AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Vorige week heb ik een bestelling geplaatst en in de beschrijving gevraagd om een reactie te geven of het verhaal bekend en duidelijk is zodat de bestelling goed verloopt..

Dan kan ik met een gerust hart wachten op de levering van mn spullen!

Zou er ook gelijk een indicatie gegeven kunnen worden op de levertijd?

Bestelnummer 100121244

Bvbd

na een hele tijd k*tten met een te korte halterstang nu maar eens gewoon een 200cm stang besteld... kan ik tenminste gewoon fatsoenlijk thuistrainen

Is Heavy Duty(Bench Press) uit het assortiment?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.584
Vorige week heb ik een bestelling geplaatst en in de beschrijving gevraagd om een reactie te geven of het verhaal bekend en duidelijk is zodat de bestelling goed verloopt..

Dan kan ik met een gerust hart wachten op de levering van mn spullen!

Zou er ook gelijk een indicatie gegeven kunnen worden op de levertijd?

Bestelnummer 100121244

Bvbd
Zoals aangegeven in de voorraadstatus is de Power Cage nog niet leverbaar, we verwachten deze over circa drie weken :)

Het bankje kan gewoon geruild worden zoals afgesproken. Je kunt dat soort vragen overigens het beste per e-mail stellen en niet bij het plaatsen van een bestelling.

FS,

is de serie van Heavy duty al binnen?

En hoe zit het met de stevigheid van de Heavy Duty HD-1 (& de lat-pully)

Alvast bedankt
Is Heavy Duty(Bench Press) uit het assortiment?
Er is maar een klein deel van de Heavy Duty toestellen binnengekomen en de rest is helaas flink vertraagd :( We gaan nu even uitzoeken hoe we dit het snelste kunnen oplossen maar voorlopig zijn de toestellen dus niet beschikbaar om teleurstelling en lang wachten te voorkomen! De klanten die al een pre-order hebben geplaatst krijgen deze week of volgende week wel gewoon hun bestelling geleverd :)

Wat betreft de stevigheid van de HD-1 en HD-2 Power Racks zit het wel goed, de HD-1 is natuurlijk wat minder stevig maar de frames van beide racks zijn dikker dan de meeste vergelijkbare goedkopere power racks. Natuurlijk is de kwaliteit van de Barbarian Power Cage veel hoger!

Laatst bewerkt:
Zoals aangegeven in de voorraadstatus is de Power Cage nog niet leverbaar, we verwachten deze over circa drie weken :)

Het bankje kan gewoon geruild worden zoals afgesproken. Je kunt dat soort vragen overigens het beste per e-mail stellen en niet bij het plaatsen van een bestelling.

QUOTE]

Oke bedankt iig voor je reactie! Ik zal dan nog even mailen om alles helder te krijgen.. En dan nog even wachten:rolleyes:

Kan je eens nakijken of bestelling Bestelling #100121650 goed doorgekomen is aub.
Ik heb met vooraf betaald vanuit belgie = vertraging tussen banken. Ik heb nochtans een mail gestuurd naar de info dienst maar tot op heden is die onbeantwoord gebleven.

wanneer komt de barbarian power cage nu terug binnen? staat al 2 weken op "4weken nu" :)

• #4.590
Kan je eens nakijken of bestelling Bestelling #100121650 goed doorgekomen is aub.
Ik heb met vooraf betaald vanuit belgie = vertraging tussen banken. Ik heb nochtans een mail gestuurd naar de info dienst maar tot op heden is die onbeantwoord gebleven.
De betaling is nog niet binnen, dat duurt meestal inderdaad enkele werkdagen vanuit het buitenland.

In je e-mail (gisteren?) stuurde je een screenshot toch? Een screenshot accepteren wij natuurlijk niet als bewijs van betaling. De bestelling wordt verwerkt als de betaling is ontvangen.

wanneer komt de barbarian power cage nu terug binnen? staat al 2 weken op "4weken nu" :)
circa 2-3 weken, de voorraadstatus zou automatisch moeten bijwerken, zal er straks even naar kijken!

Laatst bewerkt:
De betaling is nog niet binnen, dat duurt meestal inderdaad enkele werkdagen vanuit het buitenland.

In je e-mail (gisteren?) stuurde je een screenshot toch? Een screenshot accepteren wij natuurlijk niet als bewijs van betaling. De bestelling wordt verwerkt als de betaling is ontvangen.

Ja klopt, sommige aanvaarden het als een bewijs daarmee dat ik het poging gaf. Ik hoor het wel als de betaling compleet is :)

Ben bezig een 'boodschappenlijstje' te maken voor zodra de BB powercage weer binnen is.

Deze komt op zolder te staan waar wij een laminaatvloer hebben liggen (ondervloer is beton). Als vloerbescherming had ik 3 onderlegmatten van 90 bij 200 in gedachte aangezien deze nog enigzins betaalbaar zijn. Als ik die in de breedte van achter naar voor onder de cage leg dan steekt er nog een deel uit dat ik kan gebruiken om de halter op te leggen voor de cage (bij deadlift bijv.). En opzij past dan nog een rackje waar de schijven aan kunnen hangen.

Mijn vraag is of deze matten geschikt zijn om hogere (rubber) gewichten op te leggen of dat ze te weinig weerstand bieden om de vloer te beschermen.

• #4.593
Ben bezig een 'boodschappenlijstje' te maken voor zodra de BB powercage weer binnen is.

Deze komt op zolder te staan waar wij een laminaatvloer hebben liggen (ondervloer is beton). Als vloerbescherming had ik 3 onderlegmatten van 90 bij 200 in gedachte aangezien deze nog enigzins betaalbaar zijn. Als ik die in de breedte van achter naar voor onder de cage leg dan steekt er nog een deel uit dat ik kan gebruiken om de halter op te leggen voor de cage (bij deadlift bijv.). En opzij past dan nog een rackje waar de schijven aan kunnen hangen.

Mijn vraag is of deze matten geschikt zijn om hogere (rubber) gewichten op te leggen of dat ze te weinig weerstand bieden om de vloer te beschermen.
De rubberen vloermatten zijn juist gemaakt voor zware toestellen en gewichten, dat zou dus geen probleem moeten zijn.

• #4.595
FS,

heeft deze halterstang werkelijk een schijfopname van 28cm?(hetzelfde als de 187cm versie)
http://www.fitness-seller.nl/standaard-halterstang-schroefdraad-150-cm/

Zo ja,

kan je deze halter + veersluitingen leveren in de volgende halterset ipv de 167cm/ringsluiting versie?
http://www.fitness-seller.nl/gietijzeren-halter-set-77-5kg/
Als je op de productpagina op het tabblad specificaties klikt zie je onder andere de lengte van de schijfopname, dat is inderdaad 28 cm.

Als je een andere stang in het voordeelpakket wil kun je dat tijdens je bestelling bij 'opmerkingen' aangeven.

Waarom bieden jullie eigenlijk niet het volledige assortiment aan van je zustermaatschappij in Duitsland?

• #4.597
Waarom bieden jullie eigenlijk niet het volledige assortiment aan van je zustermaatschappij in Duitsland?
Het assortiment is grotendeels hetzelfde. Een aantal producten biedt de Duitse shop niet aan, een aantal producten bieden wij niet aan. Dat heeft in sommige gevallen te maken met licenties en in andere gevallen met artikelen die bijvoorbeeld in de uitverkoop zijn of waarvan slechts een gelimiteerde oplage is.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven