AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Hallo, ik heb laatst een XL powerbelt bij jullie gekocht. Ik heb het pakketje dinsdag ontvangen en de belt zag er goed uit!

Ik vroeg me alleen af of de powerbelt bij een andere grootte (M of L) ook dunner is in de breedte? Op de site staan er verschillende lengtes maar niet verschillende breedtes.

Mvg

Hiresh

Edit:
Het betreft de powerliftriem

Maat
XL
WL-PB-2016-XL

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.702
Hallo, ik heb laatst een XL powerbelt bij jullie gekocht. Ik heb het pakketje dinsdag ontvangen en de belt zag er goed uit!

Ik vroeg me alleen af of de powerbelt bij een andere grootte (M of L) ook dunner is in de breedte? Op de site staan er verschillende lengtes maar niet verschillende breedtes.

Mvg

Hiresh

Edit:
Het betreft de powerliftriem

Maat
XL
WL-PB-2016-XL
Bedoel je de hoogte van de riem? Die is altijd 10 cm, bij alle maten.

Ja ik bedoelde de hoogte. Bedankt voor de snelle reactie. Ik vind de band erg stroef maar van hele goede kwaliteit! Hebben jullie nog tips om de band wat minder stroef te maken? Warm water met wat zout oid?

• #4.704
Ja ik bedoelde de hoogte. Bedankt voor de snelle reactie. Ik vind de band erg stroef maar van hele goede kwaliteit! Hebben jullie nog tips om de band wat minder stroef te maken? Warm water met wat zout oid?
Het is een leren riem, dus dat lijkt me geen goed idee.

Waarom gebruik je de riem niet gewoon even? Het leer wordt dan vanzelf wat soepeler! Het is natuurlijk ook vrij dik leer dus dat zal even tijd nodig hebben.

Bij de schoenenwinkel verkopen ze spray's om het leer van je schoenen wat
soepelder te maken. Dat kan je wel eens proberen

Ik was toevallig de laatste paar dagen al aan het kijken op jullie site. Ben van plan om een aantal dingen te bestellen. Prijs is redelijk en producten zien er heel goed uit!

Beste FS,

Op deze site is sinds kort de powertec workbench terug beschikbaar.
Mijn voorkeur gaat uit naar jullie shop, dus ik vroeg mij af of u enig idee hebt wanneer deze bij jullie leverbaar zal zijn.

• #4.709
Ik was toevallig de laatste paar dagen al aan het kijken op jullie site. Ben van plan om een aantal dingen te bestellen. Prijs is redelijk en producten zien er heel goed uit!
Leuk, we zien je bestelling tegemoet :)

Beste FS,

Op deze site is sinds kort de powertec workbench terug beschikbaar.
Mijn voorkeur gaat uit naar jullie shop, dus ik vroeg mij af of u enig idee hebt wanneer deze bij jullie leverbaar zal zijn.
Nee dat klopt helaas niet, zoals ik hier al een aantal keer heb aangegeven heeft Powertec problemen met het aanleveren van de WB-MP. Deze is nergens in Europa verkrijgbaar, ook niet in Duitsland of Engeland, en het is nog maar de vraag wanneer Powertec dit toestel weer in grote aantallen kan gaan leveren!

Wij hebben enkel nog één showroommodel van het oude model WB-MP beschikbaar (grijs gekleurd en zonder isolaterale armen)

Het is een leren riem, dus dat lijkt me geen goed idee.

Waarom gebruik je de riem niet gewoon even? Het leer wordt dan vanzelf wat soepeler! Het is natuurlijk ook vrij dik leer dus dat zal even tijd nodig hebben.

Dit.

Ik heb de riem ook, gewoon gebruiken dan word hij soepeler.

De Barbarian lat tower staat als beschikbaarheid status op "momenteel niet leverbaar". Wanneer komt het artikel weer op voorraad?

Het betreft artikelnummer BB-9071.

• #4.712
De Barbarian lat tower staat als beschikbaarheid status op "momenteel niet leverbaar". Wanneer komt het artikel weer op voorraad?

Het betreft artikelnummer BB-9071.
Die is sinds gisteren weer uit voorraad leverbaar, status is inmiddels bijgewerkt!

• #4.714
Bedankt voor de snelle reactie. Zojuist een bestelling geplaatst, ben benieuwd vooral naar de kwaliteit. Zat te twijfelen tussen de BB en de PowerMark van Helisports.
Dat is toch wel even een wereld van verschil haha :) Met de kwaliteit van Barbarian Line toestellen zit het wel goed, een groot deel van de toestellen is geschikt voor professionele toepassingen in sportscholen en dergelijke.

Je kunt de Lat Tower eventueel ook eerst nog komen bekijken in onze showroom in Sittard!

zijn de wrist wraps nog niet binnen? ;)

Bestaat de kans dat jullie deze schijven ook in de kleinere gewichten (0.5 - 5 kg) kunnen leveren in de toekomst?

Ik wil echt rubberen schijven zonder handvat.

Thanks, maar iets te duur

• #4.719
zijn de wrist wraps nog niet binnen? ;)
Nope die waren er niet bij, er is momenteel helaas ook nog geen verwachte levertermijn. Ik denk dat je beter een alternatief kunt zoeken!

Bestaat de kans dat jullie deze schijven ook in de kleinere gewichten (0.5 - 5 kg) kunnen leveren in de toekomst?

Ik wil echt rubberen schijven zonder handvat.
Die kans zit er niet in. Bij de gewone rubberen halterschijven en de Heavy Duty halterschijven beginnen de grepen overigens pas bij 5 kg. Dus 0,5 / 1,25 / 2,5 kg zijn zonder grepen.

ik wacht nog steeds op mn Barbarian gietijzer schijven(sinds 30 augustus) ze zien er cool uit. staat momenteel nog 'bezig met verwerken'. ik verheug me er echt op.

Terug
Naar boven