Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik had een vraagje over de Barbarian Wall Pulley.
Hoe zit het daarmee met de gewichts overdracht? Is dit 1 op 1.
En wat heb ik nog meer nodig behalve de grepen/stangen? De karabijnhaak neem ik aan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.362
Normaal ga ik binnen anderhalf jaar ongeveer in een eigen huisje/appartementje wonen en dan wil ik mijn home-gym nog eens uitbreiden. Ik wil dan o.a. de Barbarian Power Rack kopen. Heb jij er enig idee van wanneer er van dat model een update komt?
Want als er bijvoorbeeld binnen enkele maanden eentje komt, dan komt er misschien opnieuw eentje binnen 1.5-2 jaar en dan wacht ik daarvoor. Maar als er pas een update verwacht wordt binnen jaar ofzo, dan koop ik het misschien dan al.
Pfoe dat kan ik echt niet zover op voorhand aangeven.. Het is niet zo dat we een roadmap hebben uitgestippeld voor nieuwe Barbarian Line toestellen :) Er zal sowieso een nieuwe versie van de Power Cage komen maar ik kan niet aangeven wanneer, er wordt aan zoveel verschillende toestellen gewerkt (zowel geheel nieuwe toestellen als vernieuwingen aan bestaande modellen).

Ik had een vraagje over de Barbarian Wall Pulley.
Hoe zit het daarmee met de gewichts overdracht? Is dit 1 op 1.
En wat heb ik nog meer nodig behalve de grepen/stangen? De karabijnhaak neem ik aan.
De gewichtsoverdracht is ook 1:1 inderdaad. De karabijnhaak is wel inbegrepen :)

Even snel vraagje.
Op p97 staat er dat de dipping belt belastbaar is tot 50 kg, is dit nog steeds zo?

Inmiddels is de wall pulley besteld, dus ik ben benieuwd wanneer hij binnen is :)

Kunnen jullie vertellen wat de breedte is van het gedeelte van het Powertec-platform wat tussen een rack gaat?

• #3.366
Even snel vraagje.
Op p97 staat er dat de dipping belt belastbaar is tot 50 kg, is dit nog steeds zo?
Dat gewicht kun je nog steeds aanhouden.

Kunnen jullie vertellen wat de breedte is van het gedeelte van het Powertec-platform wat tussen een rack gaat?
Dat sloot gewoon aan op het rack natuurlijk ;) De binnenmaat van de Powertec Pro Series toestellen is circa 112 cm (buitenmaat 127 cm). Ben je zelf een platform aant maken?

Laatst bewerkt:
Dat gewicht kun je nog steeds aanhouden.

Dat sloot gewoon aan op het rack natuurlijk ;) De binnenmaat van de Powertec Pro Series toestellen is circa 112 cm (buitenmaat 127 cm). Ben je zelf een platform aant maken?

Nee ik ben zelf een (half) rack aan het maken, nouja.. ontwerpen dan voorlopig. :) En aangezien dat platform de enige die nog redelijk betaalbaar is leek het me handig om die aan te houden.

"Sloot"? M.a.w. dat ding is niet meer te leveren?

• #3.368
Nee ik ben zelf een (half) rack aan het maken, nouja.. ontwerpen dan voorlopig. :) En aangezien dat platform de enige die nog redelijk betaalbaar is leek het me handig om die aan te houden.

"Sloot"? M.a.w. dat ding is niet meer te leveren?
De Pro Series toestellen en het bijhorende platform zijn helaas inderdaad niet meer verkrijgbaar :(

Als je toch aant klussen bent kun je zo'n platform toch ook gewoon zelf maken! Denk dat dat heel wat scheelt in prijs en er zijn online wat wat mooie voorbeelden te vinden :) Succes ermee in ieder geval!

De Pro Series toestellen en het bijhorende platform zijn helaas inderdaad niet meer verkrijgbaar :(

Als je toch aant klussen bent kun je zo'n platform toch ook gewoon zelf maken! Denk dat dat heel wat scheelt in prijs en er zijn online wat wat mooie voorbeelden te vinden :) Succes ermee in ieder geval!

