AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.641
De vorige keer toen ik weken later had gebeld meende u dat uw collega het al had afgehandeld, wat niet was gebeurd. Zoek eens rond 24 juli 2012 13:35:18, info@fitness-seller.nl ;-)
Mail gevonden, stond hier inderdaad als afgehandeld gemarkeerd (?) Wat ik zo snel kan zien gaat het echter om een zoekgeraakt onderdeel, tenzij ik iets gemist heb op de foto. Ik zal je per e-mail een uitgebreide reactie sturen.

Gisteravond alles voor de homegym besteld :)

Alleen alles al naar zolder gaan krijgen wordt al een workout :D
Haha, ik zou tegen die tijd sowieso een vriend vragen om te helpen tillen ;)

Staat er een nieuw model van de Power Cage (evt incl. lat pull met steekgewichten) bij jullie in de showroom? Ik zit een beetje in dubio qua afmetingen namelijk. Ik weet dat het past, maar ik wil een idee hebben hoe veel ruimte het in beslag neemt, anders staat de kamer zo vol.

Waar moet ik nog meer rekening mee houden? De barbell zal uitsteken, het bankje zal een stuk er uit steken. Heeft iemand een idee hoe veel ruimte je minimaal in totaal nodig hebt?

En over de korte haltersets van 2x20kg (65,90), ik zie dat de Barbarian gietijzer gewichten een dubbeltje of kwartje per schijf duurder zijn. Is het mogelijk om voor 2,50 meer ofzo zo'n set met die schijven te kopen ipv die gewone halterschijven?

Ik heb het afgelopen weekend het pak reclame folders van de deurmat gepakt. Heb de blaadjes uitgemeten op de vloer neergelegd qua afmetingen van het rack. Dat geeft al een aardige indruk hoeveel ruimte alleen het rack al in beslag neemt.

Daar omheen dien je natuurlijk ook rekening te houden met dat de halter ook voor het rek op de grond kan staan en dat je dan nog ruimte hebt om je oefeningen te doen.

• #4.644
Staat er een nieuw model van de Power Cage (evt incl. lat pull met steekgewichten) bij jullie in de showroom? Ik zit een beetje in dubio qua afmetingen namelijk. Ik weet dat het past, maar ik wil een idee hebben hoe veel ruimte het in beslag neemt, anders staat de kamer zo vol.

Waar moet ik nog meer rekening mee houden? De barbell zal uitsteken, het bankje zal een stuk er uit steken. Heeft iemand een idee hoe veel ruimte je minimaal in totaal nodig hebt?

En over de korte haltersets van 2x20kg (65,90), ik zie dat de Barbarian gietijzer gewichten een dubbeltje of kwartje per schijf duurder zijn. Is het mogelijk om voor 2,50 meer ofzo zo'n set met die schijven te kopen ipv die gewone halterschijven?
Momenteel staat er helaas even geen Barbarian Power Cage meer opgebouwd, over twee tot drie weken verwacht ik er weer een te hebben staan.

De afmetingen van de cage zelf staan gewoon op de website. Je hebt echter zeker nog wat extra ruimte aan de voorkant van de cage nodig hoor, misschien wil je het bankje namelijk ook wel eens helemaal aan de kant zetten of buiten het rack trainen. Hoe meer ruimte je dan hebt, hoe minder gedoe dat is. Hou er ook rekening mee dat je om de barbell ook genoeg vrije ruimte hebt, zodat je met het verwisselen van gewichten niet langs een muur schuurt ofzo.

Wat betreft de haltersets kun je het beste even een mailtje naar de klantenservice sturen. Normaal gesproken is dit niet mogelijk omdat deze sets grotendeels voorverpakt zijn, je zult dan sowieso de meerprijs van de gewichten moeten betalen plus eventueel nog wat verpakkings/handelingskosten.

Ik heb er op zich wel ruimte voor, maar ik wil niet het idee hebben dat de hele kamer vol staat, zodat ik m'n kont niet kan keren. Ik ben dus benieuwd naar de afmetingen van bijv. de recht opstaande stangen. Hoe ver staan die uit elkaar?

De cage incl latpulley is 126 x 170 x 218, maar de 4 pilaren zullen iets van 120 x 120 x 218 zijn of iets dergelijks. Of anders gevraagd: Hoe ver steken die voor- en achterkant onderin uit?

• #4.646
Ik heb er op zich wel ruimte voor, maar ik wil niet het idee hebben dat de hele kamer vol staat, zodat ik m'n kont niet kan keren. Ik ben dus benieuwd naar de afmetingen van bijv. de recht opstaande stangen. Hoe ver staan die uit elkaar?

