Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Heb eergisteren 's avonds laat van alles besteld, vandaag alles al ontvangen. Top.

Alleen jammer dat een van de catchers verroest is... kan gebeuren; ik snap dat niet alles uitgepakt en gecontroleerd wordt voor verzending.
Heb inmiddels naar jullie gemaild en ga er vanuit dat alles netjes opgelost wordt.
 
Al 5x bij besteld en steeds snel en goed bediend geweest. Antwoorden ook steeds snel , correct en vriendelijk op al men vragen die ik via de klantendienst gedaan had. Dus enkel en alleen positief voor mij;)
 
Mail je wel naar het goede adres dan? Want ik kan me niet voorstellen dat zo'n simpele vraag tot tweemaal toe onbeantwoord blijft. Elke e-mail die binnenkomt wordt behandeld, al kan het soms door drukte voorkomen dat een e-mail niet binnen 24 uur beantwoord wordt.

Probeer anders het contactformulier op onze website of pak gewoon de telefoon even op...

Beste,

Ik heb mijn mail nog eens doorgestuurd. Ik had hem zowel naar info@fitness-seller.nl als naar Theo himself gestuurd.

Ik hoop nu op een snelle reactie


Ohja, ik ben in BE, dus telefoon is niet meteen een optie wegens de hoge kosten...
 
Probeer maar is producten te importeren uit China en dan zal je zien wat voor gezeik het met zich mee brengt. Allerlei wet en regelgevings waar jij je aan moet houden met documenten en al die onzin en minimaal volle containers laden, want anders betaal jij de volle mep voor een halve container. Hierdoor kunnen levertijden wel oplopen tot een maand of 2.

Ik weet waar ik het over heb en kan fs dus wel begrijpen. Het is namelijk iets waar je geen grip op hebt. Natuurlijk kan je er voor kiezen om je producten als groothandelaar ergens anders vandaan te halen of elders te produceren, maar geloof me dan zouden de prijzen ook zeker omhoog schieten.

Beetje begrip mag wel
 
Fitness-Seller ftw hoor, altijd goede service, altijd antwoord op je mails en de mensen behandelen je altijd even vriendelijk, begin of eind van de dag :).
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.566
Heb eergisteren 's avonds laat van alles besteld, vandaag alles al ontvangen. Top.

Alleen jammer dat een van de catchers verroest is... kan gebeuren; ik snap dat niet alles uitgepakt en gecontroleerd wordt voor verzending.
Heb inmiddels naar jullie gemaild en ga er vanuit dat alles netjes opgelost wordt.
Balen van de catcher, als je inderdaad even een foto doorstuurt wordt dat zsm opgelost!

Al 5x bij besteld en steeds snel en goed bediend geweest. Antwoorden ook steeds snel , correct en vriendelijk op al men vragen die ik via de klantendienst gedaan had. Dus enkel en alleen positief voor mij;)
Gelukkig, mooi zo ;)

Beste,

Ik heb mijn mail nog eens doorgestuurd. Ik had hem zowel naar info@fitness-seller.nl als naar Theo himself gestuurd.

Ik hoop nu op een snelle reactie

Ohja, ik ben in BE, dus telefoon is niet meteen een optie wegens de hoge kosten...
Je e-mail is nu ontvangen. Je had je eerste e-mails direct naar mijn collega gestuurd, dan blijven ze langer liggen dan wanneer je naar onze algemene klantenservice mailt :)

Overigens heeft mijn collega je afgelopen zaterdag, toen je in onze winkel was, al uitgelegd dat het zwarte model Powertec Power Rack uit de showroom niet te koop is. Het grijze model echter wel. Hij zal de mogelijkheden in een reactie op je e-mail nogmaals uitgebreid uitleggen.

Probeer maar is producten te importeren uit China en dan zal je zien wat voor gezeik het met zich mee brengt. Allerlei wet en regelgevings waar jij je aan moet houden met documenten en al die onzin en minimaal volle containers laden, want anders betaal jij de volle mep voor een halve container. Hierdoor kunnen levertijden wel oplopen tot een maand of 2.

Ik weet waar ik het over heb en kan fs dus wel begrijpen. Het is namelijk iets waar je geen grip op hebt. Natuurlijk kan je er voor kiezen om je producten als groothandelaar ergens anders vandaan te halen of elders te produceren, maar geloof me dan zouden de prijzen ook zeker omhoog schieten.

