MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik zit momenteel men winkelkarretje te vullen, maar zit nog met een vraag.

Welke van de ijzeren 50mm schijven zijn het nauwkeurigst? Want ik heb al enkele keren gelezen dat hier problemen bij zijn?

mvg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.602
Ik zit momenteel men winkelkarretje te vullen, maar zit nog met een vraag.

Welke van de ijzeren 50mm schijven zijn het nauwkeurigst? Want ik heb al enkele keren gelezen dat hier problemen bij zijn?

mvg
Ging dat niet over een concurrent? :)

Onze halterschijven zijn erg nauwkeurig in gewicht, al is een afwijking natuurlijk altijd mogelijk en toegestaan binnen een bepaalde marge - tenzij je gekalibreerde halterschijven pakt. In dat geval kun je kiezen voor de Apollo of de Bumper Plate halterschijven. Die zijn natuurlijk wel ook duurder.

Vandaag ook een Barbarian Power Cage bestelt. hopelijk ben ik bij de gelukkigen van de eerst komende levering :D

• #4.604
Vandaag ook een Barbarian Power Cage bestelt. hopelijk ben ik bij de gelukkigen van de eerst komende levering :D
Grote kans :) hopelijk komen de cages vanaf nu sowieso wat regelmatiger binnen! De productie wordt in ieder geval opgeschroefd de komende maanden!

hoeveel zijn jullie er verwachtende? en wanneer zouden deze binnen komen?

Heb je misschien enig idee wanneer de Heavy Duty Free-Stands weer op voorraad zijn?

Tijdje geleden hadden jullie mij gezegd dat deze 'eco 50mm DB's' in het assortiment zouden komen als de nieuwe website online zou zijn.

Weet je of dat nog doorgaat en eventueel wanneer?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag mijn bestelling deel 2 binnen gekregen!! Supper!!:)

• #4.613
Tijdje geleden hadden jullie mij gezegd dat deze 'eco 50mm DB's' in het assortiment zouden komen als de nieuwe website online zou zijn.

Weet je of dat nog doorgaat en eventueel wanneer?
Toevallig mee bezig, de foto's van alle huidige halterstangen zijn al geupdate. De nieuwe bars probeer ik vandaag of morgen online te krijgen :)

• #4.618
NIEUW bij Fitness Seller

Vanaf nu zijn de voordelig geprijsde olympische halterstangen uit de ECO serie verkrijgbaar!

De olympische ECO halterstangen zijn uitstekend geschikt voor zowel thuisgebruik als voor professionele toepassingen. De zware belastbaarheid, hoogwaardige coating en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding kenmerken deze halterstangen.

De 50 mm ECO halterstangen voldoen aan alle eisen voor een zware training en zijn de goedkoopste 50 mm halterstangen die je zult vinden!

Bekijk het volledige assortiment olympische halterstangen hier.

bestelling is geplaatst :p

Barbarian Power Band - rood PB-L-01 2 € 21,80
Olympische ECO dumbbellstang zwart ECO-KH-50-B 2 € 39,80
Olympische ECO curlstang ECO-SZ-50-C 1 € 29,90

Zal hier op DBB wel een review'tje schrijven van de ECO bars

wanneer komt de barbarian dipbar weer binnen?

Terug
Naar boven