Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik had stilletjes gehoopt dat mijn bestelling vandaag geleverd was.
Maar toen ik thuis kwam werd ik teleurgesteld :(

Kan ik het morgen nog verwachten? :)

Die Powertec rack is de bom! Best buy ever! Stond op een uurtje in mekaar ook. Goed spul.
Zou wel leuk geweest zijn moest er nog een paar extra afleggers zijn. Kun je die bijbestellen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik had stilletjes gehoopt dat mijn bestelling vandaag geleverd was.
Maar toen ik thuis kwam werd ik teleurgesteld :(

Kan ik het morgen nog verwachten? :)
Hmm, je bestelling is nog niet eens verzonden! Dat gaat − vooral nu in deze drukke periode qua bestellingen en de verhuizing − helaas niet altijd binnen 1 dag na ontvangst van de betaling lukken :o Zal toch volgende week worden

Die Powertec rack is de bom! Best buy ever! Stond op een uurtje in mekaar ook. Goed spul.
Zou wel leuk geweest zijn moest er nog een paar extra afleggers zijn. Kun je die bijbestellen?
Mooi dat je tevreden bent :thumbup: Helaas levert Powertec geen losse afleggers

Wrijf het er maar in Rob ... :cool: nah. veel plezier ermee!

mijn bestelling is vrijdag verstuurd.....joepie.

bb-9080-1.jpg

• Extra groot gewichtsmagazijn: 125kg
  • Optimale krachtsoverbrenging, geen katrol-effect!
  • Hoog flexibele staaldraad - kunststof mantel, geen weerstandsverlies!
  • Soepele en rukvrije bewegingen door dubbel gelagerde rollen en dubbele zijde geleiden
  • Extra hoge strekmaat (afstand zitting/stang) voor compleet strekken/uithangen van de armen, ook voor grote personen geschikt
  • Met boven en onderen trekrolfunctie - zo is een veelvoud van oefeningen mogelijk zonder ombouw van het apparaat!
  • Inclusief roei-zitting, voor een optimale en comfortabele positionering
  • Met voetplaat, ideaal voor zittend roeien
  • De rollen zijn op elke willekeurige lichaamslengte instelbaar
  • Vrijstaand - extreem standvast en zonder vibraties!
Specificaties:

• Kleur apparaat: black metallic
  • Bekleding: zwart
  • Instelelementen: chroom / edelstaal / rubber
  • Afmetingen (BxDxH): 80 x 155 x 217 cm
  • Totaalgewicht: 185kg

mijn bestelling is vrijdag verstuurd.....joepie.

bb-9080-1.jpg

• Extra groot gewichtsmagazijn: 125kg
  • Optimale krachtsoverbrenging, geen katrol-effect!
  • Hoog flexibele staaldraad - kunststof mantel, geen weerstandsverlies!
  • Soepele en rukvrije bewegingen door dubbel gelagerde rollen en dubbele zijde geleiden
  • Extra hoge strekmaat (afstand zitting/stang) voor compleet strekken/uithangen van de armen, ook voor grote personen geschikt
  • Met boven en onderen trekrolfunctie - zo is een veelvoud van oefeningen mogelijk zonder ombouw van het apparaat!
  • Inclusief roei-zitting, voor een optimale en comfortabele positionering
  • Met voetplaat, ideaal voor zittend roeien
  • De rollen zijn op elke willekeurige lichaamslengte instelbaar
  • Vrijstaand - extreem standvast en zonder vibraties!
Specificaties:

• Kleur apparaat: black metallic
  • Bekleding: zwart
  • Instelelementen: chroom / edelstaal / rubber
  • Afmetingen (BxDxH): 80 x 155 x 217 cm
  • Totaalgewicht: 185kg

:D:cool:

zou je mischien een paar foto's kunnen plaatsten als je hem hebt staan? :D

Die langere verwerkingstijd van 10 werkdagen ... geld die bij alle bestellingen?

Die langere verwerkingstijd van 10 werkdagen ... geld die bij alle bestellingen?

Ja, er wordt normaal gesproken geen voorrang gegeven aan bepaalde bestellingen (al kan dat wel eens voorkomen bij hele kleine bestellingen).

Vanaf volgende week kunnen wij echter eindelijk alles vanuit het nieuwe pand versturen, dan zouden de verwerkingstijden snel weer normaal moeten zijn!

Ja, er wordt normaal gesproken geen voorrang gegeven aan bepaalde bestellingen (al kan dat wel eens voorkomen bij hele kleine bestellingen).

Vanaf volgende week kunnen wij echter eindelijk alles vanuit het nieuwe pand versturen, dan zouden de verwerkingstijden snel weer normaal moeten zijn!

Héhé ... tis dat mijn halter een beetje ambetant ligt op mijn rack :p
Maar nog even geduld dus ;)

Heb ook even klein dom vraagje.. Ik heb gisteren bestelling gedaan en mijn home gym uitgebreid met:
50 kg schijven
EZ-stang
+
2 kleine halter/dumbbell gevallen van 45 MM.

Ik heb nu ook 2 van deze:

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p120_Veersluitingen-30mm.html

Besteld.

