XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Dat was ik ja ;) Ik was even verbijstert op dat moment.

Onderhandelen over de kosten heb ik werkelijk waar nog nooit van gehoort.

Ik mag al blij zijn als ik tegenwoordig goed behandelt word via een internet aankoop, dus daarom was een mailtje over een onderhandeling wel het laatste wat in mij opkwam.

Maargoed, na het lezen van je bericht kan ik jullie nog wel een kans geven, alleen heb ik voorlopig niks nodig ;)

Ik lees vaak dat er altijd wel speciale deals kunnen gemaakt worden als je dat maar laat weten aan de service desk.
Ik vind dat persoonlijk maar vreemd, zeker voor iets waarbij weinig nuances gemaakt kunnen worden, zoals verzendingskosten. Ofwel voer je een regel in dat die kosten altijd laag zijn, ofwel verander je de kosten niet. De prijs/onkosten voor iemand veranderen omdat hij zo assertief is om dat te proberen vragen ??? Vreemd beleid.
Ik heb voor 1400 euro gekocht vorig jaar, misschien had ik ook voor elk besteld onderdeel kunnen afdingen, inclusief 90 euro transportkosten. Anderzijds wel een deal bereikt ivm pakket mét gewichten zonder barbell! Volgende keer stuur ik 10 mails denk ik ;)

dee verzendprijs is gewoon zeer ruim voorzien voor alle types maar als je mailtje stuurt 'specializeren" ze de prijs eig gewoon

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.664
Ik lees vaak dat er altijd wel speciale deals kunnen gemaakt worden als je dat maar laat weten aan de service desk.
Ik vind dat persoonlijk maar vreemd, zeker voor iets waarbij weinig nuances gemaakt kunnen worden, zoals verzendingskosten. Ofwel voer je een regel in dat die kosten altijd laag zijn, ofwel verander je de kosten niet. De prijs/onkosten voor iemand veranderen omdat hij zo assertief is om dat te proberen vragen ??? Vreemd beleid.
Ik heb voor 1400 euro gekocht vorig jaar, misschien had ik ook voor elk besteld onderdeel kunnen afdingen, inclusief 90 euro transportkosten. Anderzijds wel een deal bereikt ivm pakket mét gewichten zonder barbell! Volgende keer stuur ik 10 mails denk ik ;)
Natuurlijk niet, maar sommige bestellingen (een groter aantal kleine, lichte producten) vallen gewoon heel ongelukkig net in een hogere verzendklasse. Dan kan er meestal wel iets geregeld worden. Op de producten zelf geven we nooit korting (tenzij een product in de aanbieding is), enkel bij zeer grote bestellingen.

enig idee wanneer de wrist wraps weer leverbaar zijn ?

Zijn die barbarian chin-up bars ook geschikt voor buitengebruik?

• #4.668
Zijn die barbarian chin-up bars ook geschikt voor buitengebruik?
Daar zijn ze niet voor bedoeld maar als je de chin-up bar onder een overkapping of dergelijke ophangt kan het op zich wel... echter kan er door vocht wel altijd lichte roestvorming ontstaan. In de regen zullen de chin-up bars natuurlijk sowieso gaan roesten.

goeie tuinhek lak en rvs schroeven :p

how crap, die nieuwe barbarian line spullen zien er geil uit :D
Moet moeite doen om geen lening aan te gaan om dat spul te kopen :o

• #4.672
how crap, die nieuwe barbarian line spullen zien er geil uit :D
Moet moeite doen om geen lening aan te gaan om dat spul te kopen :o

Ja heb ze ook gespot:( Die glute-ham raise wekt wel serieuze interesse
Nice :cool:

Vooral de nieuwe professionele Bench Press is echt een beest :eek: Op de foto's vind ik dat het er nogal speelgoed-achtig uitziet maar in het echt is het 100 x 100 mm frame erg indrukwekkend!

Laatst bewerkt:
Nou, dat is zeker een beest van een bank :eek:

Ik wil niet opdringerig overkomen, maar is er al iets bekend over de volgende levering Barbarian Power Cages? Kan niet wachten om hem in elkaar te sleutelen namelijk :)

• #4.675
Ik wil niet opdringerig overkomen, maar is er al iets bekend over de volgende levering Barbarian Power Cages? Kan niet wachten om hem in elkaar te sleutelen namelijk :)
Als het goed is kunnen we over circa twee weken alle openstaande bestellingen uitleveren!

Beste FS. wanneer komt powertec nog eens leveren? Zit al xxx maanden te wachten op de multi press

hoeveel maanden ben jij al aan het wachten? wij hier ook al 4 maanden

Enig idee wanneer die HD 2 rack binnen komt? Nu nog niet het geld ervoor.. Maar over paar maandjes hoop ik 'm te kunnen bestellen. :) Ziet er netjes uit dat rack

• #4.679
Beste FS. wanneer komt powertec nog eens leveren? Zit al xxx maanden te wachten op de multi press
Er zijn inmiddels al meerdere leveringen van Powertec ontvangen, waarvan de laatste vorige week nog. Echter was de Multi Press weer niet erbij, zoals eerder aangegeven heeft Powertec problemen met de productie/levering van dit toestel.

Voorlopig kan ik als verwachte levertermijn enkel de volgende levering over circa 4 weken aangeven. Als je niet langer wil wachten kun je contact met ons opnemen om je bestelling te annuleren. Als die al is vooruitbetaalt zal de volledige betaling natuurlijk worden teruggeboekt.

EDIT: We hebben overigens nog één showroommodel dat we verkopen! Dit betreft wel het vorige model, grijs gekleurd en zonder isolaterale armen (de twee armen zitten gewoon aan elkaar vast en bewegen niet los van elkaar. Als je daar interesse in hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Enig idee wanneer die HD 2 rack binnen komt? Nu nog niet het geld ervoor.. Maar over paar maandjes hoop ik 'm te kunnen bestellen. :) Ziet er netjes uit dat rack
Momenteel is het nog niet zeker of de Heavy Duty toestellen weer terugkomen in het assortiment, we zijn namelijk met enkele nieuwe productlijnen bezig. Ik hoop voor het einde van deze maand meer duidelijkheid hierover te hebben!

Laatst bewerkt:
Momenteel is het nog niet zeker of de Heavy Duty toestellen weer terugkomen in het assortiment, we zijn namelijk met enkele nieuwe productlijnen bezig. Ik hoop voor het einde van deze maand meer duidelijkheid hierover te hebben!

Oke, zijn de heavy duty toestellen niet geliefd dan? Of zijn jullie bezig met andere toestellen van top kwaliteit en een zacht prijsje te ontwikkelen? :o

Terug
Naar boven