ik heb mijn bestelling ook ontvangen en geïnstalleerd. Bij het powertecrack miste ik 2 tussenringen en 1 moer had geen schroefdraad, dus die heb ik er al bijgekocht. En ik heb nog een vraag: ik zie dat er bij de haltersteunen en dipbars achter een klein gaatje zit, waar dient dit voor?
Al met al ben ik zeer tevreden
Voor die ontbrekende ringetjes moet je bij Powertec wezen

Nee maar even serieus, het komt helaas wel eens voor dat er een ringetje ofzo ontbreekt.. niets aan te doen. In ieder geval goed om te horen dat je al nieuwe hebt!
Die gaatjes – tenminste, die wat ik denk dat jij bedoelt – zijn voor het ophangen van die onderdelen wanneer deze gespoten of gelakt worden
Veel plezier met trainen!
op de site staat er dat de breedte van de Barbarian Power Cage 126cm is en U zegt 122cm? Welk is nu goed want dit is wel een vrij belangrijk detail vind ik
Daarom zeg ik in mij post ook dat het
rackgedeelte 122cm is

De 126cm uit de specificaties is de uiterste maat (dus inclusief de met rubber beklede voeten van het rack, deze steken namelijk enkele centimeters uit om het zo te zeggen).
even een vraagje of de barbarian lifting hooks.
ik neem aan dat je er makkelijker veel gewicht mee kunt tillen dan met straps dus dat is natuurlijk een voordeel, maar zijn de lifting hooks niet gevaarlijker? ik bedoel ijzer op ijzer kan makkelijk gaan glijden...is niet heel handig tijdens de krachttraining
Dat is toch echt persoonlijke voorkeur, sommige mensen vinden straps aangenamer en
"beter" terwijl anderen voor hooks kiezen. Over het ijzer-op-ijzer glijden heb ik eerlijk gezegd nog nooit iets gehoord, zowel van onze klanten als in het algemeen. Ik snap echter wel wat je bedoelt, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van welke oefeningen je met de hooks doet. Bij pull-ups of lat pulldown zal er bijvoorbeeld niet snel iets gaan glijden!
Hooks zijn overigens bedoeld als hulpmiddel, je moet zelf natuurlijk ook grip en kracht uitoefenen en nooit het volle gewicht aan de hooks laten hangen!
Mocht het je allebei niets lijken, we zullen binnenkort ook magnesium aan ons assortiment toevoegen!