Converse
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou binnen een weekje of 2 gaan bestellen. Een volledige homegym.
Maar ik zie dat de korte halters 50mm uitverkocht zijn?
Wanneer zouden deze weer binnenkomen?

Dag Fitness-Seller,
Zijn er nog ontwikkelingen m.b.t. de levertijd van de barbarian power cage?
Even terug gelezen, paar post terug (14-2) stond 2 weken.
(ik begrijp dat jullie er geen invloed op uit kunnen oefenen, gewoon benieuwd)
Dag Fitness-Seller,
Zijn er nog ontwikkelingen m.b.t. de levertijd van de barbarian power cage?
Even terug gelezen, paar post terug (14-2) stond 2 weken.
(ik begrijp dat jullie er geen invloed op uit kunnen oefenen, gewoon benieuwd)
Helaas heeft deze laatste aanlevering vanuit de fabriek heel wat vertraging opgelopen. De verwachting is momenteel weer circa twee weken, de Power Cage en andere Barbarian Line toestellen zullen in maart in ieder geval weer moeten binnenkomen!+1
Ik heb hem al halverwege december besteld en heb hem nog steeds niet.
Er werd mij toen al gezegd dat ze binnen circa 4 weken op voorraad zouden zijn.
Dat wachten is nu gewoon niet leuk meer!!
Ik hoop toch echt dat het het wachten waard is!!

Je kunt bij de bestelling een gewenste dag van aflevering opgeven, wij zullen dan ons best doen dit te realiseren! Als er overigens niemand aanwezig is zal de pakketdienst of transporteur zelf een oplossing zoeken (afleveren bij buren, contact opnemen voor een andere afleverdatum etc)Mooi mooi! Je zal dan binnenkort een bestelling ontvangen
Kan ik ook een dag ofzo aanduiden wanneer jullie best komen?
Want als je helemaal naar BE komt zou het wss wel leuk zijn dat ik thuis ben die dag?![]()
Zie e-mailBeste Fitness seller,
Hebben jullie misschien de Track & Trace Code van DPD, van mijn order: 110365
Hij zou namelijk maandag zijn verzonden.
Bij voorbaat dank,
Mathias Baveld

Haha don't worry, dat was niet specifiek aan jou gerichtDank voor de reactie.
Het is niet mijn bedoeling om te anuleren of te klagen, ik vroeg me gewoon af in welke termijn ik moet denken.
Nogmaals ik begrijp dat dit buiten jullie macht valt, het is echter wel vervelend.
Wilde gewoon nogmaals benadrukken dat het annuleren of wachten is, klanten moeten niet het idee krijgen dat ze vast zitten aan de aankoop als ze ervan zouden willen afzien.

Niets dan lof over Fitness Seller.
Net het 2de deel van men homegym ontvangen, ie is nu compleet
Super service (zowel pre als post sales), super leveringstijden, super mooi en stevig ingepakt... alles super dus
Voelde me net een klein jongetje als ik men 50mm db's uitpakte en uitprobeerde
Soit, ik zal dit weekend een review / picca's posten.
Doe zo voort, ik ben alvast vaste klant en mijn vrienden volgen!![]()
Volgens mij heb je het bankje verkeerd gemonteerd, ik denk dat die stang met de verstelgaten aan de verkeerde kant zit (het bankje is gespiegeld gemonteerd)fitness seller
ik heb 3weken geleden u bestelling ontvangen, benm er uiteraard blij mee, maar dat bankje van powertec, is het normaal dat je dat plastic omhulsel wat aan de onderkant zit die met 2schroefjes vastzit. ( en dan bedoel ik die stang met al die gaten om het bankje in een bepaalde hoek te zetten )
moet verwijderen?, anders kan ik het bankje niet eens verstellen.
lijkt me niet tog?
Volgens mij heb je het bankje verkeerd gemonteerd, ik denk dat die stang met de verstelgaten aan de verkeerde kant zit (het bankje is gespiegeld gemonteerd)
Misschien staat het op de tekening verkeerd aangegeven, heb je geen opbouwhandleiding ontvangen of bedoel je die daarmee? Stuur even een e-mail met foto's van het bankje naar de klantenservice!
Ben zeer geinteresseerd in de Powertec Power Rack System. Enig idee wanneer die weer leverbaar wordt?
Bij voorbaat dank
Hey Converse,
Dat is zeer spijtig, het power rack is vorige week helaas uitverkocht geraakt en wegens een aantal grote orders zijn alle exemplaren van de nieuwe aanlevering van deze week ook alweer uitverkocht. De levertermijn voor de volgende aanlevering is circa vier tot zes weken, hiervoor is op dit moment helaas nog geen exacte termijn bekend.
Overigens zal de Barbarian Power Cage naar verwachting volgende week weer binnenkomen, wellicht is dat een interessant alternatief voor jou.
Grt,
Marvin
Heb hiervoor een PM gestuurd want wou deze ook kopen.
Het antwoord:
Bedankt voor je snelle reactie. Jammer, maar goed dan wacht ik nog even. Ga jij voor het alternatief, de Barbarian Power Cage?
Maar even effectief. Enkel geen dipbars