Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
loont de moeite ....heb mij juist een Barbarian Lat Tower gekocht met 125 kg gewichtsmagazijn.

bb-9080.jpg

Hey fitness-seller,
hebben jullie die 12 hoekige rubber beklede 50 mm schijven nog?
alvast bedankt

Hey fitness-seller,
hebben jullie die 12 hoekige rubber beklede 50 mm schijven nog?
alvast bedankt
Nee helaas, die zijn een paar weken geleden in de uitverkoop gegaan en zijn nu allemaal weg. Komen ook niet meer terug in ons assortiment!

Hoe zit het met jullie levertijden ivm verhuizing?

Hoe zit het met jullie levertijden ivm verhuizing?

Van de frontpage van onze shop en de afbeelding een paar posts hierboven:

Zeer geachte klant, in verband met de verhuizing naar ons nieuwe bedrijfspand kunnen langere verwerkingstijden van tot 10 werkdagen ontstaan - wij vragen hiervoor uw begrip.

;)

Het verwerken van een paar bestellingen kan dus wat langer duren ivm artikelen die reeds in het nieuwe magazijn liggen, maar voor de rest valt het op zich wel mee!

De verhuizing is sowieso bijna achter de rug!

Laatst bewerkt:
Van de frontpage van onze shop en de afbeelding een paar posts hierboven:

;)

Het verwerken van een paar bestellingen kan dus wat langer duren ivm artikelen die reeds in het nieuwe magazijn liggen, maar voor de rest valt het op zich wel mee!

De verhuizing is sowieso bijna achter de rug!

Dat had ik idd gelezen, maar tot 10 dagen vond ik een beetje een ruim begrip. Nouja ik kijk met smart uit naar mijn nieuwe schijfjes :D

Dat had ik idd gelezen, maar tot 10 dagen vond ik een beetje een ruim begrip. Nouja ik kijk met smart uit naar mijn nieuwe schijfjes :D
Als we 3 dagen zeggen gaan sommige klanten meteen bellen en mailen als hun bestelling de 4e dag nog niet verzonden is :p Omdat we nooit van te voren kunnen weten hoe druk we het over een paar dagen hebben kunnen we beter een wat ruimere verwerkingstijd nemen :)

Op die manier weten klanten waar ze aan toe zijn, en is het enkel een positieve verrassing wanneer een bestelling dan bijvoorbeeld wel al op de 3e dag verzonden wordt ;)

Als we 3 dagen zeggen gaan sommige klanten meteen bellen en mailen als hun bestelling de 4e dag nog niet verzonden is :p Omdat we nooit van te voren kunnen weten hoe druk we het over een paar dagen hebben kunnen we beter een wat ruimere verwerkingstijd nemen :)

Op die manier weten klanten waar ze aan toe zijn, en is het enkel een positieve verrassing wanneer een bestelling dan bijvoorbeeld wel al op de 3e dag verzonden wordt ;)
Haha ok, is geen klacht ofzo.
Ben altijd nog tevreden geweest met jullie service en levertijden ;)

Verkopen al de nieuwe uitvoeringen van de Powertec producten? (jullie hebben op de site nog oudere plaatjes staan).

Bijv.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkopen al de nieuwe uitvoeringen van de Powertec producten? (jullie hebben op de site nog oudere plaatjes staan).
Voor zover ik weet zijn die nieuwe uitvoeringen nog niet in omloop, wij hebben deze in ieder geval nog niet ontvangen.

Wanneer wij de nieuwe uitvoeringen binnen hebben worden de afbeeldingen op de website natuurlijk aangepast!

Lijkt het jullie geen goed idee degelijke powerliftingschoenen aan jullie assortiment toe te voegen?

Lijkt het jullie geen goed idee degelijke powerliftingschoenen aan jullie assortiment toe te voegen?
We hebben er uiteraard aan gedacht ons assortiment ook uit te breiden met kleding (en supplementen :)), maar we hebben uiteindelijk besloten dit niet te doen! For now...

