op de website de status op voorraad krijgen, de levertijd is dan normaal gesproken gewoon één werkdag via TNT.

komen de basic line flat bench en basic line squat rack nog binnen?

Terug
Naar boven