Beetje begrip mag wel
Thanks, we doen ons best om de levertermijn van bepaalde producten zoals de Power Cage drastisch te verlagen. De productie is in ieder geval al flink opgeschroefd :)

Fitness-Seller ftw hoor, altijd goede service, altijd antwoord op je mails en de mensen behandelen je altijd even vriendelijk, begin of eind van de dag :).
Bedankt, leuk om te horen! :)
 
Die heavy duty serie is echt super netjes FS. Echt een aanwinst op het assortiment.
 
Je e-mail is nu ontvangen. Je had je eerste e-mails direct naar mijn collega gestuurd, dan blijven ze langer liggen dan wanneer je naar onze algemene klantenservice mailt :)

Overigens heeft mijn collega je afgelopen zaterdag, toen je in onze winkel was, al uitgelegd dat het zwarte model Powertec Power Rack uit de showroom niet te koop is. Het grijze model echter wel. Hij zal de mogelijkheden in een reactie op je e-mail nogmaals uitgebreid uitleggen.

Ik heb intussen inderdaad een mail ontvangen van FS die zeer volledig en vriendelijk is. Als het goed is zeg ik het zeker ook.
Ik ben dan ook blij met deze reactie en ga verder kijken om alsnog een rack bij FS te bestellen
 
Ik heb mijn kortingsbon ontvangen voor de lange levertermijn van mijn barbarian cage, zeer goede service en de cage is ook topkwaliteit!
 
Ik heb mijn kortingsbon ontvangen voor de lange levertermijn van mijn barbarian cage, zeer goede service en de cage is ook topkwaliteit!

Ik nog niet... :(

Ik zal binnenkort eens wat foto's van mijn praktijk posten daar. ;-)

Edit: Nu wel! Netjes! :thumbup:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van jullie (inmiddels al jaren) naar tevredenheid de Barbarian Wall Pulley

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu sprak mijn buurman mij vandaag (ja, vandaag pas) aan dat hij kennelijk last heeft als ik dit gebruik want hij heeft last van het geluid dat het ding produceert (het op en neer gaan van de workload) via de muur.

Is er een makkelijke manier dat jullie weten dat ik het geluid zou kunnen dempen? Kan er moeilijk een matje onder zetten :p
 
Is er al zicht op de exacte levertijd van de Powertec Multi Press (hij staat nog steeds op 4 weken).
Is hij nou zilver of zwart (in de productomschrijving staat poedercoated zilver en in de specificaties staat zwart).

Krijgen jullie nog een overzicht wat er zoal nieuw is binnen gekomen?
 
het op en neer schuren bedoelt ge van de pully ? smeer m nog ens goed in met vet dat hij soepeler loopt. Of bedoel je het neerleggen van het gewicht?
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.576
Ik heb van jullie (inmiddels al jaren) naar tevredenheid de Barbarian Wall Pulley

Nu sprak mijn buurman mij vandaag (ja, vandaag pas) aan dat hij kennelijk last heeft als ik dit gebruik want hij heeft last van het geluid dat het ding produceert (het op en neer gaan van de workload) via de muur.

Is er een makkelijke manier dat jullie weten dat ik het geluid zou kunnen dempen? Kan er moeilijk een matje onder zetten :p
Dat komt inderdaad doordat het toestel met schroeven in de muur bevestigd is. Je zou kunnen proberen om rubberen ringen tussen het toestel en de muur te plaatsen, ik weet echter niet of dat de trillingen veel zal verminderen en of het de stabiliteit niet verminderd.

Daarnaast kun je het toestel behandelen met siliconenspray zodat de slede soepeler glijdt.

Is er al zicht op de exacte levertijd van de Powertec Multi Press (hij staat nog steeds op 4 weken).
Is hij nou zilver of zwart (in de productomschrijving staat poedercoated zilver en in de specificaties staat zwart).

Krijgen jullie nog een overzicht wat er zoal nieuw is binnen gekomen?
De nieuwe zal inderdaad zwart zijn.

Onderaan onze homepage staan onze nieuwste artikelen! (je kunt rechts van de artikelen op het pijltje klikken om er meer te bekijken, indien dat niet duidelijk was)
 
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.579
FS,

is de serie van Heavy duty al binnen?

En hoe zit het met de stevigheid van de Heavy Duty HD-1 (& de lat-pully)

Alvast bedankt
 
Terug
Naar boven