- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ging dat niet over een concurrent?Ik zit momenteel men winkelkarretje te vullen, maar zit nog met een vraag.
Welke van de ijzeren 50mm schijven zijn het nauwkeurigst? Want ik heb al enkele keren gelezen dat hier problemen bij zijn?
mvg

Grote kansVandaag ook een Barbarian Power Cage bestelt. hopelijk ben ik bij de gelukkigen van de eerst komende levering![]()
hopelijk komen de cages vanaf nu sowieso wat regelmatiger binnen! De productie wordt in ieder geval opgeschroefd de komende maanden!We verwachten de Power Cage over circa twee weken binnen te krijgen, er kan echter altijd nog vertraging ontstaan dus dit is geen garantie!hoeveel zijn jullie er verwachtende? en wanneer zouden deze binnen komen?
We wachten op de volgende levering, momenteel is er nog geen levertermijn dus dat zal helaas nog enkele weken gaan duren.Heb je misschien enig idee wanneer de Heavy Duty Free-Stands weer op voorraad zijn?
We wachten op de volgende levering, momenteel is er nog geen levertermijn dus dat zal helaas nog enkele weken gaan duren.

Toevallig mee bezig, de foto's van alle huidige halterstangen zijn al geupdate. De nieuwe bars probeer ik vandaag of morgen online te krijgenTijdje geleden hadden jullie mij gezegd dat deze 'eco 50mm DB's' in het assortiment zouden komen als de nieuwe website online zou zijn.
Weet je of dat nog doorgaat en eventueel wanneer?

Toevallig mee bezig, de foto's van alle huidige halterstangen zijn al geupdate. De nieuwe bars probeer ik vandaag of morgen online te krijgen![]()

Als ze online staan?

Morgen dusoh sorry, zag 'vandaag of morgen' niet. Dacht dat het weer het licht vage 'binnenkort' te lezen![]()
vandaag niet meer gelukt helaas, het is erg druk nu met vakanties van collega's enzo