Hij staat nog wel in jullie Duitse webshop.. Ja das zeker een optie, maar ik krijg het waarschijnlijk nooit zo mooi als een stock platform.

die korte halterstangen 30mm x 450 dat zijn zeker de langste die jullie hebbe?
kan hier maar 50 kg op kwijt moet er eigelijk een paar hebbe waar k 60/70kg op kwijt kan

had mijn bestelling binnen twee dagen in huis, complimenten.

kan hier maar 50 kg op kwijt moet er eigelijk een paar hebbe waar k 60/70kg op kwijt kan

die 50mm stangen bedoel je? wij hebben ze al geladen tot 95kg, gewoon dunne schijfjes is de oplossing

Hey fitness-seller

die Barbarian T-Bar Row Option

Weet jij misschien of die ook te bevestigen is op een bodycraft powerrack?? aangezien je met een aandraaiknop de boel vast zet?

alvast bedankt ! :)

• #3.375
De 450 mm korthalters zijn inderdaad de langste 30 mm dumbbell stangen. Je zou eens kunnen kijken naar de 50 mm dumbbell stang of eventueel onze CHD dumbbells (tot 80 kg)

had mijn bestelling binnen twee dagen in huis, complimenten.
Veel plezier met trainen! :)

Hey fitness-seller

die Barbarian T-Bar Row Option

Weet jij misschien of die ook te bevestigen is op een bodycraft powerrack?? aangezien je met een aandraaiknop de boel vast zet?

alvast bedankt ! :)
De Barbarian Line T-bar row optie kan gebruikt worden in combinatie met de meeste toestellen dus ik ga ervan uit van wel :) Dat kun je echter zelf even controleren, uit de productbeschrijving:
Geschikt voor het bevestigen aan vierkante frames van 50 tot 80 mm

die CHD dumbbells zijn beetje te duur :D en die 50mm is beetje jammer aangezien ik net een hoop 30mm gewichen bij gekocht heb..
is er geen manier om een verlengde 30 mm stang te krijgen via fitness seller?
koop het liever dan dat ik het zelf moet maken hehe

• #3.377
die CHD dumbbells zijn beetje te duur :D en die 50mm is beetje jammer aangezien ik net een hoop 30mm gewichen bij gekocht heb..
is er geen manier om een verlengde 30 mm stang te krijgen via fitness seller?
koop het liever dan dat ik het zelf moet maken hehe
Nee, dat is niet mogelijk helaas

Dag Fitness-Seller
Heb vorige week woensdag de barbarian power cage gekocht (zilvere versie inc. pulley, bankje halterset en nog wat kleine spullen)
Toen stond bij de cage circa 2 weken levertijd, dat staat er nu nog.
Enig idee wanneer deze geleverd worden?

• #3.379
Dag Fitness-Seller
Heb vorige week woensdag de barbarian power cage gekocht (zilvere versie inc. pulley, bankje halterset en nog wat kleine spullen)
Toen stond bij de cage circa 2 weken levertijd, dat staat er nu nog.
Enig idee wanneer deze geleverd worden?
De verwachte levertijd was inderdaad circa twee weken maar dit heeft helaas vertraging opgelopen, op dit moment wachten we nog op een concrete levertermijn vanuit de fabriek dus ik kan nog niets met zekerheid zeggen. Ik ga ervan uit dat de levertijd tussen twee en vier weken vanaf nu zal liggen.

De verwachte levertijd was inderdaad circa twee weken maar dit heeft helaas vertraging opgelopen, op dit moment wachten we nog op een concrete levertermijn vanuit de fabriek dus ik kan nog niets met zekerheid zeggen. Ik ga ervan uit dat de levertijd tussen twee en vier weken vanaf nu zal liggen.

Prima bedankt!

Terug
Naar boven