AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Omdat we met een eigen productlijn komen die de Basic Line zal vervangen maar dat gaat waarschijnlijk nog enkele maanden of langer duren. De huidige voorraad wordt gewoon verkocht tot het allemaal weg is.

dit was hun bericht op 2 augustus, meer is niet bekend :)

Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij FS, maar dat doet er niet toe, ik heb nog wel een vraag.

Hoeveel man werkt er nu bij fitness seller en wat zijn hun werktijden?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.144
Ik heb zojuist een bestelling gedaan bij FS, maar dat doet er niet toe, ik heb nog wel een vraag.

Hoeveel man werkt er nu bij fitness seller en wat zijn hun werktijden?
Op dit moment 1337 man, ze werken allemaal 24 uur per dag, 7 dagen per week. Behalve op Koninginnedag.

of is het misschien een 1-mans bedrijf?

nee, sorry, dat is me te ver weg om helemaal met de brommer naartoe te rijden.

jammer dat je niet serieus wilt reageren op mijn vraag.

Volgens mij meer dan 9000.

ik heb zojuist collo 1 en 3 binnen gekregen, 2 is nog in collecte en 4 in sortering. waarom maken ze bij tnt er zo'n puinhoop van?

• #3.151
ik heb zojuist collo 1 en 3 binnen gekregen, 2 is nog in collecte en 4 in sortering. waarom maken ze bij tnt er zo'n puinhoop van?
Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het sorteerproces en de grote verschillen in afmetingen en gewicht van de verschillende pakketten. Soms raken pakketjes gescheiden van elkaar, kan gebeuren. Vind je het echt al een puinhoop als je een dagje langer moet wachten? Een beetje geduld kan geen kwaad, ik ga ervan uit dat de ontbrekende pakketten vandaag worden aangeboden.

Laatst bewerkt:
Komt er in de toekomst een glute ham raise toestel ?

Waar smeer je de geleidehuls van de lat pully optie het beste mee? Hij loopt nu nogal stroef. Volstaat WD40 of zijn er betere alternatieven?

Hey FS

Ik heb de SSB binnen. goed bedrijf wat nu de verzendingen doen.
heb het mooi bij de buren af kunnen laten leveren.

bar zelf ziet er ook goed uit. top service :thumbup:

• #3.157
Past de 200cm (30mm) stang in het Barbarian powerrack? Hoe groot is de speling die je hebt? Heb namelijk al genoeg 30mm gewichten.

• #3.159
Hey, ik las in deze topic dat de olympische barbell ( http://www.fitness-seller.nl/produc...ang-50-mm-x-220-cm---Wedstrijduitvoering.html ) belastbaar is tot zo'n duizend kilogram. Nu kwam ik op deze website een texas power bar tegen, waar ik al veel goeds over hoorde. ( http://www.strengthshop.co.uk/index.php/equipment-and-bars/texas-power-bars.html ) . Hoe komt het dat jullie voor zo'n 80 euro minder een bar kunnen aanbieden die zo'n 320kg meer belastbaar is dan de texas power bar die in tegenkwam op deze website? :)

Terug
Naar boven