Binnenkort wel een andere grote assortimentsuitbreiding!

De Barbarian Multi Bench heeft net als andere fid utility benches een gat tussen het boven en het onderstuk. Alleen bij dit model is het middelstuk en de schroeven voor het verstellen van de bank nogal "hoog" geplaatst. Wanneer de bench plat ligt zit dit eigenlijk wel in de weg, vooral met het opstaan voelt het staal van de bank niet erg prettig aan. Hebben jullie dit al vaker gehoord? Is er misschien een simpele oplossing hiervoor?

We hebben er uiteraard aan gedacht ons assortiment ook uit te breiden met kleding (en supplementen :)), maar we hebben uiteindelijk besloten dit niet te doen! For now...

Binnenkort wel een andere grote assortimentsuitbreiding!

Jammer, dan moet ik er ergens naar op zoek.:)

Hebben jullie dit al vaker gehoord? Is er misschien een simpele oplossing hiervoor?
Nog nooit eerder een opmerking over gehad eerlijk gezegd!

Misschien een verkeerde houding of positie? Je zou het staal kunnen afdekken met iets, maar dat lijkt me ook niet ideaal en prettig liggen!

Nog nooit eerder een opmerking over gehad eerlijk gezegd!
[/img]
Misschien een verkeerde houding of positie? Je zou het staal kunnen afdekken met iets, maar dat lijkt me ook niet ideaal en prettig liggen!

Even een zij-aanzicht:
ibxwqu.jpg

De bekleding is dus iets foam-achtigs, waardoor het iets inzakt als je erop ligt. Het staal veert uiteraard niet mee waardoor het "uitsteekt". Vreemd dat er niet eerder opmerkingen over geweest zijn.

Doordat het staal hoog is is het helaas niet te verhelpen door het af te dekken. Het hele stuk komt dan nog hoger te liggen, wat niet echt bijdraagt aan een betere houding.

De bekleding is dus iets foam-achtigs, waardoor het iets inzakt als je erop ligt. Het staal veert uiteraard niet mee waardoor het "uitsteekt". Vreemd dat er niet eerder opmerkingen over geweest zijn.

Doordat het staal hoog is is het helaas niet te verhelpen door het af te dekken. Het hele stuk komt dan nog hoger te liggen, wat niet echt bijdraagt aan een betere houding.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar daar is helaas niets aan te doen. Dit model wordt al 10 jaar gebouwd voor gebruik in studio's en is uiteraard uitvoerig getest en het betreft hier dus geen ontwerpfoutje zoals je misschien denkt! Je zult zien dat vergelijkbare verstelbare bankjes op dezelfde wijze zijn geconstrueerd.

Wat ik bedoel met een verkeerde houding/positie, is dat je waarschijnlijk niet juist plaatsneemt op het bankje. Normaal gesproken hoort je rug namelijk op de plaats van het betreffende scharnier te liggen, in dat geval kun je er gewoon geen last van hebben (aangezien er dan een ruimte tussen scharnier en rug zit, in verband met een holle rug)!

Indien het echt niet aan je houding ligt kun je altijd nog proberen het scharnier af te dekken met schuimplastic of dergelijke, maar zoals je zelf ook al aangaf komt het dan juist hoger te liggen!

Laatst bewerkt:
De Barbarian Multi Bench heeft net als andere fid utility benches een gat tussen het boven en het onderstuk. Alleen bij dit model is het middelstuk en de schroeven voor het verstellen van de bank nogal "hoog" geplaatst. Wanneer de bench plat ligt zit dit eigenlijk wel in de weg, vooral met het opstaan voelt het staal van de bank niet erg prettig aan. Hebben jullie dit al vaker gehoord? Is er misschien een simpele oplossing hiervoor?

http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/popup_images/355_1.jpg

Je ligt toch met je kont op het korte stuk en de rest op hetl ange stuk? Heb jij geen natuurlijke holling in je rug ofzo?

Terug
Naar boven