- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De review wordt eerst gemodereerd voordat deze op de site zichtbaar isIk probeerde een review(kopie van deze) te plaatsen. Echter zonder succes. Wel verzonden, maar niet zichtbaar op site. Wellicht door de update van de site??
Thanks voor het toevoegenDat is jammer maar ook een beetje vreemd. Waarschijnlijk was er inderdaad iets niet op voorraad maar als een deellevering is toegezegd zou je deze gewoon moeten krijgen! Neem anders even nog een keer contact op!Goede site, alleen bestel ik er nooit meer. Wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Na gebeld te hebben zou het meeste 12 juni geleverd worden. Nog steeds niets. Nogmaals, een keer maar nooit meer en ik heb al bij veel anderen besteld.
Ik wacht inderdaad ook nog op foto's van de nieuwe Power Cage
Er zijn volgens mij genoeg members hier op DBB die deze de afgelopen weken hebben ontvangen!Het extraatje is niet voor iedereen hetzelfde, sommige klanten hebben gewoon een normale levertijd gehad en mensen zonder lat pulley hebben bijvoorbeeld niets aan een gratis row seatIk heb vanaf maart gewacht en heb zelfs pas geleden nog wat extra's besteld. Ik heb ook geen extraatje gehad. Dat er nu gezegd wordt dat we zelf maar kontakt erover moeten zoeken met de klantenservice is weer een rare aktie hoor.
WEER een staaltje eerst het een zeggen en dan weer wat anders doen. Jullie snappen toch dat dit op klanten echt heel slecht over komt?
Ik heb inmiddels sinds vorige week alles binnen, mooi spul, heel stevig rack ook, helemaal blij mee. Ik wil nog een kettlebell extra bestellen binnenkort, maar zou hier dan graag mijn extraatje in verwerkt zien (korting). Ja ik vind het vreemd dat ik daar zelf om moet vragen...
We hebben om te beginnen direct eens alle Power Cages verzonden, aangezien niemand ook nog maar een dag langer wilde wachten 
Blijft mijn opmerking dat ik zelf om mijn extraatje moet vragen staan. Zoals je weet heb ik 3 maanden gewacht. Ik moet binnenkort wat bestellen, dus korting is ook prima. Ik hou mijn mailbox in de gaten! ;-)De review wordt eerst gemodereerd voordat deze op de site zichtbaar isThanks voor het toevoegen
Dat is jammer maar ook een beetje vreemd. Waarschijnlijk was er inderdaad iets niet op voorraad maar als een deellevering is toegezegd zou je deze gewoon moeten krijgen! Neem anders even nog een keer contact op!
Ik wacht inderdaad ook nog op foto's van de nieuwe Power CageEr zijn volgens mij genoeg members hier op DBB die deze de afgelopen weken hebben ontvangen!
Het extraatje is niet voor iedereen hetzelfde, sommige klanten hebben gewoon een normale levertijd gehad en mensen zonder lat pulley hebben bijvoorbeeld niets aan een gratis row seatWe hebben om te beginnen direct eens alle Power Cages verzonden, aangezien niemand ook nog maar een dag langer wilde wachten
![]()
Blijft mijn opmerking dat ik zelf om mijn extraatje moet vragen staan. Zoals je weet heb ik 3 maanden gewacht. Ik moet binnenkort wat bestellen, dus korting is ook prima. Ik hou mijn mailbox in de gaten! ;-)
Ik weet zo niet wie jullie zijn dus als jullie even mailen of bellen naar de klantenservice (met vermelding van bestelnummer) dan komt dat helemaal in ordeIk heb ook meer dan 2 maanden moeten wachten op de cage. Voor mij is een kortingsbon voor mijn volgende bestelling ook goed.

De schijfopname is circa 18 cm per kant.Enkele vragen
Hoelang is de schijfopname van de barbarian latpulley (zonder stack)?
Powertec materiaal moet niet onderdoen voor Barbarian? Ik twijfel zelf over de kwaliteit van de powertec multipress
Klopt, dat moeten we nog toevoegen. Je moet het dan inderdaad even bij je bestelling vermelden, ik weet wel niet precies of er extra kosten zijn voor de 50 mm adapters. Neem anders eerst even contact op met de klantenservice!Op de site staat dat de schijfopname van de barbarian pulley 50 mm optioneel is.. moet ik dat dan bij mn bestelling vermelden dat ik 50 mm wil? Want ik zie op de site verder geen optie staan van 30 naar 50 mm.
De spotters circa 58 cm en de bar catchers (afleghaken) circa 53 cm.ik ben van plan om een Barbarian Half Rack aan te kopen, vooral voor de veiligheid met spotters. Wat is de laagste stand vanaf de grond gemeten dat je kan instellen met deze rack?
mvg,
Wij hebben inderdaad geen handgrippers in het assortiment.Hebben jullie nog hand grippers?
ik ben een bestelling aan het doen, maar vind de grippers niet
edit: ik zie in vorige pagina dat jullie geen grippers hebben dus nvm
Haha, ik hoop wel dat het het waard wasPrima service gehad voor mijn babarian warrior multi bench. Was na 2 dagen al binnen, netjes verpakt!
Wel een kolere werk om hem in elkaar te zetten haha.
Heb je er al een training mee gedaan?Om terug te komen op deze vraag, de Heavy Duty Multi Bench kan inderdaad ook decline (negatief). Dit is nu toegevoegd aan de productbeschrijvingBeste fitness seller,
Is het niet mogelijk om met de Heavy Duty Multi Bench 1100 negatief te bankdrukken?
In de advertentie staat volgens mij dat hij alleen schuin positief kan.
Groeten

Mail je wel naar het goede adres dan? Want ik kan me niet voorstellen dat zo'n simpele vraag tot tweemaal toe onbeantwoord blijft. Elke e-mail die binnenkomt wordt behandeld, al kan het soms door drukte voorkomen dat een e-mail niet binnen 24 uur beantwoord wordt.Ik heb reeds twee maal een mail gestuurd betreffende de beschikbaarheid van de in de toonzaal aanwezige Powertec-cage, telkens zonder reactie.