MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Indeed with RobbyT. Maar het is persoonlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.542
Ik probeerde een review(kopie van deze) te plaatsen. Echter zonder succes. Wel verzonden, maar niet zichtbaar op site. Wellicht door de update van de site??
De review wordt eerst gemodereerd voordat deze op de site zichtbaar is :) Thanks voor het toevoegen

Goede site, alleen bestel ik er nooit meer. Wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling. Na gebeld te hebben zou het meeste 12 juni geleverd worden. Nog steeds niets. Nogmaals, een keer maar nooit meer en ik heb al bij veel anderen besteld.
Dat is jammer maar ook een beetje vreemd. Waarschijnlijk was er inderdaad iets niet op voorraad maar als een deellevering is toegezegd zou je deze gewoon moeten krijgen! Neem anders even nog een keer contact op!

Ik wacht inderdaad ook nog op foto's van de nieuwe Power Cage :) Er zijn volgens mij genoeg members hier op DBB die deze de afgelopen weken hebben ontvangen!

Ik heb vanaf maart gewacht en heb zelfs pas geleden nog wat extra's besteld. Ik heb ook geen extraatje gehad. Dat er nu gezegd wordt dat we zelf maar kontakt erover moeten zoeken met de klantenservice is weer een rare aktie hoor.
WEER een staaltje eerst het een zeggen en dan weer wat anders doen. Jullie snappen toch dat dit op klanten echt heel slecht over komt?

Ik heb inmiddels sinds vorige week alles binnen, mooi spul, heel stevig rack ook, helemaal blij mee. Ik wil nog een kettlebell extra bestellen binnenkort, maar zou hier dan graag mijn extraatje in verwerkt zien (korting). Ja ik vind het vreemd dat ik daar zelf om moet vragen...
Het extraatje is niet voor iedereen hetzelfde, sommige klanten hebben gewoon een normale levertijd gehad en mensen zonder lat pulley hebben bijvoorbeeld niets aan een gratis row seat ;) We hebben om te beginnen direct eens alle Power Cages verzonden, aangezien niemand ook nog maar een dag langer wilde wachten :p

De review wordt eerst gemodereerd voordat deze op de site zichtbaar is :) Thanks voor het toevoegen

Dat is jammer maar ook een beetje vreemd. Waarschijnlijk was er inderdaad iets niet op voorraad maar als een deellevering is toegezegd zou je deze gewoon moeten krijgen! Neem anders even nog een keer contact op!

Ik wacht inderdaad ook nog op foto's van de nieuwe Power Cage :) Er zijn volgens mij genoeg members hier op DBB die deze de afgelopen weken hebben ontvangen!

Het extraatje is niet voor iedereen hetzelfde, sommige klanten hebben gewoon een normale levertijd gehad en mensen zonder lat pulley hebben bijvoorbeeld niets aan een gratis row seat ;) We hebben om te beginnen direct eens alle Power Cages verzonden, aangezien niemand ook nog maar een dag langer wilde wachten :p
Blijft mijn opmerking dat ik zelf om mijn extraatje moet vragen staan. Zoals je weet heb ik 3 maanden gewacht. Ik moet binnenkort wat bestellen, dus korting is ook prima. Ik hou mijn mailbox in de gaten! ;-)

Ik heb ook meer dan 2 maanden moeten wachten op de cage. Voor mij is een kortingsbon voor mijn volgende bestelling ook goed.

Bedankt voor de snelle reactie van U klantendienst;)
Bestelling geplaatst se:) Hopelijk is het snel binnen.....groeten

Enkele vragen

Hoelang is de schijfopname van de barbarian latpulley (zonder stack)?

Powertec materiaal moet niet onderdoen voor Barbarian? Ik twijfel zelf over de kwaliteit van de powertec multipress

• #4.547
Blijft mijn opmerking dat ik zelf om mijn extraatje moet vragen staan. Zoals je weet heb ik 3 maanden gewacht. Ik moet binnenkort wat bestellen, dus korting is ook prima. Ik hou mijn mailbox in de gaten! ;-)
Ik heb ook meer dan 2 maanden moeten wachten op de cage. Voor mij is een kortingsbon voor mijn volgende bestelling ook goed.
Ik weet zo niet wie jullie zijn dus als jullie even mailen of bellen naar de klantenservice (met vermelding van bestelnummer) dan komt dat helemaal in orde :)

Enkele vragen

Hoelang is de schijfopname van de barbarian latpulley (zonder stack)?

Powertec materiaal moet niet onderdoen voor Barbarian? Ik twijfel zelf over de kwaliteit van de powertec multipress
De schijfopname is circa 18 cm per kant.

Powertec is absoluut een topmerk voor wat betreft homegym materiaal en wordt in sommige situaties ook (semi-)professioneel gebruikt. Het assortiment van Powertec is uitgebreider dan dat van Barbarian Line met toestellen zoals juist de Powertec Workbench Multipress. Je kunt deze eventueel komen uitproberen in onze showroom!

Ik heb gemaild!

Op de site staat dat de schijfopname van de barbarian pulley 50 mm optioneel is.. moet ik dat dan bij mn bestelling vermelden dat ik 50 mm wil? Want ik zie op de site verder geen optie staan van 30 naar 50 mm.

• #4.550
Op de site staat dat de schijfopname van de barbarian pulley 50 mm optioneel is.. moet ik dat dan bij mn bestelling vermelden dat ik 50 mm wil? Want ik zie op de site verder geen optie staan van 30 naar 50 mm.
Klopt, dat moeten we nog toevoegen. Je moet het dan inderdaad even bij je bestelling vermelden, ik weet wel niet precies of er extra kosten zijn voor de 50 mm adapters. Neem anders eerst even contact op met de klantenservice!

ik ben van plan om een Barbarian Half Rack aan te kopen, vooral voor de veiligheid met spotters. Wat is de laagste stand vanaf de grond gemeten dat je kan instellen met deze rack?

mvg,

Hebben jullie nog hand grippers?

ik ben een bestelling aan het doen, maar vind de grippers niet

edit: ik zie in vorige pagina dat jullie geen grippers hebben dus nvm

Laatst bewerkt:
Prima service gehad voor mijn babarian warrior multi bench. Was na 2 dagen al binnen, netjes verpakt:thumb:!

Wel een kolere werk om hem in elkaar te zetten haha.

• #4.554
ik ben van plan om een Barbarian Half Rack aan te kopen, vooral voor de veiligheid met spotters. Wat is de laagste stand vanaf de grond gemeten dat je kan instellen met deze rack?

mvg,
De spotters circa 58 cm en de bar catchers (afleghaken) circa 53 cm.

Hebben jullie nog hand grippers?

ik ben een bestelling aan het doen, maar vind de grippers niet

edit: ik zie in vorige pagina dat jullie geen grippers hebben dus nvm
Wij hebben inderdaad geen handgrippers in het assortiment.

Prima service gehad voor mijn babarian warrior multi bench. Was na 2 dagen al binnen, netjes verpakt:thumb:!

Wel een kolere werk om hem in elkaar te zetten haha.
Haha, ik hoop wel dat het het waard was :) Heb je er al een training mee gedaan?

Nog niet, is het eerste deel van m'n homegym wat ik nu heb. Rack/schijven/barbell etc moeten nog komen. Staat wel enorm stevig, geen beweging in te krijgen.

• #4.556
Hallo,

Ik lees hier enkele negatieve ervaringen betreffende Fitness Seller en ik kan deze jammer genoeg alleen meer bijtreden. Ik heb nog nauwelijks iets gekocht. Blijkbaar vindt Fitness Seller het al niet de moeite om potentiële klanten te antwoorden op simpele vragen.

Ik heb reeds twee maal een mail gestuurd betreffende de beschikbaarheid van de in de toonzaal aanwezige Powertec-cage, telkens zonder reactie.

De cages die Fitness Seller aanbiedt vind ik daarentegen beter.

=> FS heeft dit euvel intussen netjes opgelost door mij een mail te sturen die uitvoerig mijn vragen beantwoord. De positieve elementen mogen ook gemeld worden. Ik behou mijn vertrouwen in FS voor toekomstige aankopen. Het is zeer positief dat FS toch vlot kleine foutjes recht zet

Laatst bewerkt:
dit topic is niet bepaald goed voor het imago van fs :roflol:

:p Ook al heb ik zelf wel goede ervaringen met FS

• #4.560
Ik heb reeds twee maal een mail gestuurd betreffende de beschikbaarheid van de in de toonzaal aanwezige Powertec-cage, telkens zonder reactie.
Mail je wel naar het goede adres dan? Want ik kan me niet voorstellen dat zo'n simpele vraag tot tweemaal toe onbeantwoord blijft. Elke e-mail die binnenkomt wordt behandeld, al kan het soms door drukte voorkomen dat een e-mail niet binnen 24 uur beantwoord wordt.

Probeer anders het contactformulier op onze website of pak gewoon de telefoon even op...

Terug
Naar boven