MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Twee weekjes denk ik, je krijgt vanzelf per e-mail bericht zodra de ontbrekende halterschijven worden nageleverd.

Zoals hier al werd gezegd blijven het natuurlijk budget-stangen dus daar kun je niet dezelfde kwaliteit van verwachten als de duurdere halterstangen... maar dan nog mogen de sleeves natuurlijk niet zomaar eraf vallen, waarschijnlijk inderdaad een slechte lasnaad!

Stuur maar even een e-mail naar de klantenservice (met foto en bestelnummer) dan wordt dit direct opgelost. Ik zou overigens overwegen of je niet wil bijbetalen voor de echte olympische dumbbellstang, deze budget-stangen zijn natuurlijk meer gericht op de beginnende sporter. De normale olympische halterstangen hebben sleeves en kogellageringen van vele hogere kwaliteit!

Hey,

Ik heb deze dumbbells ook besteld een paar dagen geleden, maar als ik jou zo hoor ben ik beter af met de duurdere versie? Op de site staat dat ze tot 100kg belastbaar zijn.
Ik ben niet sterk, maar ben ook geen beginner meer.
Wat raad je aan? Ordernummer is: 100123566

Bloed zweet en tranen, maar hij staat.

Grootste hekelpunt was de as die door de armen heen gaat. Het ging erg stroef en het lette heel nauwkeurig tot op de millimeter. Bijna niet te doen als je alleen bent. Tip is dus om het ding met zijn 2en op te zetten.
Omdat ik de as niet goed kreeg heb ik er met silicone spray op zitte spuite en hem erin gehamerd. Hij zit.. nadeel is nu wel dat de schroefdraad van mijn as beschadigd is, waardoor ik de laatste schroef er niet op kan zetten.
Ik laat het even voor wat het is, door het gewicht zit het allemaal vast, evt zou ik nog een stukje schroefdraad af kunnen slijpen om daar de schroef op te zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 22:24 ----------

Grootste hekelpunt was de as die door de armen heen gaat. Het ging erg stroef en het lette heel nauwkeurig tot op de millimeter. Bijna niet te doen als je alleen bent. Tip is dus om het ding met zijn 2en op te zetten.
Omdat ik de as niet goed kreeg heb ik er met silicone spray op zitte spuite en hem erin gehamerd. Hij zit.. nadeel is nu wel dat de schroefdraad van mijn as beschadigd is, waardoor ik de laatste schroef er niet op kan zetten.
Ik laat het even voor wat het is, door het gewicht zit het allemaal vast, evt zou ik nog een stukje schroefdraad af kunnen slijpen om daar de schroef op te zetten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

WD40 is ur friend :p, idem ook met de houten hamer erop

ik vind dat fitness seller zijn prijzen serieus is aant opslaan...
de cage en half rack van barbarian zijn ook weer een stuk omhoog gegaan zie ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.745
Ik heb een paar vragen over de Barbarian Multi bench
wat is de lengte van de rugleuning?
wat is de breedte van de rugleuning?(zowel op het breedste als het smalste stuk)
klopt het dat de hoogte vanaf de grond tot de bovenkant van de platte rugleuning 45cm is?
Lengte 82 cm en breedte 25 - 32,5 cm. De hoogte van de BB-9050 is in de vlakke stand inderdaad 45 cm. De meeste fitnessbanken hebben natuurlijk ongeveer deze zelfde hoogte.

Hey,

Ik heb deze dumbbells ook besteld een paar dagen geleden, maar als ik jou zo hoor ben ik beter af met de duurdere versie? Op de site staat dat ze tot 100kg belastbaar zijn.
Ik ben niet sterk, maar ben ook geen beginner meer.
Wat raad je aan? Ordernummer is: 100123566
Nee hoor, dat is geen probleem. De defecte dumbbell uit dit topic had waarschijnlijk gewoon een foute lasnaad. Als je de dumbbells niet laat vallen met zware gewichten erop is er niets aan de hand ;)

Je kunt in de toekomst ook eerst even contact opnemen voordat je gaat MacGyveren :p Maar goed, het toestel staat gelukkig! Veel plezier met trainen!

