XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Mijn homegym is binnen :)

nice, wat had je besteld?

- 300kg aan gietijzeren plates
- barbarian power cage
- korte halterstang
- halterstang belastbaar tot 700kg

Nee, NU!!! :mad: :D

Het Barbarian rack is echt WHACK! Ben wel blij met m'n powertec, maar ik had waarschijnlijk toch liever gekozen voor die van Barbarian.

ello,

Komen er ooit nog 40 kg kettlebells? :D wil er wel 1 of 2 hebben. Weinig zin om ze ergens anders te bestellen, ik spek liever jullie pot ^^

Welk powerrack/squatrek zou je een professionele sportschool trouwens aanraden, prijs = geen budget :p

Hoi hoi ...

Hoe staat de verhuis? En de showroom? Al terug aan het shippen?
Zou van het weekend eens naar Maastricht moeten, en Geleen ligt daar kort bij.
Dus mss even binnenspringen? :p

Binnen ;): PTec rack + lat option, Barbarian multibench, rubber coated schijven, olymp + ez halter. Thx FS!

Laatst bewerkt:
hopen dat ik mijn shit ook binnen krijg vandaag (A) aangezien er weer meer krijgen.

hebben ze je al gebeld dan?
En voor de mensen die al wat gekregen hebben, graag een paar foto's en ervaringen :)

O ze bellen sowiezo? wist ik niet. voortaan wat beter lezen...

hebben ze je al gebeld dan?
En voor de mensen die al wat gekregen hebben, graag een paar foto's en ervaringen :)

Je krijgt eerst een mailtje. Ik kreeg eergister om 15u een mailtje dat mijn bestelling was verzonden, en dat ik een belletje zou krijgen van de expeditie om een afspraak te maken voor de levering. Stond gisterochtend om 10u ineens een palet van 400kg voor mijn vriendin der voeten :roflol:. Man heeft de spulletjes netjes van de palet in de gang geplaatst.

Als ik de boel in elkaar heb geschroefd zal ik wel een x wat posten. Rack staat in elkaar (nog zonder pulley), werkelijk fluitje van een cent, en ultrastabiel. De barbarian bench voelt ook erg sterk aan. Montage was peanuts. Alleen de boutringetjes tussen de cylinders van het zitje en de rugleunen was even priegelen, maar hij staat als een huis.

Voor de geinteresseerden: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/paljas-log-163539/index2.html#post2872319

Laatst bewerkt:
Veel plezier ermee :D

• Topic Starter Topic Starter
ello,

Komen er ooit nog 40 kg kettlebells? :D wil er wel 1 of 2 hebben. Weinig zin om ze ergens anders te bestellen, ik spek liever jullie pot ^^

Welk powerrack/squatrek zou je een professionele sportschool trouwens aanraden, prijs = geen budget :p
40kg kettlebells komen niet, daar is simpelweg nog niet genoeg vraag naar :(

De Powertec en Barbarian Power/Squat Racks zijn beiden van professionele kwaliteit, maar ik zou zeker voor de Barbarian Power Cage kiezen!

Hoi hoi ...

Hoe staat de verhuis? En de showroom? Al terug aan het shippen?
Zou van het weekend eens naar Maastricht moeten, en Geleen ligt daar kort bij.
Dus mss even binnenspringen? :p
De verhuizing is nu zo goed als klaar, nog een paar pallets met producten die van de oude naar de nieuwe hal moeten − daar hebben we nog wel een dag of twee werk aan − maar verder staat alles al in de nieuwe hal!

We zijn deze week langzaamaan weer begonnen met verzenden, maar al het gedoe rondom de verhuizing zelf is nog niet achter de rug. We zijn nu bezig met het indelen en sorteren van het laatste deel van de producten in het magazijn, en de kantoren/showroom zijn nog niet helemaal af.

Er staan wel een paar apparaten opgebouwd in de showroom maar deze zijn nu helaas nog niet te bezichtigen! Er zijn namelijk nog overal mensen aan het werken aan en rondom de ruimte zelf..

Laatst bewerkt:
Wat heb dat power rack van barbarian dan meer dan die van powertec?

• Topic Starter Topic Starter
Wat heb dat power rack van barbarian dan meer dan die van powertec?
De toepassingen voor beide racks blijven natuurlijk hetzelfde en zoals gezegd zijn beide van professionele kwaliteit. Het Barbarian Line rack is echter robuuster dan het Powertec rack (dikkere buizenconstructie bijvoorbeeld).

Jammer van de 40 kg kettlebell, vind maar weinig plekken waar ik die kan kopen. USA alleen, maar dan kom ik uit op 230 dollar ofzo met shipping.... dus mocht je een plek weten... ;)

Rack kijk ik nog heel even voor, maar zal deze doorgeven aan de baas.

Jammer van de 40 kg kettlebell, vind maar weinig plekken waar ik die kan kopen. USA alleen, maar dan kom ik uit op 230 dollar ofzo met shipping.... dus mocht je een plek weten... ;)

Rack kijk ik nog heel even voor, maar zal deze doorgeven aan de baas.

40 kg kettlebells in duitsland!
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven