MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hij heeft het over kromgetrokken halterstangen neit safety bars :D

Eznir je gym eigenaar zou dan is moeten investeren in betere halters. 320kg laad vermogen is niet veel voor een halter. Als je een halter van 40cm hoog op de safeties laat kletteren, terwijl er 200kg op zit komt er een veel grotere kracht op dan 320kg en tja dat buigt wel :)
Ja klopt. Gelukkig kan ik binnenkort thuis trainen. Ik heb nu 300kg aan bumperplates, en heb bij FS besteld: powertec rack, barbarian multibench, barbell 700kg

Even nog een vraagje over het bestellen: als je iets onder de 90kg besteld wordt er blijkbaar niet van te voren een afspraak gemaakt over de levering. Krijgt men dan nog wel een soort van track and trace code waaraan de bestelling te volgen is, zodat je kan zien welke dag de bestelling komt?

Wel vreemd eigenlijk dat het op deze manier is geregeld, een halterset van 100 euro wordt wel van te voren over gecommuniceerd, maar een verstelbare bank van 250 euro niet omdat het te weinig weegt?

Laatst bewerkt:
Ik zoek verstelbare dumbbell waar ik gemakkelijk 30 kg aan kan hangen. welk curl set kan ik dan het beste nemen?

kunnen er bijv. 6 schijfjes van 5 kg aan 1 dumbbellstang van 350 mm?

• Topic Starter Topic Starter
Even nog een vraagje over het bestellen: als je iets onder de 90kg besteld wordt er blijkbaar niet van te voren een afspraak gemaakt over de levering. Krijgt men dan nog wel een soort van track and trace code waaraan de bestelling te volgen is, zodat je kan zien welke dag de bestelling komt?
Een track & trace code kun je inderdaad aanvragen, op dit moment sturen wij die nog niet automatisch door!

Wel vreemd eigenlijk dat het op deze manier is geregeld, een halterset van 100 euro wordt wel van te voren over gecommuniceerd, maar een verstelbare bank van 250 euro niet omdat het te weinig weegt?

Bestellingen tot 30kg worden per pakketdienst geleverd, deze bellen inderdaad nooit van tevoren op (wel kun je met hun een afspraak maken voor een datum van aflevering als de eerste twee leveringen niet zijn gelukt).

Pakketjes vanaf 30kg worden per expeditiebedrijf geleverd, deze horen normaal gesproken een datum van aflevering af te spreken. Het komt echter wel eens voor dat deze proberen om een pakket eerst gewoon af te leveren, bijvoorbeeld wanneer een adres zich toevallig op de route van die dag bevindt. Hier hebben wij dus verder geen directe invloed op, wel geven wij bij grotere bestellingen natuurlijk altijd door dat er van tevoren gebeld dient te worden!

Om terug te komen op jouw vraag; het dan wel niet opbellen wordt door het gewicht bepaald en niet door het bedrag van de bestelling omdat het in het algemeen gemakkelijker is kleine, lichte pakketjes af te leveren. Het is natuurlijk niet handig als je buren worden opgezadeld met een dumbbell set van meer dan 300kg ;) (al is dit helaas wel al eens voorgekomen :o)

Ik zoek verstelbare dumbbell waar ik gemakkelijk 30 kg aan kan hangen. welk curl set kan ik dan het beste nemen?

kunnen er bijv. 6 schijfjes van 5 kg aan 1 dumbbellstang van 350 mm?
Drie 5kg schijfjes per kant zou inderdaad moeten lukken bij een 350mm stang!

<hr />
In de toekomst zullen dit soort vragen sowieso tot het verleden horen. Voor diegenen die het gemist hebben nog een keer de mededeling:

Zodra de nieuwe showroom geopend is zullen wij ernaar streven alle maten en informatie van alle artikelen nog uitgebreider op de website te vermelden (dus bijvoorbeeld ook de dikte van schijven, hoeveel schijven op een stang passen etc.)

Tevens staan er, wanneer de drukte rondom deze verhuizing voorbij is, de komende maanden ook nog andere grote veranderingen gepland; nieuwe betaalsystemen, een GROTE uitbreiding van ons assortiment en veel verbeteringen achter de schermen!

Kijk eens aan, DBB past zelfs sencuur toe als het om de sponsoren gaat, is de mening van de leden niet zo belangrijk misschien?;)
Jammer dat DBB berichten weghaald.

Kijk eens aan, DBB past zelfs sencuur toe als het om de sponsoren gaat, is de mening van de leden niet zo belangrijk misschien?;)
Jammer dat DBB berichten weghaald.
Nee hoor, maar dit topic is niet de plaats om bestellingen of problemen met bestellingen af te handelen, daarvoor contacteer je best de sponsor via telefoon of e-mail. Als er problemen zijn met een sponsor kan je ons dit laten weten zodat we het kunnen bekijken en bespreken, maar dit kan beter niet publiekelijk verlopen. Dit alles heeft dus niets met censuur te maken maar met onze regels en beleid. Wij willen uiteraard juist dat alles goed verloopt, wij hebben er geen baat bij om problemen weg te steken/ te censureren. Maar zoals gezegd is dit niet de juiste plaats.

Ok duidelijk, het was meer een knipoog naar de sponser toe dan wat anders.

He Fitness-seller,

Zijn de gewichten 10kg+ van de Halterschijven Rubber Gekleurd - 50mm van dezelfde diameter (450mm), of loopt dit op, net als bij de andere schijvensets?

EDIT: Excuses, ik las in een review op jullie site (Set Halterschijven 160kg - Rubber Gekleurd 50mm) dat de gewichten van 10kg en meer idd dezelfde diameter hebben.
Het staat anders ook gewoon in de productbeschrijving hoor ;)

Ik heb net wat spullen bij jullie besteld, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik het heb:)

Ik heb net wat spullen bij jullie besteld, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik het heb:)

Ik heb afgelopen maandag een bestelling geplaatst en de order wordt nog verwerkt. Iets langer dan een week dus.
Hou er rekening mee dat de verwerkingsperiode -zoals op de site aangegeven- momenteel wat langer is, omdat we nog midden in de verhuizing zitten!

;). Hoe staat het overigens met de verbouwing verhuizing? Is er al uitzicht op de grand opening :D?
De showroom zal zoals het nu uitziet tegen eind april, begin mei geopend worden! Zelf betreden wij het nieuwe pand/magazijn hopelijk binnen 2 weken!

lat-attachment misschien?

Het kan geen kwaad de productbeschrijvingen te lezen ;)

Het verschil in prijs zit hem in de inhoud van de pakketten, zo zijn bij sommige racks ook een multibench en 140kg halterset inbegrepen!

De vierde link, waar jij voor zou kiezen, is een Power Rack en geen Power Rack System! Zoals Anabolic al zegt zit het verschil daarbij in de lat-station attachment!

De Power Racks zijn in alle pakketten natuurlijk hetzelfde, het gaat dus om de al dan niet inbegrepen extra's!

Terug
Naar boven