MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Barbarian lat tower met stackweight (125 kg) nog altijd niet binnen...dus nog geen foto's.

Hopelijk is het voor binnenkort want had dit reeds besteld op 10 april.
Het artikel was sowieso pas vanaf 24 april leverbaar, dat wist je ook toen je de bestelling plaatste.

Door de verhuizing konden we de nieuwe artikelen echter pas later in het nieuwe magazijn inruimen – en daar komt dan nog eens de verlengde verwerkingstijd bovenop :(

Na de komende twee weken zijn alle openstaande bestellingen normaal gesproken verstuurd, daarna zal alles weer normaal en soepel verlopen! Als het goed is nog beter en sneller dan voor de verhuizing :p

Ik had een vraagje rond de Powertec Power Rack (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p313_Powertec-Power-Rack.html).
Passen halterstangen van 30mm - 167cm hier op? Heb net even gemeten en de greepbreedte van mijn halterstang is 125cm. Op de website staat dat de breedte van het power rack 121cm is. Dus dit zou moeten werken? Of moet ik toch een halter hiervoor gebruiken van minimum 183cm?

En is dit hetzelfde probleem bij de Barbarian Multi Squat Rack (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p357_Barbarian-Multi-Squat-Rack.html) want op de specificaties foto zou dit ook moeten lukken.

Welke van de 2 zou je dan toch aanraden?

Heb al verschillende bestellingen gedaan bij Fitness Seller en ben altijd al tevreden geweest :) Dus doe zo verder!

Laatst bewerkt:
geen probleem Marvin. Ik verwijt jullie niks....heb er alle begrip voor.

Liet het gewoon weten aan rwesselius gezien ik beloofd had foto's te posten.

Ik wacht geduldig af.

Bedankt en succes nog.

Ik had een vraagje rond de Powertec Power Rack (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p313_Powertec-Power-Rack.html).
Passen halterstangen van 30mm - 167cm hier op? Of zijn deze nog te klein en kan het maar vanaf je eentje gebruikt van 183cm?

En is dit hetzelfde probleem bij de Barbarian Multi Squat Rack (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p357_Barbarian-Multi-Squat-Rack.html) want op de specificaties foto zou dit wel moeten lukken?

Heb al verschillende bestellingen gedaan bij Fitness Seller en ben altijd al tevreden geweest :) Dus doe zo verder!

167 cm past niet ! zelfs mijn 180 cm halter past er niet op.
Heb dus een nieuwe besteld. Ook van 180cm maar daar is de gripbreedte breder.

Dus het is de afstand tussen de schijven wat belangrijk is!
En dat moet +125cm zijn

167 cm past niet ! zelfs mijn 180 cm halter past er niet op.
Heb dus een nieuwe besteld. Ook van 180cm maar daar is de gripbreedte breder.

Dus het is de afstand tussen de schijven wat belangrijk is!
En dat moet +125cm zijn

net de greepbreedte gemeten en dit is net 125cm :) Maar ja, hoe kom je aan die +125cm? Op de site staat er dat de breedte 121cm is, dus alles groter dan dit zou toch moeten of niet?

net de greepbreedte gemeten en dit is net 125cm :) Maar ja, hoe kom je aan die +125cm? Op de site staat er dat de breedte 121cm is, dus alles groter dan dit zou toch moeten of niet?
Klopt, als de greepbreedte van je halterstang 125cm is zal de stang op beide apparaten passen – op de Barbarian Power Cage overigens ook, de breedte van het rackgedeelte is daar namelijk circa 122cm.

Normaal gesproken raden wij minimaal een 185cm halterstang aan voor deze racks, maar aangezien jouw stang een breed greepgedeelte heeft is deze ook geschikt!

ik heb mijn bestelling ook ontvangen en geïnstalleerd. Bij het powertecrack miste ik 2 tussenringen en 1 moer had geen schroefdraad, dus die heb ik er al bijgekocht. En ik heb nog een vraag: ik zie dat er bij de haltersteunen en dipbars achter een klein gaatje zit, waar dient dit voor?
Al met al ben ik zeer tevreden :)

Barbarian lat tower met stackweight (125 kg) nog altijd niet binnen...dus nog geen foto's.

Hopelijk is het voor binnenkort want had dit reeds besteld op 10 april.

Ok thanx voor de info m8! KARMA
dacht vandaag nog "al zou die hem al binnen hebben..."

ik zie ze wel verschijnen dan;):D

Klopt, als de greepbreedte van je halterstang 125cm is zal de stang op beide apparaten passen – op de Barbarian Power Cage overigens ook, de breedte van het rackgedeelte is daar namelijk circa 122cm.

Normaal gesproken raden wij minimaal een 185cm halterstang aan voor deze racks, maar aangezien jouw stang een breed greepgedeelte heeft is deze ook geschikt!

op de site staat er dat de breedte van de Barbarian Power Cage 126cm is en U zegt 122cm? Welk is nu goed want dit is wel een vrij belangrijk detail vind ik :)

even een vraagje of de barbarian lifting hooks.
ik neem aan dat je er makkelijker veel gewicht mee kunt tillen dan met straps dus dat is natuurlijk een voordeel, maar zijn de lifting hooks niet gevaarlijker? ik bedoel ijzer op ijzer kan makkelijk gaan glijden...is niet heel handig tijdens de krachttraining:rolleyes:

ik heb mijn bestelling ook ontvangen en geïnstalleerd. Bij het powertecrack miste ik 2 tussenringen en 1 moer had geen schroefdraad, dus die heb ik er al bijgekocht. En ik heb nog een vraag: ik zie dat er bij de haltersteunen en dipbars achter een klein gaatje zit, waar dient dit voor?
Al met al ben ik zeer tevreden :)
Voor die ontbrekende ringetjes moet je bij Powertec wezen :p Nee maar even serieus, het komt helaas wel eens voor dat er een ringetje ofzo ontbreekt.. niets aan te doen. In ieder geval goed om te horen dat je al nieuwe hebt!

