Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hebben ze je al gebeld dan?
En voor de mensen die al wat gekregen hebben, graag een paar foto's en ervaringen![]()
. Man heeft de spulletjes netjes van de palet in de gang geplaatst.40kg kettlebells komen niet, daar is simpelweg nog niet genoeg vraag naarello,
Komen er ooit nog 40 kg kettlebells?wil er wel 1 of 2 hebben. Weinig zin om ze ergens anders te bestellen, ik spek liever jullie pot ^^
Welk powerrack/squatrek zou je een professionele sportschool trouwens aanraden, prijs = geen budget![]()

De verhuizing is nu zo goed als klaar, nog een paar pallets met producten die van de oude naar de nieuwe hal moeten − daar hebben we nog wel een dag of twee werk aan − maar verder staat alles al in de nieuwe hal!Hoi hoi ...
Hoe staat de verhuis? En de showroom? Al terug aan het shippen?
Zou van het weekend eens naar Maastricht moeten, en Geleen ligt daar kort bij.
Dus mss even binnenspringen?![]()
De toepassingen voor beide racks blijven natuurlijk hetzelfde en zoals gezegd zijn beide van professionele kwaliteit. Het Barbarian Line rack is echter robuuster dan het Powertec rack (dikkere buizenconstructie bijvoorbeeld).Wat heb dat power rack van barbarian dan meer dan die van powertec?
Jammer van de 40 kg kettlebell, vind maar weinig plekken waar ik die kan kopen. USA alleen, maar dan kom ik uit op 230 dollar ofzo met shipping.... dus mocht je een plek weten...
Rack kijk ik nog heel even voor, maar zal deze doorgeven aan de baas.