AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Inmiddels is de wall pulley besteld, dus ik ben benieuwd wanneer hij binnen is :)

Wall pulley is inmiddels al bevestigd aan de muur. :)
Levering was gewoon goed, dinsdag besteld en 1 pakje was donderdag al binnen en de andere vrijdag.
Sneller levering dus, enigste minpuntje was dat er geen gebruikshandleiding bij zat.

Speelgoedje voelt ook degelijk en solide aan :)

Had wat halterschijven besteld, en die zijn vanochtend prima binnengekomen. Top :D

Marvin, wanneer gaat iDEAL bij jullie in gebruik genomen worden??
Heb deze vraag al eens eerder gesteld, een jaartje terug of zo;)

Beste Fitness Seller,

Al iets meer bekend over de levertijd van de Barbarian Power Cage?
Wordt het wachten een beetje beu :-(
Er staat nu al geruime tijd op de website dat de levertijd 2 weken is.
Misschien kan je iets meer info geven zodat ik beter begrijp waarom er een leveringsprobleem is?

Alvast bedankt voor de snelle reactie en de genomen moeite.
Hopelijk kan ik in maart thuis gaan sporten.
Factuurnummer:20110801-1

Vandaag 2m staalkabel en musketon binnengekregen, yay :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.386
Beste Fitness Seller,

Al iets meer bekend over de levertijd van de Barbarian Power Cage?
Wordt het wachten een beetje beu :-(
Er staat nu al geruime tijd op de website dat de levertijd 2 weken is.
Misschien kan je iets meer info geven zodat ik beter begrijp waarom er een leveringsprobleem is?

Alvast bedankt voor de snelle reactie en de genomen moeite.
Hopelijk kan ik in maart thuis gaan sporten.
Factuurnummer:20110801-1
Het probleem zit gewoon in de grote vraag naar de Barbarian Power Cage, de cage is steeds sneller weer uitverkocht en de fabriek heeft problemen met het bijhouden van de productie. De levertijd zoals aangegeven op de website is de meest actuele, de verwachting is nu dus nog altijd circa twee weken - ik denk niet dat dit nu nog (veel) zal uitlopen.

Met het bestellen van producten die niet op voorraad zijn is er helaas altijd het risico van vertragingen in de levertijd. Als je het wachten beu bent kun je de bestelling natuurlijk altijd nog annuleren of aanpassen!

Laatst bewerkt:
  • #3.387
Marvin, wanneer gaat iDEAL bij jullie in gebruik genomen worden??
Heb deze vraag al eens eerder gesteld, een jaartje terug of zo;)
Zodra de nieuwe website helemaal klaar is om online te gaan, maar dat heeft op een aantal punten nog wat vertraging opgelopen :rolleyes:

Het probleem zit gewoon in de grote vraag naar de Barbarian Power Cage, de cage is steeds sneller weer uitverkocht en de fabriek heeft problemen met het bijhouden van de productie. De levertijd zoals aangegeven op de website is de meest actuele, de verwachting is nu dus nog altijd circa twee weken - ik denk niet dat dit nu nog (veel) zal uitlopen.

Met het bestellen van producten die niet op voorraad zijn is er helaas altijd het risico van vertragingen in de levertijd. Als je het wachten beu bent kun je de bestelling natuurlijk altijd nog annuleren of aanpassen!

Dank je voor de reactie en hopelijk kunnen jullie met twee weken gaan uitleveren.

Misschien lees ik je laatste zin verkeerd maar het komt wat bot over.

• #3.390
Dank je voor de reactie en hopelijk kunnen jullie met twee weken gaan uitleveren.

Misschien lees ik je laatste zin verkeerd maar het komt wat bot over.
Hmm dat is niet zo bedoeld, helaas worden webteksten soms verkeerd opgevat :p Ik noem enkel je opties aangezien je zelf aangeeft het wachten beu te zijn, als je ontevreden bent over de levertijd moet je niet denken dat je vastzit aan de aankoop! Aan de andere kant wil ik er wel op wijzen dat er nu eenmaal risico's vastzitten aan het bestellen van artikelen die niet direct uit voorraad leverbaar zijn, er bestaat dan altijd de kans dat vertragingen ontstaan.