Die gaatjes – tenminste, die wat ik denk dat jij bedoelt – zijn voor het ophangen van die onderdelen wanneer deze gespoten of gelakt worden

Veel plezier met trainen! :)

op de site staat er dat de breedte van de Barbarian Power Cage 126cm is en U zegt 122cm? Welk is nu goed want dit is wel een vrij belangrijk detail vind ik :)
Daarom zeg ik in mij post ook dat het rackgedeelte 122cm is :) De 126cm uit de specificaties is de uiterste maat (dus inclusief de met rubber beklede voeten van het rack, deze steken namelijk enkele centimeters uit om het zo te zeggen).

even een vraagje of de barbarian lifting hooks.
ik neem aan dat je er makkelijker veel gewicht mee kunt tillen dan met straps dus dat is natuurlijk een voordeel, maar zijn de lifting hooks niet gevaarlijker? ik bedoel ijzer op ijzer kan makkelijk gaan glijden...is niet heel handig tijdens de krachttraining:rolleyes:
Dat is toch echt persoonlijke voorkeur, sommige mensen vinden straps aangenamer en "beter" terwijl anderen voor hooks kiezen. Over het ijzer-op-ijzer glijden heb ik eerlijk gezegd nog nooit iets gehoord, zowel van onze klanten als in het algemeen. Ik snap echter wel wat je bedoelt, maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van welke oefeningen je met de hooks doet. Bij pull-ups of lat pulldown zal er bijvoorbeeld niet snel iets gaan glijden!

Hooks zijn overigens bedoeld als hulpmiddel, je moet zelf natuurlijk ook grip en kracht uitoefenen en nooit het volle gewicht aan de hooks laten hangen!

Mocht het je allebei niets lijken, we zullen binnenkort ook magnesium aan ons assortiment toevoegen!

Laatst bewerkt:
Mocht het je allebei niets lijken, we zullen binnenkort ook magnesium aan ons assortiment toevoegen!

Dat lijkt me super!
Heb zelf namelijk het idee dat door mijn zweethanden gauw gripverlies krijg.:(
Ook met straps.

Er staat bij ons niet dat het verboden in de sportschool is dus :D.

nice, magnesium :D

wanneer komt dat? dan doe ik ff bestelling.
ben alleen nog aan et nadenken wat ik allemaal ga kopen, vooral welke gewichten kettlebells.

Ik weet niet hoor maar ik wacht al meer dan 2 weken.. terwijl ik gewoon een "standaard" bestelling heb gedaan... En dan stuur ik een mail en krijg ik een "voorgeschreven" standaard mail terug zonder een echt antwoord:@.

Anders ga ik weer terug naar helisports hoor!

(even de boel opruien :P ;) )

J/K maar meneer fitness seller. zou je misschien een indicatie kunnen geven hoelang het nog duurt voordat de bestelling binnen is?

Bestelnr.: 101060

Ik weet niet hoor maar ik wacht al meer dan 2 weken.. terwijl ik gewoon een "standaard" bestelling heb gedaan... En dan stuur ik een mail en krijg ik een "voorgeschreven" standaard mail terug zonder een echt antwoord:@.

J/K maar meneer fitness seller. zou je misschien een indicatie kunnen geven hoelang het nog duurt voordat de bestelling binnen is?

Bestelnr: 101041 dus ik ben nog voor jou :D

Same here makker ... bestelde één halterstang op 8mei ;)
Dus we moeten nog allemaal geduld hebben precies ... helaas pindakaas
want die korte halter wat ik nu heb traint niet lekker in mijn rack

hehe tja ik wacht nog op de 50 kg extra gewichten en de ez stang + langere dumbbells.

Dumb BOR met gewichten van 10 kg sucks ivm je polsen die langs de gewichten schuren;)
+
Deadlift moet omhoog maar gewichten zijn op :P

Die e-mail was niet voorgeschreven hoor en een duidelijker antwoord kon ik je op dat moment niet geven ;) We waren net weer begonnen met het versturen van bestellingen, ik kan dan onmogelijk voorspellen wanneer je bestelling precies verstuurd wordt.

Wederom zal ik je moeten vragen om nog een klein beetje geduld te hebben, de verwerkingstijd van 10 werkdagen is pas net voorbij – en zoals Robke aangeeft zijn er nog wat mensen die al langer wachten :p

Het verzenden schiet nu in ieder geval weer lekker op, dus ik ga ervan uit dat je bestelling snel aan de beurt komt! :thumbup: Het maakt overigens niet uit wat je bestelt, we werken grotendeels gewoon de bestelnummers af!

Laatst bewerkt:
nice, magnesium :D wanneer komt dat?
Vandaag! Samen met nog wat andere nieuwe artikelen!

De komende weken en maanden zullen nog veeeel nieuwe artikelen volgen. Niet enkel uitbreidingen op het bestaande assortiment maar ook nieuwe productlijnen – van yoga tot boksen, er zal voor iedereen wel wat interessants tussen zitten :cool:

damn, net gezien dat de Powerrack van Powertec pas over 4 weken terug in voorraad is :(

Achja, nog eventjes wachten dan zeker :)

Terug
Naar boven