ik vind dat fitness seller zijn prijzen serieus is aant opslaan...
de cage en half rack van barbarian zijn ook weer een stuk omhoog gegaan zie ik
Helaas blijven de kosten voor ons ook hoger worden. Er zullen de komende tijd nog wel meer prijzen omhoog gaan denk ik maar we zijn gelukkig ook bezig met wat nieuwe interessante opties, ik hoop dat dat veelbelovend uitpakt :)

http://www.fitness-seller.nl/olympische-halterstang-220-cm-1000-kg/

Heb je misschien closeup foto's van de knurling van deze baar? Met welke andere commerciele barbells kan je de knurling vergelijken?

De knurling van één van hun goedkopere barbells is scherpen dan deze. (toch bij degene die ik al vast gehad heb, ik weet niet eer juist dewelke maar eentje die minder statisch belastbaar was dan 750kg had de scherpste knurling vergeleken met de 750kg, 1000kg en die andere).

@FS: Op jullie site staat dat de hex bar een gewicht heeft van *16kg, dit is echter +20kg. Het is geen probleem (zwaarder = beter) maar een opmerking op wat er staat.

WD40 is ur friend :p, idem ook met de houten hamer erop

Das die blauwe bus toch? Die had ik nondeju ook nog in het tuinhokje staan.. Maargoed blij dat ik niet de enige ben die zo aan het hanesse was met dat ding.

Ik heb nog een paar accesoires erbij gekocht, ik ga alvast mijn wd40 paraat leggen. En als er gehamerd moet worden eerst het moertje erop draaien haha..

Een ikea meubeltje is toch makkelijker in elkaar te zetten. Die bouwtekening van powertec zijn erg druk en onoverzichtelijk.

maar bedankt fitness seller hier ga ik zeker veel plezier aan beleven!

@ Fitness Seller
kunnen jullie me zeggen hoe lang die dozen zijn waar de Barbarian Cage inzit? ik zou die zelf willen komen ophalen
thx

Hoe groot is de doos waar de barbarian multi bench in zit? En hoe groot die van de barbarian warrior bench?

die doos gaat van de bank gaat gewoon in elke auto, kheb die ook zo kunnen meenemen

Wat dient de binnenmaat van de stang te wezen voor in het Barbarian multi squat rack??

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.755
@ Fitness Seller
kunnen jullie me zeggen hoe lang die dozen zijn waar de Barbarian Cage inzit? ik zou die zelf willen komen ophalen
thx
De langste doos, waarin de palen zitten, is circa 2 meter lang:
  1. 196 x 29 x 17 cm
  2. 155 x 35 x 25 cm
  3. 117 x 34 x 33 cm

Hoe groot is de doos waar de barbarian multi bench in zit? En hoe groot die van de barbarian warrior bench?
Beiden circa 110 x 55 x 25 cm, dat past in elke auto!

Wat dient de binnenmaat van de stang te wezen voor in het Barbarian multi squat rack??
Het gunrack is circa 120 cm breed dus vanaf 123 cm binnenmaat zit je goed!

Das die blauwe bus toch? Die had ik nondeju ook nog in het tuinhokje staan.. Maargoed blij dat ik niet de enige ben die zo aan het hanesse was met dat ding.

Ik heb nog een paar accesoires erbij gekocht, ik ga alvast mijn wd40 paraat leggen. En als er gehamerd moet worden eerst het moertje erop draaien haha..

Een ikea meubeltje is toch makkelijker in elkaar te zetten. Die bouwtekening van powertec zijn erg druk en onoverzichtelijk.

maar bedankt fitness seller hier ga ik zeker veel plezier aan beleven!

ja ik ga er van uit dat zon ding normaal easy peasy is, maar als je bekijkt het feit dat je het moet hameren garandeerd wel de stevigheid, en idd je moest zelf maar zien wat je eerst ineenschroeft bij die manual :/ zo heb ik eerst die as erin gehamerd, en er dan weer uit om dat middenste hulsje erover te doen, en er dan weer in :(

De powercage is weer pas binnen zes weken binnen?

nvm

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven