XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

komt er toevallig ook bij de nieuwe opties een cable crossover?

Mail gestuurd maandag morgen ivm een bestelling die ik wil plaatsen, kan er hier antwoord op komen of ben ik te ongeduldig?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.763
komt er toevallig ook bij de nieuwe opties een cable crossover?
We zullen inderdaad een crossover toevoegen aan het assortiment, echter niet van Barbarian Line maar meer gericht op thuisgebruik.

Mail gestuurd maandag morgen ivm een bestelling die ik wil plaatsen, kan er hier antwoord op komen of ben ik te ongeduldig?
Ik neem aan dat het om een offerteaanvraag voor een grote bestelling gaat, dat kan ivm drukte soms een dag of twee duren dus nog even geduld.

Laatst bewerkt:
We zullen inderdaad een crossover toevoegen aan het assortiment, echter niet van Barbarian Line maar meer gericht op thuisgebruik.

Ik neem aan dat het om een offerteaanvraag voor een grote bestelling gaat, dat kan ivm drukte soms een dag of twee duren dus nog even geduld.

Bedankt voor de info! :-)

Is er al wat meer bekend over de aankomst van de Barbarian Power Cages?

Wordt er contact opgenomen zodra ze uitgeleverd gaan worden? Ik ben niet altijd thuis namelijk i.v.m. reizen voor het werk :)

• #4.766
Is er al wat meer bekend over de aankomst van de Barbarian Power Cages?

Wordt er contact opgenomen zodra ze uitgeleverd gaan worden? Ik ben niet altijd thuis namelijk i.v.m. reizen voor het werk :)
De Power Cage is eind vorige week binnengekomen en bestellingen worden nu verwerkt. Er zijn echter wederom veel minder exemplaren binnengekomen dan verwacht dus we kunnen niet alle bestellingen uitleveren.

Je krijgt vanzelf per e-mail bericht als je bestelling is verzonden, we zullen eind deze week contact opnemen met de klanten die moeten wachten op de volgende levering.

Is de barbarian powercage echt veel beter als de powertec powercage of valt dat wel mee? Want ik wil eigenlijk geen 6weken meer wachten, en het enige verschil dat ik zie is dat de powertec 50kg minder belastbaar is dit vind ik nog wel mee vallen maar is er anders nog iets waardoor ik beter 6 weken kan wachten? En nu staat er bij de powertec powercage op het moment niet leverbaar, is die er volgende week wel weer want dan wilde ik hem eigenlijk bestellen?

Gr.

wij hebben die van barbarian pas gekocht en hebben die v powertec ook in de showroom zien staan. die was toch e stuk minder stevig vond ik.
maar we zijn ze bij den duitser gaan halen. daar is ze op voorraad.
vrijdag besteld en maandag gaan ophalen.

wij hebben die van barbarian pas gekocht en hebben die v powertec ook in de showroom zien staan. die was toch e stuk minder stevig vond ik.
maar we zijn ze bij den duitser gaan halen. daar is ze op voorraad.
vrijdag besteld en maandag gaan ophalen.

Welke site is dat dan of welke winkel.

Super bedankt voor die reactie btw:)

Hoelang duurt ongeveer een levering? bvb het pakket: 140kg totaal halter+schijven, naar limburg??

• #4.771
Is de barbarian powercage echt veel beter als de powertec powercage of valt dat wel mee? Want ik wil eigenlijk geen 6weken meer wachten, en het enige verschil dat ik zie is dat de powertec 50kg minder belastbaar is dit vind ik nog wel mee vallen maar is er anders nog iets waardoor ik beter 6 weken kan wachten? En nu staat er bij de powertec powercage op het moment niet leverbaar, is die er volgende week wel weer want dan wilde ik hem eigenlijk bestellen?

Gr.
Powertec Power Rack heeft ook een levertijd van enkele weken. Er is wel degelijk een verschil tussen beide racks. De Barbarian Power Cage is robuuster en daardoor wat hoger belastbaar. Het Powertec Power Rack is echter zeer netjes afgewerkt en voldoet meer dan prima voor de meeste mensen voor thuisgebruik toepassingen!

Hoelang duurt ongeveer een levering? bvb het pakket: 140kg totaal halter+schijven, naar limburg??
Dat ligt aan het type halterschijven, als alles op voorraad is meestal binnen een tot drie dagen na de betaling. Je kunt er ook aan denken om je bestelling zelf te komen afhalen in Sittard, dat scheelt je verzendkosten!

Op 4 september vrij veel kleine gewichten besteld en er is nog niks verzonden. 2 dagen geleden een mail gestuurd en helaas geen respons mogen ontvangen. :(
Mijn bestelnr. is 100123676. Misschien dat jij me kan helpen?

• #4.773
Op 4 september vrij veel kleine gewichten besteld en er is nog niks verzonden. 2 dagen geleden een mail gestuurd en helaas geen respons mogen ontvangen. :(
Mijn bestelnr. is 100123676. Misschien dat jij me kan helpen?
Die hoeveelheid gewichten was niet direct leverbaar maar de bestelling wordt vandaag verzonden, de gewichten zijn gisteren weer binnengekomen :)

Laatst bewerkt:
Kan je eventueel foto's posten van het nieuw spul dat je binnenkort binnenkrijgt? Want zit momenteel wat rond te zien wat ik zou kunnen toevoegen aan m'n gym...

Moet toch mogelijk zijn neem ik aan?:)

• #4.776
Kan je eventueel foto's posten van het nieuw spul dat je binnenkort binnenkrijgt? Want zit momenteel wat rond te zien wat ik zou kunnen toevoegen aan m'n gym...

Moet toch mogelijk zijn neem ik aan?:)
We hebben nog geen mooie foto's maar de toestellen vervangen de huidige Heavy Duty lijn! Qua design lijken ze op de Heavy Duty toestellen (zwart met rood) en qua prijs-kwaliteitverhouding wordt het een ontzettend aantrekkelijke productlijn voor thuisgebruik :) Ik hoop deze binnen twee of drie weken te kunnen presenteren!

Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie weer de Powertec olympic bench & Heavy Duty Halterbank binnen te krijgen?

Kevin.

Powertec Power Rack heeft ook een levertijd van enkele weken. Er is wel degelijk een verschil tussen beide racks. De Barbarian Power Cage is robuuster en daardoor wat hoger belastbaar. Het Powertec Power Rack is echter zeer netjes afgewerkt en voldoet meer dan prima voor de meeste mensen voor thuisgebruik toepassingen!

Dat ligt aan het type halterschijven, als alles op voorraad is meestal binnen een tot drie dagen na de betaling. Je kunt er ook aan denken om je bestelling zelf te komen afhalen in Sittard, dat scheelt je verzendkosten![/QUOTE]

inderdaad, zodra ik betaald heb kan ik dan gelijk komen halen ofwat?;)

• #4.779
Fitness-seller,

Wanneer verwachten jullie weer de Powertec olympic bench & Heavy Duty Halterbank binnen te krijgen?

Kevin.
Powertec zal helaas pas over enkele weken (midden oktober) weer binnenkomen.

Heavy Duty verdwijnt uit het assortiment maar we krijgen er een nieuwe lijn voor in de plaats, waarschijnlijk deze maand nog!

inderdaad, zodra ik betaald heb kan ik dan gelijk komen halen ofwat?;)
Als je online bestelt krijg je van ons bericht zodra de bestelling klaar staat.

Als alles op voorraad is kun je ook gewoon binnenlopen en in de winkel kopen (contant afrekenen), ik zou dan wel eerst even bellen om te checken of alles wat je wil hebben er ook is!

Terug
Naar boven