Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.681
Oke, zijn de heavy duty toestellen niet geliefd dan? Of zijn jullie bezig met andere toestellen van top kwaliteit en een zacht prijsje te ontwikkelen? :o
Jawel, er is juist erg veel vraag naar deze toestellen :) Ik denk dat de nieuwe productlijn daarom ook erg interessant zal zijn!

Beste fitness seller, is er al nieuws over me bovenste onderdeel van me geretourneerde barbarian latpullie? Wanneer kan ik deze terug verwachten? En over me ontbreekende onderdelen (eenhandsgreep, tricepstang). Mvg

• #4.683
Beste fitness seller, is er al nieuws over me bovenste onderdeel van me geretourneerde barbarian latpullie? Wanneer kan ik deze terug verwachten? En over me ontbreekende onderdelen (eenhandsgreep, tricepstang). Mvg
Yes, we hebben de oorzaak achterhaald :) als het goed is heb je daar via e-mail al bericht over gehad.. ik zal het morgen even nakijken!

Hebben jullie ook 'weighted vests'? Kan het niet vinden...

Beste FS, nogmaals even over de powertec iso lateral multi press. Ik weet dat jullie problemen hebben met de levering hiervan (en powertec met de productie hiervan?).

Ik heb een andere reseller gecontacteerd die mij wist te vertellen dat deze binnen 2 weken aankomen. Hij kan het allicht 'zeggen', maar wsl weet hij ook niet wat de vrachtwagen binnen komt brengen? Als powertec naar duitsland levert zullen ze evenwel naar nederland (jullie) leveren, niet?

mvg

• #4.689
Beste FS, nogmaals even over de powertec iso lateral multi press. Ik weet dat jullie problemen hebben met de levering hiervan (en powertec met de productie hiervan?).

Ik heb een andere reseller gecontacteerd die mij wist te vertellen dat deze binnen 2 weken aankomen. Hij kan het allicht 'zeggen', maar wsl weet hij ook niet wat de vrachtwagen binnen komt brengen? Als powertec naar duitsland levert zullen ze evenwel naar nederland (jullie) leveren, niet?

mvg
Vorige week gaf ik hier aan dat de volgende levering over vier weken wordt verwacht, zoals aangegeven op onze website is de verwachte levertermijn nu dan ook circa drie weken (ook in Duitsland). Over drie weken is het echter nog altijd afwachten hoeveel toestellen we daadwerkelijk binnenkrijgen, net zoals er bij de vorige leveringen te weinig of helemaal geen Multipress-toestellen werden geleverd. Duitsland zit met hetzelfde probleem ;)

Zoals aangegeven in mijn reactie op je vorige post hebben we nog een showroommodel beschikbaar, mocht je daar interesse in hebben.

Laatst bewerkt:
Wanneer zijn de wrist wraps weer leverbaar bij fitness seller ? er staat al lang op de site: momenteel niet leverbaar. ;)

verkopen jullie ook een soort fat gripz? kon ze niet vinden op de site

Mooi spul van Master-Sport, spijtig genoeg niet echt weggelegd voor de kleine consument

• #4.695
Mooi spul van Master-Sport, spijtig genoeg niet echt weggelegd voor de kleine consument
Die toestellen zijn dan ook gericht op sportscholen, niet op particulieren :) Voor sportscholen is de prijsstelling echter zeker interessant, het zijn absoluut mooie en hoge kwaliteit toestellen!

Gister een belt besteld op jullie site. Komt mijn pakketje dan morgen aan? Het product was op voorraad.

• #4.697
Gister een belt besteld op jullie site. Komt mijn pakketje dan morgen aan? Het product was op voorraad.
Je krijgt per e-mail bericht zodra de bestelling is verzonden, de pakketdienst zal dan de volgende werkdag leveren.

Normaal gesproken zal de bestelling inderdaad vandaag worden verzonden (als de betaling al is ontvangen natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Top :D betaling is al gedaan, en bevestiging van de betaling is ook al binnen.

Geachtte fitness seller.

Ik wilde de "power cage bar catchers"Of de "J-hooks "kopen voor mijn zelfgemaakte half rack.
Kunt u mij vertellen voor welke maten "kokers/buizen" de catchers gemaakt zijn?
En wat voor een diameter hij heeft?(wat in het gat valt)

Mvg mike.w

Laatst bewerkt:
  • #4.700
Geachtte fitness seller.

Ik wilde de "power cage bar catchers"Of de "J-hooks "kopen voor mijn zelfgemaakte half rack.
Kunt u mij vertellen voor welke maten "kokers/buizen" de catchers gemaakt zijn?
En wat voor een diameter hij heeft?(wat in het gat valt)

Mvg mike.w
Voor de Barbarian Line toestellen natuurlijk, die hebben een frame profiel van 75 x 75 mm.

De catchers zelf zijn dan circa 80 x 80 mm en hebben een diameter van 30 mm.

Succes :)

Terug
Naar boven