Laatst bewerkt:
Oké cheers.

Ik ben het wachten een beetje beu omdat ik super graag op mijn powercage wil knallen (dat klinkt gek:D). De fitness kamer is al een tijdje klaar en staat nu maar stof te vangen.
Zodra alles geleverd is weet ik zeker dat het het wachten waard is geweest.

Beste

Ik zou een 50mm dumbbell willen en er veersluitingen bijkopen (omdat deze bijgeleverd niet goed houden op het gladde oppervlak afgeleid uit reviews).
Als ik bv 40kg op zo'n dumbbell steek + veersluiting zal dit dan vast genoeg zitten om bijvoorbeeld hammer curls mee uit te voeren ?

bedankt voor enige input :)

Beste

Ik zou een 50mm dumbbell willen en er veersluitingen bijkopen (omdat deze bijgeleverd niet goed houden op het gladde oppervlak afgeleid uit reviews).
Als ik bv 40kg op zo'n dumbbell steek + veersluiting zal dit dan vast genoeg zitten om bijvoorbeeld hammer curls mee uit te voeren ?

Deze veersluitingen zijn perfect en zullen niet snel gaan schuiven.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Met veersluitingen gaat het perfect, de standaard sluitingen hieronder zijn om te huilen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze sluitingen gebruik ik alleen als ik zeker weet dat de dumbbell recht blijft. Een groot nadeel van de veersluitingen is wel dat je de dumbbell niet lekker op je been kan zetten zoals met echte gym dumbbells. Maar met de veersluitingen en maximaal beladen dumbbells (55 kg) kun je ze draaien, ermee schudden, in de lucht gooien :D maar de gewichten blijven vast

Deze veersluitingen zijn perfect en zullen niet snel gaan schuiven.

Met veersluitingen gaat het perfect, de standaard sluitingen hieronder zijn om te huilen:
[Link niet meer beschikbaar]
Deze sluitingen gebruik ik alleen als ik zeker weet dat de dumbbell recht blijft. Een groot nadeel van de veersluitingen is wel dat je de dumbbell niet lekker op je been kan zetten zoals met echte gym dumbbells. Maar met de veersluitingen en maximaal beladen dumbbells (55 kg) kun je ze draaien, ermee schudden, in de lucht gooien :D maar de gewichten blijven vast

Ok zal ik dan zo doen. Bedankt voor jullie reacties :)

• #3.396
Beste

De veersluitingen verankeren de gewichten een stuk beter dan de standaard bijgeleverde ringsluitingen, je zou anders altijd nog voor de gietijzeren of wedstrijdsluitingen kunnen gaan maar die nemen wel heel erg veel plek in beslag op een dumbbell. Ik denk dat de veersluitingen zullen voldoen!

De veersluitingen verankeren de gewichten een stuk beter dan de standaard bijgeleverde ringsluitingen, je zou anders altijd nog voor de gietijzeren of wedstrijdsluitingen kunnen gaan maar die nemen wel heel erg veel plek in beslag op een dumbbell. Ik denk dat de veersluitingen zullen voldoen!

In orde bedankt :)

• #3.398
Onbereikbaarheid en vertragingen i.v.m. stroomstoring
Wegens een stroomstoring zijn wij momenteel telefonisch niet bereikbaar en kunnen er geen bestellingen worden verwerkt. Alle openstaande e-mails, betalingen en bestellingen zullen naar verwachting vanaf maandag 21 februari weer worden verwerkt. Onze excuses voor het ongemak.

[Link niet meer beschikbaar]

Als je ze op je been wil zetten, neem gewoon de buitenste schijf aan 1 kant van je db grotere maat (10kg), zo doe ik het althans en dat werkt prima.

Terug
Naar boven