MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Nou Marvin, de afbeelding wijkt idd iets af;)
Voor alle eerlijkheid naar jou toe nog een foto van de dumbbells zodat je kunt zien dat het echt om de 2x30kg variant gaat.

2j29mh3.jpg

10rlnco.jpg

Of ze losgaan weet ik niet maar ik ga ze zo in ieder geval niet boven mijn hoofd of ander lichaamsdeel houden, als ik er een schijf van 1.25kg afhaal past het zoals het hoort.
Ik hoef geen geld terug, ik wil ze eventueel wel omruilen met bijbetaling van mijn kant tegen 450mm varianten.
Het is geenszins mijn bedoeling jou of je bedrijf schade toe te brengen maar ik ben een voorstander van eerlijkheid en duidelijkheid!

Hiermee worden de mogelijkheden bedoeld waarop je de pull-up stang kunt vastpakken, zoals bijv, smal en breed :) Het is dus niet zo dat er verschillende stangen zijn!
Ja, zover was ik al, maar welke mogelijkheden zijn dat dan? Smal, breed, overhands, onderhands is allemaal vrij logisch, maar kan je ook bvb een hammer grip gebruiken?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, zover was ik al, maar welke mogelijkheden zijn dat dan? Smal, breed, overhands, onderhands is allemaal vrij logisch, maar kan je ook bvb een hammer grip gebruiken?
Ik vond het al een beetje vreemde vraag ;)

Hammer chinups zijn ook gewoon mogelijk, op deze foto zou het duidelijk te zien moeten zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeiendag,

Ik vroeg me af wat die barbarian bankjes aankonden kwa gewicht?
En verder zit er een verschil van 180 euro tussen het powerrack van powertec en die van barbarian waarom is dat?
Wat zijn trouwens de capaciteiten van dat Barbarian Power Cage System.

Ik hoor graag wat van je.

groetjes

Ik vond het al een beetje vreemde vraag ;)

Hammer chinups zijn ook gewoon mogelijk, op deze foto zou het duidelijk te zien moeten zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niet duidelijk te zien.

Doe je dan hammer chins aan de verbindingsstukken tussen de pullup-stang en het rack?

Flying fox ik denk het wel man!

Ik vroeg me af wat die barbarian bankjes aankonden kwa gewicht?

En verder zit er een verschil van 180 euro tussen het powerrack van powertec en die van barbarian waarom is dat?
Wat zijn trouwens de capaciteiten van dat Barbarian Power Cage System.

De Barbarian Power Cage is groter en qua constructie stabieler en steviger dan het Powertec Power Rack (o.a. dankzij de grotere en dikkere buizen van het frame)!

De exacte specificaties van de Barbarian Line artikelen, waarvan deze gegevens nu nog niet op de website staan, worden aan de productbeschrijvingen toegevoegd zodra wij klaar zijn met de verhuizing (medio april) en deze artikelen uitgebreid getest hebben (in verband met veiligheidsmarges etc.)!

Doe je dan hammer chins aan de verbindingsstukken tussen de pullup-stang en het rack?
Niet zo zeer de verbindingstukken, maar inderdaad dat gedeelte van de stang ja. Er is voldoende ruimte en de bar is dan ook uitermate geschikt voor hammer chin-ups!

Indien je aan de hand van de foto's nog wat sceptisch bent zijn er op het web genoeg reviews te vinden waarin ook de mogelijkheid van hammer chins wordt genoemd ;)

ik zit eraan tedenken om wat spullen tekopen maar hahaha is wel duur alles bij elkaar!!

Verlanglijstje....

Barbarian Flat-Workbench 129,00 EUR
Barbarian Incline Bench 149,00 EUR

Barbarian Power Cage System 898,00 EUR

Barbarian Bicep Curl Option 49,00 EUR

Professionele halterstang chroom 50mm x 220cm - tot 450kg 175,00 EUR

Professionele halterstang chroom 50mm x 152cm 69,00 EUR

50mm – Veersluiting 9,00 EUR

Professionele Super EZ-Curl stang chroom 50mm x125cm 68,00 EUR

Set Halterschijven 100kg - Gietijzer 50mm 129,00 EUR

Set Halterschijven 100kg - Gietijzer 50mm 129,00 EUR

Parallelgreep smal 14,00 EUR
Triceps/Bicepsstang 50cm – Recht 13,50 EUR
Barbarian Abdominal-Hanging Straps 49,00 EUR
Nekbeschermer 14,00 EUR
Halterschijven Standaard - 50mm 114,00 EUR

dit alles is een totaal van over de 2000 euro dat wordt sparen dus!

:p

Wat is precies het probleem? Had je het idee dat de sluitingen niet zouden houden, of zijn deze ook daadwerkelijk losgegaan of gaan schuiven?

In geval van het laatste; is dit bij slechts 1 sluiting het geval, of bij allemaal? Het zou bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat de schroefdraad binnen in de sluiting niet goed is!
Zijn ook daadwerkelijk los gegaan. Al vrij snel en meerdere keren, terwijl ik alles zo stevig mogelijk vast draai. Heb het idee dat het om 1 van de 4 gaat, verder niet echt onderzocht, dus sowieso 1 van de 4 die slecht is.

