MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De artikelen zijn inderdaad op voorraad, maar in verband met de verhuizing zitten we met de langere verwerkingstijden - zijn de vermeldingen op de website en de posts daarover op DBB je ontgaan? :p
Uiteraard is me dit niet ontgaan, maar zoals ik al zei is geduld mijn sterkste kant niet :p

Ik wil er gerust zelf om komen hoor :cool:

Ik ben benieuwd of de 30mm rubberen schijven alweer leverbaar zijn. Is daar al iets meer over bekend?

ik heb enkele dagen geleden 2 schijven van 40kg besteld bij jullie, die momenteel verwerkt wordt. ik heb op de site gelezen dat bestellingen van minder dan 90kg per post verzonden worden. vanaf het moment dat de site aangeeft dat de bestelling verzonden is, na hoeveel dagen mag ik die dan verwachten?
als die namelijk op een werkdag geleverd worden, zal het mijn onderbuurvrouw zijn die het pakketje aanneemt, maar die zou haar rug wel eens kunnen verrekken met die schijven, dus dan kan ik misschien trachten om op de juiste dag thuis te zijn :p

• Topic Starter Topic Starter
ik heb enkele dagen geleden 2 schijven van 40kg besteld bij jullie, die momenteel verwerkt wordt. ik heb op de site gelezen dat bestellingen van minder dan 90kg per post verzonden worden. vanaf het moment dat de site aangeeft dat de bestelling verzonden is, na hoeveel dagen mag ik die dan verwachten?
als die namelijk op een werkdag geleverd worden, zal het mijn onderbuurvrouw zijn die het pakketje aanneemt, maar die zou haar rug wel eens kunnen verrekken met die schijven, dus dan kan ik misschien trachten om op de juiste dag thuis te zijn :p
Pakketjes boven de 30kg gaan dan weer niet per pakketdienst maar middels expeditiebedrijf (welke contact met je zal opnemen betreffende de aflevering) Een 40kg schijf kunnen we lastig verdelen over meerdere pakketjes dus deze bestelling zal niet per post worden verstuurd :p

Laatst bewerkt:
ok klinkt logisch :)
jammer, ik was me de vloekende pakketjesbezorger al aan het inbeelden :D

wij hebben in onze gym een compound row...is het mogelijk deze te transformeren tot een close grip row met bijvoorbveeld een V-handle bevestigd aan een sterk genoeg touw..die dan om de handvatten heen kan?

ik was me de vloekende pakketjesbezorger al aan het inbeelden :D
Hehe :)

wij hebben in onze gym een compound row...is het mogelijk deze te transformeren tot een close grip row met bijvoorbveeld een V-handle bevestigd aan een sterk genoeg touw..die dan om de handvatten heen kan?
Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen lukken, al zal het resultaat waarschijnlijk verre van ideaal zijn!

Maar wat voor apparaat is het precies, want gaan die hefarmen van de handvaten niet ook veranderen qua hoek? In dat geval zal dat touw dan namelijk ook kunnen gaan schuiven lijkt me - misschien begrijp ik je verkeerd..

het is de compoundrow van nautilus of zo iets..
even googlen..

edit:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naja ik weet het niet, nooit zoiets geprobeerd :p

Je kunt het proberen, maar ik kan je niet vertellen of het gaat lukken of niet. Ik zie wel dat de handvaten aan de bovenkant open zijn, dan kun je dus een touw of band gebruiken met een lus aan beide kanten om vervolgens de grip in het midden te bevestigen - mocht je een poging wagen, laat dan even weten hoe het trainen met het uiteindelijke resultaat verloopt :)

Dan ga ik er binnenkort eentje bestellen denk en nog even een adresje zoeken voor een goed touw/band.

Gezien ik uit onverwachtse hoek wat extra euros heb ontmoet ... vroeg ik mij af
of er voor het Powerrack van Powertec ook een lat optie te verkrijgen is.

Dit welliswaar dan voor te monteren op het rack en niet een latmachine apart hé.

Nog 6 dagen te gaan dan zijn de 10 dagen levertijd voorbij.
Zeer nieuwsgierig hoe het gaat werken, dat (gedeeltelijk) thuis trainen:D

Ik zou het niet te nauw nemen (dubbelzinnig ... niet de bedoeling :cool:), mijn bestelling had een levertijd van 4-6 weken, ik tel er inmiddels 7.5 :rolleyes:...

Hou er wel rekening mee dat het 10 dagen verwerkingstijd is, de duur van de verzending zit daar dus niet in. De verzending zelf duurt ook ongeveer een weekje, maar dan staat de grote vrachtwagen wel voor de deur ;)

@ paljas alles was op voorraad dus dat zal het probleem zal zijn

@ foreigner. hmm oke handig, zal ik wel verkeerd gelezen hebben.

Ik wacht geduldig af.

Dit welliswaar dan voor te monteren op het rack en niet een latmachine apart hé.

je hebt toch aan het pullup station genoeg? dipgordeltje erbij voor meer weerstand misschien

Normaal bieden wij dit niet aan, dit ligt namelijk aan de uitvoering Power Rack die je ontvangen hebt! De zwarte racks hebben normaal gesproken namelijk geen gaten voor de bevestiging van de lat attachment, terwijl de zilvere racks dit wel hebben. Welke kleur rack heb je ontvangen? En controleer ook even of jouw rack die gaten wel of niet heeft!

Ik zou het niet te nauw nemen (dubbelzinnig ... niet de bedoeling :cool:), mijn bestelling had een levertijd van 4-6 weken, ik tel er inmiddels 7.5 :rolleyes:...
Zal mijn verhaal nog maar eens herhalen, in verband met de verhuizing is alles helaas uitgelopen en hebben wij het erg druk :( Het betreffende artikel in dit geval, het Powertec Power Rack, was wel na 5 weken hier binnen maar we hebben geen kans gehad om alle bestelling alweer te versturen. Vorige week hebben we besloten om alles stop te zetten en geen enkele bestelling meer te versturen, maar vanaf deze week gaan we weer verzenden!

De verhuizing zelf is nu dus eindelijk bijna achter de rug, morgen nog even de laatste pallets uit het oude magazijn verhuizen en dan is alles beschikbaar in het nieuwe magazijn. De opening van de showroom laat wel nog even op zich wachten

Terug
Naar boven