De cage incl latpulley is 126 x 170 x 218, maar de 4 pilaren zullen iets van 120 x 120 x 218 zijn of iets dergelijks. Of anders gevraagd: Hoe ver steken die voor- en achterkant onderin uit?
De diepte tussen de voorste en achterste palen is 70 cm

Je zult minimaal 3 x 3 meter nodig hebben en dan is het af en toe nog passen en meten (heb zelf een cage in een ruimte van 3 x 4 meter staan)

...Hou wel rekening met de afmetingen van de collars, deze zijn iets dieper dan een veersluiting en nemen circa 5 cm in beslag op de sleeves van de halterstang.
Jammer, heb het gisteren opgemeten en heb nog maar 3 cm over. Maar goed, ik hou jullie site in de gaten misschien vind ik ooit nog wat!

Ik heb vorige week gebeld en een email gestuurd. Had vorige week me barbarian cage en latpullie binnengekregen. Er zat geen eenhandsgreep en geen tricepstang bij, ook waren de j hook catcher vol met roestvlekken.

Ik zit ook met dit probleem... Geen tricepstang/eenhandsgreep en roestvlekken op de j-hooks.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
  • #4.650
Ik zit ook met dit probleem... Geen tricepstang/eenhandsgreep en roestvlekken op de j-hooks.

Alvast bedankt!
Neem even contact op met onze klantenservice en vermeld je bestelnummer, stuur meteen ook een duidelijke foto mee.

De fabrikant lijkt inderdaad bij een aantal dozen een greep te zijn vergeten en heeft waarschijnlijk sommige J-Hooks niet goed gelakt ofwel niet zorgvuldig genoeg verpakt! Erg jammer natuurlijk maar gelukkig goed is dat allebei goed op te lossen :)

Zijn jullie verder wel tevreden met de nieuwe Power Cage?

Laatst bewerkt:
  • #4.651
Jammer, heb het gisteren opgemeten en heb nog maar 3 cm over. Maar goed, ik hou jullie site in de gaten misschien vind ik ooit nog wat!
De collars kunnen natuurlijk niet optimaal werken als ze niet volledig op de sleeves zitten, ik zou ze dan inderdaad niet gebruiken. Jammer!

Ben zeer tevreden over de cage zelf. Goed, stevig ben er echt blij mee. Levering duurde erg lang alleen, bijna 2 maanden gewacht. Maar het is et zeker waard. Nu nog de nalevering van de ontbrekende onderdelen en waarschijnlijk moet er een onderdeel van me pully vervangen worden. Hoop dat dit niet zo lang gaat, want dan zit ik straks nog een maand verder. Verder erg goed geholpen ook, als er wat was, Telefonische en ook per mail. Bedankt

In welk van de dozen steken jullie normaal gezien de nummertjes van de weightstack? Merci

• #4.654
In welk van de dozen steken jullie normaal gezien de nummertjes van de weightstack? Merci
Gewoon in één van de dozen, waar plaats is ;) Als ze ontbreken kun je even naar de klantenservice mailen, vermeld dan ook je bestelnummer.

Laatst bewerkt:
bestelling geplaatst met nr 100122610. de barbarian multi bench ziet er echt nice uit om op te trainen :) heb grote verwachtingen!

• #4.657
Is het mogelijk om op jullie site de nieuwe producten die recent zijn toegevoegd te zien?

Jammer dat die verzendkosten zo belachelijk hoog liggen en dan heb ik het over een bestelling van nog geen 2kg dat niet groter is dan een hema taartdoos. 16 euro! Erg jammer want ik WAS altijd een goede klant.

• #4.660
Is het mogelijk om op jullie site de nieuwe producten die recent zijn toegevoegd te zien?
Die staan gewoon op de startpagina, onderaan! Niet duidelijk genoeg dus? Eens bedenken wat ik daar aan zou kunnen doen..

Jammer dat die verzendkosten zo belachelijk hoog liggen en dan heb ik het over een bestelling van nog geen 2kg dat niet groter is dan een hema taartdoos. 16 euro! Erg jammer want ik WAS altijd een goede klant.
Oja ik zag ook al zo'n leuk mailtje van jou voorbij komen vorige week, haha. Als je gewoon even gebeld of gemaild had met de vraag of er iets aan de verzendkosten gedaan kon worden was dat natuurlijk geen probleem.. maar helaas :)

De verzendkosten zijn nu eenmaal niet gemakkelijk te berekenen met ons assortiment. Er zijn inderdaad sommige combinaties van kleine en lichte artikelen die in een hogere verzendklasse kunnen vallen maar op de transportzendingen die uit meerdere zware pallets bestaan leggen wij zelf dan weer geld toe.

Terug
Naar boven