Zijn ook daadwerkelijk los gegaan. Al vrij snel en meerdere keren, terwijl ik alles zo stevig mogelijk vast draai. Heb het idee dat het om 1 van de 4 gaat, verder niet echt onderzocht, dus sowieso 1 van de 4 die slecht is.
Waarom heb je dat niet even gemeld dan? Als het maar 1 van de 4 betreft zal de schroefdraad binnenin de stelring waarschijnlijk kapot zijn, in dat geval sturen we gewoon een nieuwe sluiting op. Check je privéberichten even :)

Ik had een vraagje over de Gripper Zilver 30mm halterschijven. Ik neem aan dat deze in diameter iets groter zijn dan de normale 30 mm schijven. Hoe groot (in diameter) is een 5kg Gripper Zilver 30mm schijf? Dit wil ik graag weten omdat "normale" schijven van 5kg makkelijk te handelen zijn aan een dumbbell en grotere schijven resulteren in een verlies van ROM.

Ik had een vraagje over de Gripper Zilver 30mm halterschijven. Ik neem aan dat deze in diameter iets groter zijn dan de normale 30 mm schijven. Hoe groot (in diameter) is een 5kg Gripper Zilver 30mm schijf? Dit wil ik graag weten omdat "normale" schijven van 5kg makkelijk te handelen zijn aan een dumbbell en grotere schijven resulteren in een verlies van ROM.
30mm Gripper Zilver 5kg:
  • Diameter circa 23cm
  • circa 30mm dik

Is er al wat bekend over wanneer precies de powertec-racks binnenkomen? :)

Is er al wat bekend over wanneer precies de powertec-racks binnenkomen? :)
Die zijn deze week binnengekomen, maar die levering was alweer uitverkocht!

De volgende levering wordt over zo'n 6 weken verwacht, maar zoals gezegd is er enorm veel vraag naar de Powertec Power Racks! Je kunt dus het beste nu al bestellen, en zo een Power Rack reserveren, om er zeker van te zijn dat je een exemplaar ontvangt bij de volgende levering! :)

Ik heb vorige week al mijn bestelling gedaan.
En zijn die powerracks al jaren zo populair? Ik heb t idee dat steeds meer mensen thuis willen trainen omdat de meeste gyms niet zo geschikt zijn voor hele zware trainingen. Mijn gymeigenaar heeft sinds een paar dagen de safetypinns uit de powerracks gehaald ivm kromgebogen stangen (700lbs belastbaar)!

En zijn die powerracks al jaren zo populair? Ik heb t idee dat steeds meer mensen thuis willen trainen omdat de meeste gyms niet zo geschikt zijn voor hele zware trainingen. Mijn gymeigenaar heeft sinds een paar dagen de safetypinns uit de powerracks gehaald ivm kromgebogen stangen (700lbs belastbaar)!
Power Racks zijn toch al jaren erg populair!

Normaal gesproken is gym-equipment toch net wat steviger dan de meeste homegym merken ;) Dat safetybars langzaam krom trekken is bij zoveel dagelijks gebruik niet meer dan logisch, ook al is de belasting bijvoorbeeld maar een kwart van het maximum!

Ik heb vorige week al mijn bestelling gedaan.

Power Racks zijn toch al jaren erg populair!

Normaal gesproken is gym-equipment toch net wat steviger dan de meeste homegym merken ;) Dat safetybars langzaam krom trekken is bij zoveel dagelijks gebruik niet meer dan logisch, ook al is de belasting bijvoorbeeld maar een kwart van het maximum!

Hij heeft het over kromgetrokken halterstangen neit safety bars :D

Eznir je gym eigenaar zou dan is moeten investeren in betere halters. 320kg laad vermogen is niet veel voor een halter. Als je een halter van 40cm hoog op de safeties laat kletteren, terwijl er 200kg op zit komt er een veel grotere kracht op dan 320kg en tja dat buigt wel :)

Aan fitness seller mbt dat dumbbell incidentje met gert jan. Let er wel op, mensen zien het plaatje en denken dat ze die dumbbell stang nog makkelijk met een kg of 7.5 moeten kunnen uitbreiden en nu blijkt dat dus totaal neit te kunnen. 30 kg is de max en dat is toch iets wat misleidend. Ondanks dat er een disclaimer staat mbt de afbeelding. Als er staat afbeelding kan afwijken van de werkelijkheid, dan verwacht ik de kleur ofzo niet dat het halter in feite minder bruikzaam is...Just my thoughts :)

Van Marvin mocht ik de 350mm stangen opsturen en ik heb er vandaag 450mm stangen voor teruggekregen, dit omdat ik nogal teleurgesteld was dat er idd niets meer bij kon met die 350mm stangen en omdat ik twijfels had over de veiligheid.
Ik vind dat Marvin dit keurig opgelost heeft, let wel, dit betekend denk ik niet dat er nu standaard een 450mm stang bijgeleverd gaat worden en ook niet dat iedereen hem zomaar kan omruilen.
Wat ik wel vind is dat een afbeelding toch wel belangrijk kan zijn voor degenen die een product wil aanschaffen, het zou dus mooi zijn als er een nieuwe afbeelding geplaatst wordt.

De service is toe nu toe uitstekend van FS...no doubt.
Maar idd imo is dit zodanig verwarrend dat een aanpassing van de afbeelding, misschien de moeite waard is ivm toekomstige klanten.

Terug
Naar boven