Vraag is:
Stel ik gooi 180 kg aan mijn 30MM halter stangetje (geen "gladde" maar met schroefdraad). En ik wil een monsterlift doen. kunnen deze sluitingen ook zulke gewichten houden als ik de stang scheef houdt?
hehe ik leg het vast verkeerd uit maar ik denk dat het wel duidelijk genoeg is.

alvast bedankt iig.

maar ik neem wel aan dat de oudste bestellingen ook het eerst verzonden worden (als alle producten aanwezig zijn)?

Ik heb mn garage al klaargemaakt. Met 10cm rubbertegels als alternatief voor bumperplates (tevens te gebruiken voor boxsquats,rackpulls):cool:

Heb ook even klein dom vraagje.. Ik heb gisteren bestelling gedaan en mijn home gym uitgebreid met:
50 kg schijven
EZ-stang
+
2 kleine halter/dumbbell gevallen van 45 MM.

Ik heb nu ook 2 van deze:

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p120_Veersluitingen-30mm.html

Besteld.

Vraag is:
Stel ik gooi 180 kg aan mijn 30MM halter stangetje (geen "gladde" maar met schroefdraad). En ik wil een monsterlift doen. kunnen deze sluitingen ook zulke gewichten houden als ik de stang scheef houdt?
hehe ik leg het vast verkeerd uit maar ik denk dat het wel duidelijk genoeg is.

alvast bedankt iig.
Veersluitingen moet je niet gebruiken op halterstangen met schroefdraad!

Bovendien moeten gebruikers zelf op de veiligheid letten tijdens het trainen. Veersluitingen zijn eenvoudige en lichte sluitingen, geoefende personen hebben daar normaal gesproken geen problemen mee - voor beginners zal een wat zekerdere sluiting misschien handiger zijn.

maar ik neem wel aan dat de oudste bestellingen ook het eerst verzonden worden (als alle producten aanwezig zijn)?

Ik heb mn garage al klaargemaakt. Met 10cm rubbertegels als alternatief voor bumperplates (tevens te gebruiken voor boxsquats,rackpulls):cool:

Oudere bestellingen worden uiteraard eerst verstuurd. Met betrekking tot de Power Racks hebben we de afgelopen week nog niet alle bestellingen kunnen versturen in verband met de beschikbaarheid van meebestelde artikelen, vandaar dat sommige bestellingen van de afgelopen weken al verstuurd zijn en sommige oudere bestellingen nog niet!

Veersluitingen moet je niet gebruiken op halterstangen met schroefdraad!

Quote van het product waar ik het over heb:

Veersluitingen 30mm voor alle halterstangen met 30mm doorsnede.

Er staat voor ALLE halterstangen met 30 mm....
No hard feelings maar zet het er dan ook duidelijk neer!

En de ringsluitingen/clipsluitingen? zijn die wel (beter) te gebruiken voor halters met schroefdraad?

Want dan zal ik dit even veranderen in mijn bestelling als dat kan.

Hmm, je bestelling is nog niet eens verzonden! Dat gaat − vooral nu in deze drukke periode qua bestellingen en de verhuizing − helaas niet altijd binnen 1 dag na ontvangst van de betaling lukken :o Zal toch volgende week worden
Hopelijk mag ik deze week mijn spullen nog verwachten?
Alles was toch op voorraad, maar ik heb nog niks :treuren:

Oh ja, en geduld dat staat niet in mijn woordenboek :D

Er staat voor ALLE halterstangen met 30 mm....
No hard feelings maar zet het er dan ook duidelijk neer!
Daar heb je inderdaad wel gelijk in, bedankt. Dit is een mooi voorbeeld van een geval waar er wordt aangenomen dat iets vanzelfsprekend is. Blijkt toch maar dat je niet duidelijk genoeg kunt zijn! :) Ik zal de tekst nog wel aanpassen om 'gladde halterstangen' te vermelden!

En de ringsluitingen/clipsluitingen? zijn die wel (beter) te gebruiken voor halters met schroefdraad?

Want dan zal ik dit even veranderen in mijn bestelling als dat kan.
Die sluitingen zijn ook niet aan te raden op halterstangen met schroefdraad!

Maar alle door jou bestelde halterstangen hebben toch schroefsluitingen inbegrepen, waarom wil je nog aparte sluitingen bestellen? Als je graag veersluitingen wilt gebruiken omdat dat snel en eenvoudig handelen is kun je het beste de gladde uitvoering van de halterstang bestellen!

Hopelijk mag ik deze week mijn spullen nog verwachten?
Alles was toch op voorraad, maar ik heb nog niks :treuren:

Oh ja, en geduld dat staat niet in mijn woordenboek :D
De artikelen zijn inderdaad op voorraad, maar in verband met de verhuizing zitten we met de langere verwerkingstijden - zijn de vermeldingen op de website en de posts daarover op DBB je ontgaan? :p

Nog even geduld dus, ik durf niet te garanderen dat je bestelling deze week nog verstuurd wordt maar zoals gezegd is de verhuizing volgende week grotendeels achter de rug en kunnen we vanuit het nieuwe pand aan de slag. Zodra de drukte rondom de verhuizing dan ook voorbij is worden alle bestellingen weer met normale verwerkingstijden verzonden :)

Terug
Naar boven